Nathalie Borgernäs
Registrerad mäklare sedan 2016-05-30
Aktiv på Reco.se sedan 2017-03-11
2019-09 - 2020-08

Läs vad 87 Läs vad Nathalie Borgernäs

• Mattias D köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-08-31

Kirseberg
    Väldigt trevlig mäklare med ett fantastiskt driv genom hela processen. Läs mer
  • Björn P köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-08-27

Annelund
    Jag har köpt en jättefin lägenhet via Nathalie. Hon var på plats i god tid, var väl förberedd och gav ett professionellt intryck. Upplevde henne som ärlig, transparent och väldigt trevlig. Hon var lätt att ha att göra med och fick mig att känna mig bekväm genom hela budgivnings- och köpprocessen. Jag tycker hon gjorde ett toppenjobb och är väldigt glad att det blev just hon som förmedlade min lägenhet. Läs mer
  • Stig N sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-08-27

Söderkulla
    Den underbaraste mäklare vi någonsin haft.Vi har anlitat svensk fastighets förmedling ett antal gånger .Natalie har varit en jätte duktig mäklare .Vi är jättenöjd med Natalie man kan ringa henne om man har några frågor o hon svarar alltid Vänliga hälaningar från Stig o Carin Nordström PS Natalie är bäst Läs mer
  • Axel M sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-06-29

Slottsstaden
    Jag sålde min lägenhet på mindre än en veckas tid tack vare Nathalies insats. Hon hittade en köpare i sitt eget nätverk vilken råkade vara en perfekt kandidat för att köpa min lägenhet. Jag fick en bra bit över det jag trodde var möjligt för den och är såklart väldigt nöjd.

Man kan vara helt trygg med Nathalie när man säljer sin bostad. Hon är väl påläst, seriös och har en förmåga att vara övertygande utan att det blir på något sätt påträngande eller jobbigt. Jag tyckte det var viktigt att hitta en mäklare som kunde bemöta potentiella köpare på ett vänligt och social kompetent sätt men samtidigt ha drivkraften att få genom en bra affär för min del. Med Nathalie fick jag allt det och lite till. Min erfarenhet av att jobba med henne kunde inte varit bättre.

Axel, Malmö Läs mer
  • Jonas S köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-06-17

3.5:a
    Slottsstaden
    Professionellt och mycket bra bemötande. Läs mer
  • Rosita K köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-06-16

Slottsstaden
    Jag var intresserad av en lägenhet på Köpenhamnsvägen och Nathalie återkopplade snabbt och var väldigt tillmötesgående gällande visningstid. Hon var informativ gällande allt i lägenheten och gav ett seriöst intryck. Tydligen var jag på visning i 45 minuter och detta var inget som hon reagerade på trots sen tid på kvällen. Vi fick ihop en snabb affär som känns mycket bra och skrev kontrakt dagen efter. 5 stjärnor ! ! Läs mer
  • Martin P sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-06-14

Slottsstaden
    Sålde en lägenhet med Nathalie. Allt skedde proffsigt och enkelt. Har känt ett stort förtroende i alla delar av processen. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • Ellen I köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-06-12

Slottsstaden
    Efter ett hav av visningar träffade vi Nathalie i en underbar tvåa i Slottstaden. Direkt gav Nathalie ett seriöst intryck. Hon kunde allt om lägenheten och området runt ikring. In i minsta detalj visste hon när diskmaskin var insatt, och när ventilerna var fixade. Hon var social och trevlig och vi kände oss väl bemötta. Vi har känt oss trygga med Nathalie hela vägen, och hon har svarat på dumma frågor om renoveringar, föreningen och kvadratmeter i förråd långt in på kvällarna. Allt som allt var det en god upplevelse, och som förstagångsköpare kände vi att vi var i trygga händer. Läs mer
  • Noor Z köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-05-28

3:a
    Söderkulla
    Köpte en lägenhet på söderkulla! Hon var världsklass, det gick undan samt super trevlig!! Läs mer
  • Sofie P sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö

2020-05-26

3:a
    Kulladal
    Inte haft så mkt kontakt, då vi var 3 säljare.
    Mäklaren var väldigt trevlig, tillmötesgående tycker jag! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Daniel Karlsson