Nathalie Borgernäs

Nathalie Borgernäs

Nathalie Borgernäs är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Nathalie Borgernäs har varit registrerad mäklare sedan 2016-05. Nathalie Borgernäs har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-03 och har fått 119 omdömen med ett betyg på 4.9. Nathalie Borgernäs har haft 40 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 119 Läs vad Nathalie Borgernäs

• Madeleine O
    • Ribersborg
    2021-09-05
    Nathalie är otroligt duktig mäklare. Ödmjuk, öppen och kunnig. Väl insatt i objektet som såldes och föreningen, fick även mig som köpare att känna mig trygg i affären. Använde även Nathalie som mäklare när min bostad skulle säljas, rekommenderar henne varmt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2021-08-12
    Nathalie var snabb, professionell och trovärdig på ett mänskligt sätt genom hela köpprocessen. Hon hade en imponerande förmåga att få även mig som köpare att känna mig företrädd av henne och var noga med att skapa en god relation mellan mig och säljaren, vilket känns värdefullt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    2021-07-14
    Nathalie visar på en proffsig, lyhördhet och skärpa som man sällan ser. Hon skippar "mäklarsnacket" och kavlar upp ärmarna istället och börjar jobba. Vid försäljningen av min lägenhet i Slottsstaden levde hon inte bara upp mina förväntningar utan överträffade dem! Förutom ett kanonpris till slutpris
    leverar hon kvalité I alla steg och gör att man som säljare känner sig både trygg & sedd.

Det finns gott om mäklare idag och det är inte lätt som säljare att förstå skillnaden mellan alla. Det gäller som säljare att vara noggrann och hitta guldkornen som levererar på alla plan och gör skillnad - Nathalie är ett av dem.
    2021-07-02
    Nathalie har varit enastående och gjort det lille extra genom hela försäljningen. Vi är otroligt nöjda med Nathalie, och rekommenderar henne varmt till alla som vill känna sig trygga med sin försäljning och som vill ha en påläst, professionell och trevlig mäklare - långt över genomsnittet.
    2021-06-24
    Det gick smidigt!
    Jag skulle vilja få mer förklaring om vad ska jag göra steg för steg eftersom det var första gång jag köper bostad i Sverige. Och jag var lite förvirrad med vissa saker.
    2021-06-24
    Trevlig, lätt att komma i kontakt med, förtroende full. Kan varmt rekommenderas
    2021-06-07
    Vi har precis köpt en 1,5 rumslägenhet av Nathalie. Bemötandet har varit väldigt seriöst och professionellt från första kontakt fram till avslut. Det är ingen tvekan om vem vi ringer den dag det blir dags att sälja igen.
    • Lindeborg
    2021-05-06
    I have bought an apartment through Nathalie. I feel that she was more transparent from the beginning and more balanced between the buyer and the seller. She had all the information needed.
  • 2021-04-27
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av Nathalie.

Hon gjorde ett superbra jobb, har ett trevligt och vänligt bemötande och skötte affären professionellt och smidigt!
    • Ribersborg
    2021-04-14
    Sålde min lägenhet genom Nathalie. Gedigen, vänlig, trevlig och lätt att ha att göra med. Lyssnar och kommer med god råd.

Rekommenderas när man vill ha mer ”mänskliga” mäklare.