Alexander Larsson

Alexander Larsson

Alexander Larsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Alexander Larsson har varit registrerad mäklare sedan 2023-07. Alexander Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-11 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 4.8. Alexander Larsson har haft 15 försäljningar sen 2023-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-11 - 2024-08

31 omdömen om Alexander Larsson

Mikael B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Björkris

Rak och korrekt info om köp o sälja

Helene B
Björkris

Bra försäljning..Bra information.

Sophie S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kungsbacka

Vi kommer starkt rekommendera Alexander till andra för att han är en så genuint snäll som person och som vi kände direkt att vi kunde ha förtroende för. Trots att vårt accepterade bud inte var det vi hällst önskat så är vi otroligt nöjda ändå och tacksamma för hans jobb och hjälp! Tusen tack Alexander!

Ola M
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Fjärås

Vi behövde en snabbvärdering av vår fastighet och Alexander var den som var snabbast på bollen. Alexander gav direkt ett proffsigt, påläst och samtidigt lättsamt intryck vilket gjorde att vi även gav honom vårt försäljningsuppdrag. Något som vi inte behövde ångra. Alexander tar sig an uppgiften med stort driv och engagemang och med en vilja att lyckas! Informerar och återkopplar snabbt, vilket borgar för bra affärer för alla inblandade.

Monika B
Kungsbacka

Alexander har varit väldigt trevlig och tillmötesgående. Varit tillgänglig hela tiden, även på sena helgkvällar. Haft svar på alla våra frågor.. Kan varmt rekommendera Alexander.

Jonas K
Köpte sitt hus med hjälp av Alexander Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Vallda

Trots semestertider svarade Alexander upp på ett föredömligt sätt. Han ringde tillbaka på ett missat samtal och det ledde fram till en avslutad affär. Känns som han har en hunger (på ett bra och balanserat sätt) att göra affärer som många mäklare saknar.

Cornelia K
Vallda

En mycket driven, professionell mäklare för sin unga ålder. Det blev en snabb och smidig försäljning som utlovat. Utmärkt återkoppling i de olika momenten.

Pierina W
Onsala

Alexander är oerhört trevlig, ödmjuk och personlig, vilket gjorde att vi kände oss både sedda och trygga i vår situation med försäljningen. Trots sin unga ålder fick vi fint förtroende för hans kunskap som han förmedlade på ett förståeligt sätt. Vi är mycket nöjda över detta samarbete.

Mikael R
Onsala

Toppen‎‎ ‎‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎‎ ‎ ‎ ‎ ‎

Robin S
Fjärås

Vi är fantastiskt nöjda med Alexander som hjälpte oss att köpa vårat drömhus! Proffsigt och trevligt bemötande genom hela processen. Svarade snabbt och påläst på alla våra frågor och fanns tillgänglig i princip dygnet runt. Tack Alexander!!! 10/10!