Alexander Larsson

Alexander Larsson

Alexander Larsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Alexander Larsson har varit registrerad mäklare sedan 2023-07. Alexander Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-11 och har fått 10 omdömen med ett betyg på 4.9. Alexander Larsson har haft 3 försäljningar sen 2023-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-11 - 2024-01

10 omdömen om Alexander Larsson

Sedan starten hos Reco 2023
Mona N
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Onsala

Proffsigt, så påläst. Inga förväntningar men han levererade över förvänta.. Så ung och ändå så pålitlig och uppmärksam på våra frågor och kom tillbaka med svar.. Vi kunde inte önska oss någon bättre mäklare. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Man får inte heller glömma toppen trevlig. Vill önska honom allt gott!!!

Svar från Alexander Larsson

Tack snälla Olle och Måna - Jag är inte bara tacksam för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen, utan även att fått träffa sådana fantastiska människor som er. Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Alexander.

Olof N
Onsala

Mycket kompetent och engagerad mäklare med en attyd av att ”det här löser vi”. Vi kände oss väl bemötta och han hade bra koll på vad vi ville och sökte som säljare. Kanske var det detta som gjorde att vi fick en sådan bra matchning med köparen. Det klickade direkt. 20 dagar efter att vi signerade uppdraget var huset sålt utan att vi behövde lägga ut det på hemnet. Och då talar vi inte om en dussinvilla utan ett mycket speciellt hus i den övre priskategorin.

Davor B
Köpte sitt hus med hjälp av Alexander Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Onsala

Alexander är en väldigt professionell och lyhörd mäklare som skapar den tryggheten man vill ha när man gör sitt livs största affär. Jag kan varmt rekommendera Alexander oavsett om du säljer eller köper.

Svar från Alexander Larsson

Tack Davor - Det har varit ett rent nöje att få hjälpa dig hitta ditt hem, jag hoppas ni kommer trivas! Önskar dig allt gott, Med vänlig hälsning, Alexander.

Ros-Marie M
Onsala

Med medmänsklighet, kunnighet o värme för mitt bästa. Är så tacksam för all hjälp jag fått av Alexander Larsson. Så hjälpsam alltid positiv, lugn trevlig . Stor kunskap i sitt mäklar yrke. Mycket nöjd.

Svar från Alexander Larsson

Tack snälla Ros-Marie för dina fina ord. Jag är så glad att allting blev bra tillslut för dig! Önskar dig allt gott, Med vänlig hälsning, Alexander.

Carl Oliwer Benjamin G

Bra, enkel kommunikation, snabbfotad

Svar från Alexander Larsson

Tack Benjamin! Jag önskar dig och din familj all lycka i erat nya hem! Med vänlig hälsning, Alexander.

Marie Alexandra S

Alexander har sett till precis hela processen och visat på stor förståelse för innebörden av att sälja ett hem, inte bara ett hus. Med professionalitet, effektivitet och även mycket ödmjukhet såg han till att processen blev både smidig och trygg. Att säga att han ”walked an extra mile” räcker inte riktigt, utan han engagerade sig mer än så. Lämnade inget att önska. Rekommenderar starkt!

Alexander L gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Alexander Larsson

Tack snälla Alexandra för dina fina ord! Det har varit ett stort nöje att få hjälpa dig under hela din resa. Jag önskar dig all allt gott, Med vänlig hälsning, Alexander.

Fredrik T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kungsbacka

Med ett korrekt och professionellt bemötande samt svar på alla frågor som kan uppkomma i en bostadsaffär är vi mycket nöjda med den tid & engagemang Alexander lagt ner.

Svar från Alexander Larsson

Tack så mycket Fredrik, jag hoppas ni kommer trivas i erat nya hem!

Magdolna H
Kungsbacka

Vi är förstagångsköpare och Alexander är väldigt service minded och mån om att hjälpa till att svara på alla våra frågor, och han har guidat oss genom hela processen på ett väldigt tydligt och bra sätt

Svar från Alexander Larsson

Tack så mycket Magdolna, det har varit jätte roligt att få guida er genom eran första bostadsaffär!

Otto E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kungsbacka

Alexander har funnits med under hela processen för oss, det har betytt mycket. Spelar ingen roll vad klockan är eller vilken dag, så har han alltid varit kontaktbar. Erfarenhet och oerhört trevlig kommer man långt på, och det speglar Alexander!

Svar från Alexander Larsson

Tack så jättemycket Otto för ditt omdöme! Det har varit ett stort nöje att få hjälpa er med er bostadsförsäljning! Önskar er allt gott, Med vänlig hälsning, Alexander.

Jakob S

Proffsig, noggrann och organiserad. Snabb kontakt och raka puckar. 10/10

Svar från Alexander Larsson

Tack snälla Jakob för dina fina ord! Stort grattis till en lyckad försäljning och jag önskar dig all lycka till i framtiden! Med vänlig hälsning, Alexander.