Henrik Hallquist

Henrik Hallquist

Henrik Hallquist är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Henrik Hallquist har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-04 och har fått 92 omdömen med ett betyg på 4.8. Henrik Hallquist har haft 31 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

92 omdömen om Henrik Hallquist

Sedan starten hos Reco 2021
Mikael C
Köpte sitt hus med hjälp av Henrik Hallquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Gustavsvik

Henrik var väldigt trevlig och hjälpsam, satte upp privatvisningar då vi hade lite bråttom och hjälpte oss hitta en bra affär, där nog både säljare och vi som köpare blev nöjda. Han var lätt att få tag på, snabb på att svara och tydlig i förklaringar och ledde oss igenom processen att köpa vårt första hus väldigt bra! Vi är mycket nöjda och skulle rekommendera Henrik Hallquist

William Å
Köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Hallquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Gustavsvik

Trevlig, professionell och god kunskap/bra påläst kring sina objekt. Väldigt duktig mäklare som vi starkt skulle rekommendera.

Carl-Magnus R
Solsidan

Henrik var fantastisk och väldigt pedagogisk och hjälpsam. Bra stöd för oss som blev husägare för första gången. Rekommenderar honom starkt!

Ingela A
Sålde sitt hus med hjälp av Henrik Hallquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Norra Lännersta

Mycket trevlig och kunnig. Proffsig. Han hörde av sig ofta med information vilket vi uppskattade. Vi hade förhoppningar om att sälja bostaden och det fixade Henrik Hallquist på ett utmärkt sätt. Vi är mycket nöjda med honom.

Daniel S
Västra Orminge

Han var duktig och hjälpsam då vi var första-gångsköpare. Han var en bra mellanhand mellan oss och säljarna.

Malin S
Nacka

Henrik gjorde så att försäljningen av vår bostad gick snabbt och smidigt. Han förstod våra önskemål och affären var klar på mindre än en vecka. Toppen!

Nils M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Hallquist en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Nacka

Lugn, påläst och proffsig. Ingav förtroende.

Andreas S
Nacka

Trygg mäklare som kunde området och levererade därefter!

Annika W
Östra Orminge

Henrik inger förtroende och han är lätt att få kontakt med, uppdaterar löpande under processen. Smidig affär för både säljare och köpare . Jag är mycket nöjd!

Moa M

Tillmötesgående och inlyssnande