Maxine Mazy

Maxine Mazy

Maxine Mazy är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Maxine Mazy har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Maxine Mazy har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 390 omdömen med ett betyg på 4.9. Maxine Mazy har haft 49 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

390 omdömen om Maxine Mazy

Sedan starten hos Reco 2018
Gus S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Ektorp

Supersmidig, supertrevlig och mycket kunnig. Allt var väldigt enkelt vilket ledde till en snabb och smidig affär. Jag är mer än nöjd och kommer garanterat att vända mig till Maxine i framtiden när det är dags för ett nytt boende!

Max F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Ektorp

Försäljningen gick väldigt smidigt. Maxine hjälpte oss genom varje steg med klar och tydlig kommunikation. Både köpare och säljare var väldigt nöjda efter försäljningen. Kan rekommendera henne varmt :)

Olov S
Finnberget - Saltsjöhöjden

Bra och lyhörd och har både haft tålamod och varit beredd att ställa krav. Väldigt bra och kommunikativ mäklare. Rekommenderar varmt.

Pia H
Ljuskärrsberget

Jätte trevligt första bemötande Bra information

Jakob F
Sickla Strand

Lyhörd, tillgänglig och engagerad.

Madicken Å
Ektorp - Saltängen

Maxine är enkel att ta att göra med. Hon återkopplade alltid snabbt med ett trevligt bemötande till mig som köpare. Jag har autism, och sociala kontakter kan vara utmanande för mig, framförallt i ”ytliga” situationer som bostadsköp. Jag hade dock inga svårigheter med Maxine, som alltid kändes genuin och tydlig. Jag rekommenderar henne starkt

Alexandra L
Henriksdalsberget

Otroligt proffsigt bemötande. Uppdaterad, trygg och kunnig! Kan varmt rekommendera!

Stig G
Nacka Forum

Väldigt driven korrekt. - vad mer kan jag säga

Elisabet S
Nacka Forum

Mycket proffsig, hjälpsam och effektiv.

Tord J
Nacka Forum

Väldigt professionell mäklare kan varmt rekommendera