Nathalie Borgernäs

Nathalie Borgernäs

Nathalie Borgernäs är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Nathalie Borgernäs har varit registrerad mäklare sedan 2016-05. Nathalie Borgernäs har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-03 och har fått 133 omdömen med ett betyg på 4.9. Nathalie Borgernäs har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

133 omdömen om Nathalie Borgernäs

Sedan starten hos Reco 2017
Emma N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Erikslust

Nathalie har vid vid de två olika processer som vi varit i kontakt med henne varit mycket bra. Bra dialog och lätt att komma i kontakt med. Hjälpsam och förklarande i allt pappersjobb och andra frågor. Har både köpt och sålt med Nathalie och båda delarna har känts bra.

Douglas H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Lorensborg

proffsig och förtroendeingivande

Catrin M
Dockan

Otroligt trevlig och kunnig! Hon har en mycket bra känsla för hur folk vill bli bemötta och har varit väldigt hjälpsam vid frågor! Nathalie är en toppenmäklare!

Eva S
Lorensborg

Vänlig, tydlig, snabb, proffsig och kunnig

Mikael K
Slottsstaden

Positiv, engagerad, drivande och kunnig mäklare som levererade på sina utfästelser. Intresserad av oss som säljare och kunnig kring marknadens krav och sin kundvagn önskemål. För oss blev det en bra lösning och ett bra resultat.

Helena R
Slottsstaden

Nathalie är tillmötesgående, noggrann och omtänksam. En mycket trevlig och ärlig mäklare som jag litade helt och fullt på. Tack Nathalie! <3

Lena Margaretha T
Slottsstaden

Blev mycket trevligt bemött av Nathalie redan vid första kontakten. Hon är alltid vänlig, lättillgänglig, bra på att informera, med andra ord mycket professionell i sitt yrke. Jag kunde inte haft en bättre mäklare. Vänliga hälsningar Lena Trygg

Jacob F
Slottsstaden

Natalie var proffsig genom hela processen. Supernöjd 5/5!

Alicia A
Slottsstaden

Nathalie har varit tydlig, trevlig och lättillgänglig!

Ida V
Slottsstaden

Väldigt proffsig och sympatisk mäklare och dessutom påläst. Kändes mycket tryggt att köpa lägenhet genom henne. Givet val av mäklare när jag någon gång ska sälja.