Victor Jansson

Victor Jansson

Victor Jansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Karlstad

Victor Jansson har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Victor Jansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-05 och har fått 38 omdömen med ett betyg på 4.7. Victor Jansson har haft 29 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

38 omdömen om Victor Jansson

Sayran P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Han är underbar person och trevlig

Erik S
Sålde sin bostad med hjälp av Victor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Hammarö

Korrekt, trevlig, kunnig, engagerad. Vi fick ut ett högre pris än vi hade trott.

Johan S
Hammarö

Hej Jag har en mycket positivt upplevelse av Victor. Han är väldigt lätt att ha att göra med, alltid tillgänglig, ringer alltid snabbt tillbaka. Mycket väl insatt i försäljningens alla turer. Victor levde upp till mina förväntningar. Det var alltid trevligt att ha kontakt med honom. Han kände sig aldrig stressad och gav sig alltid tid. Det har varit en lång och ganska svår process, men jag har överlag ett positivt intryck av Victor och Ebba. Helhetsbilden är positiv.

Marie H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Mycket trevlig , informativ och väldigt hjälpsam. Snabb med återkoppling , allt detta totalt gör att Victor får högsta betyg av mig.

Naska N
Köpte sitt hus med hjälp av Victor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Han informerar på tydlig och trevlig sätt 👍🏻👍🏻👍🏻

Björn L
Karlstad

Trevlig och kunnig mäklare som kunde anpassa tider för visning efter vårt behov

Jon R
Sålde sitt hus med hjälp av Victor Jansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
Karlstad

Bra, kunnig, jordnära, intresserad., drivande.

Christina F
KARLSTAD

Professionellt bemötande och mycket tillmötesgående och snabb vid visning och kontraktsskrivning.

Lotta L
Karlstad

Victor var väldigt lyhörd för våra behov och gav oss också värdefulla råd på vägen. Tydlig kommunikation och regelbunden återkoppling och uppdatering under hela processen vilket vi verkligen uppskattade.

Lise-Lotte W
Portila

Victor var väldigt engagerad, personlig och känns ärlig och väldigt vänlig. Han har hållit oss uppdaterad på hur det har gått under hela processen vilket har gjort att vi har känt oss delaktiga.