Ewa Lindén

Ewa Lindén

Ewa Lindén är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Ewa Lindén har varit registrerad mäklare sedan 2006-05. Ewa Lindén har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-03 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 4.4. Ewa Lindén har haft 10 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

14 omdömen om Ewa Lindén

Kristina K
Sålde sitt hus med hjälp av Ewa Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Limhamn

Väldigt kunnig. Blev bemött på ett bra sätt. Vi (eller jag i alla fall) hade förväntningarna att med hennes erfarenhet så kunde hon få min morfars hus sålt, vilket hon fått. tyckte det gick till på ett bra sätt. skönt med en mäklare som har erfarenheten. Är väldigt nöjd med hela upplevelsen.

Christin L
Limhamn

Trevlig. Samarbetsvillig. Gjorde att man kände att hon stod på säljarens sida. Kunde vara lite tydligare vad som gällde med testamente och bouppteckning. Skulle varmt rekommendera henne till andra

Marie P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ewa Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Borgmästaregården

Blev bemött på ett bra sätt. Positivt och omhändertagande. Vi fick mkt snabb hjälp och bra med information. Allt är ju på distans men det har verkligen fungerat bra. Även om vi inte har träffats personligen så känns det som vi kan prata väldigt bra med varandra.

Mila D
City

Professionell Engagerad Saklig Seriös Klass!

Svar från Ewa Lindén

Tack för att du valde Svensk Fastighetsförmedling vid försäljningen av din mammas lägenhet. Det tog en stund att sälja, men så är det i denna marknad. Välkommen tillbaka och ha det gott!

Maciej S
Oxie

Trevlig kunnig vet vad hon sysslar med.

Stefan L
City

Genomgående mycket positiv, från start till avslut. Ewa svarade alltid snabbt när jag kontaktade.

Annika J
City

Vår upplevelse av Ewa Linde'n som mäklare är att hon är mycket kunnig, engagerad, erfaren, lugn och trevlig. Under hela försäljningsprocessen var kommunikationen mycket god och snabb. Vi fick bra information om visningar och uppföljningen av dessa. Objektsbeskrivningen var utmärkt utformad med en informativ text om lägenheten. Ewa hade kontakt med en skicklig fotograf samt en stylist som gav oss användbara råd. Jag vill varmt rekommendera Ewa Linde'n, eftersom hon på ett mycket professionellt sätt tog oss igenom hela försäljningsprocessen, så att vi alla kände att det blev ett bra avslut.

Svar från Ewa Lindén

Kul att ni blev nöjda med affären! Jag är säker på att era köpare kommer att trivas utmärkt i den fina lägenheten. Tack för att ni valde Svensk Fastighetsförmedling för försäljningen. Ha det gott och välkommen tillbaka!

Yvonne S
Nydala

Kompetent Fint bemötande Duktig

Karin Z
Lönngården

Trevlig, ärlig, välinformerad, lösningsorienterad och tillgänglig. Bara gott att säga!

Slavisa R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ewa Lindén en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Lönngården

En mäklare som osar erfarenhet och kunskap. Inte nog med det är hon väldigt trevlig med en fantastisk personlighet!

Svar från Ewa Lindén

Jag tackar och bugar och hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet!