Patrik Liikamaa

Patrik Liikamaa

Patrik Liikamaa är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Patrik Liikamaa har varit registrerad mäklare sedan 2012-06. Patrik Liikamaa har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 162 omdömen med ett betyg på 4.8. Patrik Liikamaa har haft 48 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
En bostadsaffär är för de flesta den största och viktigaste affären i livet. Det är en ynnest att få hjälpa människor att hitta hem till sitt drömboende.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag vill att mina kunder känner lugn och trygghet genom hela processen. Med mitt engagemang och min entusiasm kommer jag att göra allt för att både säljare och köpare ska bli nöjda.

Vad gör du helst på fritiden?
Utanför arbetet tar jag gärna en golfrunda eller en trevlig middag med vänner och bekanta. Jag är en genuin sportälskare där fotboll är paradgrenen.

162 omdömen om Patrik Liikamaa

Erik J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Norrstrand

Kan verkligen rekommendera! Proffsigt från start till mål!

Svar från Patrik Liikamaa

Tack för omdömet och ett gott samarbete Erik. Trägen vinner!

Niklas N
Klara

Wow! Patrik Liikamaa är verkligen en mäklare av värmländsk världsklass!

Svar från Patrik Liikamaa

Stort tack Niklas, och grattis till en lyckad försäljning. Nu ger vi oss ut på husjakt!

Niklas K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Vågmästaren

Bra och snabb på återkoppling. Påläst, seriös och moraliskt korrekt. Bra mäklare.

Svar från Patrik Liikamaa

Tack Niklas! Härligt att både köp och försäljning gick smidigt. Lycka till med flytten och rensningen.

Mats-Eric W
Karlstad

Patrik upplevde jag som kunnig, ordning och reda och ett trevligt sett. Ska jag sälja något annat hus kontaktar jag Patrik. Hälsningar. Mats Wahlström

Svar från Patrik Liikamaa

Tack för omdömet Mats. Varmt välkommen åter när det är dags nästa gång.

Andreas H
Sålde sitt hus med hjälp av Patrik Liikamaa en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Skåreberget

Trygg, kunnig och förtroendingivande!

Svar från Patrik Liikamaa

Härligt Andreas! Tack för omdömet och grattis till en lyckad försäljning.

Jacob W
Tullholmsviken

Mycket erfaren och kompetent mäklare. Tillgänglig och lyhörd. Kanon helt enkelt!

Svar från Patrik Liikamaa

Kul att du uppskattar vår kompetens och vårt arbetssätt. Grattis till den fina lägenheten.

Louise P
Tullholmsviken

Patrik var saklig o man kunde ställa frågor till honom.

Svar från Patrik Liikamaa

Tack för det fina omdömet Louise. Lycka till med flytten.

Caroline O
Zakrisdal

Jag upplevde ett oerhört fint bemötande från Patrik Liikamaa vid min husförsäljning. Alla mina förväntningar uppfylldes - och mer därtill. Jag kommer att anlita Patrik Liikamaa som mäklare även nästa gång, som jag står inför en försäljning. Caroline Oldén

Svar från Patrik Liikamaa

Härligt att du uppskattar mitt arbete och tack för att du tog dig tid att skriva några rader om din upplevelse. Ser fram emot framtida samarbeten.

Katarina F
Tullholmsviken

Patrik var engagerad och korrekt. Han var väldigt bra på att hålla oss uppdaterade vid budgivningen.

Svar från Patrik Liikamaa

Grattis till er nya lägenhet och tack för omdömet. Lycka till med försäljningen.

Jan Olof H
Tullholmsviken

Har anlitat Patrik tidigare som mäklare. Och är väldigt nöjd med Patriks kunnande och bemötande. Han fick till en snabb och smidig försäljning av vår bostad. Är hjälpsam och lätt att få kontakt med vid behov , annars snabb på att höra av sig.

Svar från Patrik Liikamaa

Tack för ditt omdöme Janne. Alltid kul med nöjda och återkommande kunder.