Läs vad 97 Läs vad Nathalie Borgernäs

• 2021-01-17
    Nathalie är oerhörd sympatiskt, trovärdig och ambitiös. Många bra råd. Tack!
    Ulrika Elisabeth H
    • 66.0 m²
    • Erikslust
    sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
  • 2021-01-17
    Köpte lägenhet och mina förväntningar det stämmer helt och jag är nöjd.
    Sadulah S
    • 4:a
    • 86.0 m²
    • Kristineberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
  • 2021-01-03
    Nathalie sålde min lägenhet. Kan inte vara annat än nöjd. Extremt noggran och snabb på att återkoppla om allt. Högsta poäng! Kommer defenetivt anställa igen för framtida försäljningar.
    Viktoria B
    • 2:a
    • 51.0 m²
    • Nobeltorget
  • 2020-12-23
    Nathalie sålde min och min sambos lägenhet. Vi är extremt nöjda med samarbetet, allting flöt på jättebra. Nathalie är verkligen en engagerad och superbra mäklare, som ger allt för dig som kund. Rekommenderar henne starkt!
  • 2020-11-15
    Nathalie sålde en bostadsrätt åt oss.
    Vi upplever henne som en mycket engagerad och kunnig mäklare.
    Hon gjorde ett mycket bra jobb.
    Magnus
    Magnus H
    • 68.0 m²
    • Nydala
  • 2020-11-13
    Hej, vad kul att jag kan skriva här mina tankar om Nathalie som var min mäklare! Jag tycker att Nathalie är jätteduktig på sitt jobb, hon ger den perfekta informationen som man vill ha och även mer, hon vet exat hur ska hon bemöta olika människor på bästa sätt. Hon förklarar bra och om man inte vet något så påpekar hon på det, jag tror inte att jag kunde få någon bättre mäklare än henne, hon är verkligen bäst tycker jag och det har jag sagt det till henne också. Jag tycker att Nathalie kan utveckla jättemycket på sitt live med större utmaningar för hon är ung samt jätteduktig och smart tjej.
    Mikael M
    Mikael M
    • 68.0 m²
    • Nydala
  • 2020-11-12
    Nathalie har från start överträffat alla förväntningar! Hon är otroligt duktig, professionell, tydlig och har glimten i ögat. Världsklass!
  • 2020-10-21
    Har sålt en lägenhet vid Nobeltorget.

Nathalie Borgernäs har alltid varit vänlig och glad. Blir alltid bemött med ett leeende. Lättsam att prata med. Var ett givet val att välja Nathalie efter första gången jag träffade henne. Hon ingav ett lugn och man fick ett förtroende direkt för henne.

Eftersom det är min första gång att sälja bostaden så hade jag inga förväntningar mer än att försöka få det jag ville ha för lägenheten. Nathalie samarbetade väl och med framgång fick vi nästintill det vi va överens om i pris. Det hade inte gått utan mäklarens engagemang. Glad att jag valde svensk fastighetsförmedling och att jag fick just Nathalie som mäklare!
    Izabella G
    Izabella G
    • 2:a
    • 52.0 m²
    • Nobeltorget
  • 2020-10-12
    Mycket professionell och väldigt trevlig!
    Margareta G
    • 70.0 m²
    • Västra Hamnen
  • 2020-10-04
    Nathalie höll oss som köpare uppdaterade under hela processen (som för övrigt gick väldigt snabbt)

Vid frågor så fick vi snabbt svar, och de gånger hon inte visste så såg hon till att ta reda på det.

Absolut inget att klaga på!
    Ludwig F
    • 2.5:a
    • 65.0 m²
    • Västra Hamnen

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte