Maxine Mazy

Maxine Mazy

Maxine Mazy är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Maxine Mazy har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Maxine Mazy har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 371 omdömen med ett betyg på 4.9. Maxine Mazy har haft 47 försäljningar sen 2023-03 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-03 - 2024-02

371 omdömen om Maxine Mazy

Sedan starten hos Reco 2018
Anton J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Finntorp

Tät och professionell kontakt. Snabb att besvara frågor gällande objekt och process.

Emil S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maxine Mazy en del av Svensk Fastighetsförmedling Nacka
Nacka Forum

Jag kan verkligen rekommendera att ta hjälp av Maxine om en börjar gå i tankar om att sälja sin bostad. Hon har varit till stor hjälp i hela processen att sälja våran älskade lägenhet. Hon jobbar stenhårt för att få fram bra resultat som alla är nöjda med och sköter allt med stor transparens! Vi är jättenöjda och kommer vända oss till Maxine även framöver i framtida bostadsaffärer.

Caroline J
Nacka Forum

Maxine gjorde ett toppenbra jobb med att sälja vår lägenhet! Hon är väldigt hjälpsam, bra på att hålla en uppdaterad, driven och jättetrevlig! Vi är jättenöjda med all hennes hjälp!

Anneli D
Västra Orminge

Otroligt informativ och uthållig, väldigt bra på att återkoppla, så kan varmt rekommendera Maxine.

Svar från Maxine Mazy

Tusen tack för dina fina ord Anneli. Och stort tack för förtroende att hjälpa er med försäljningen. Allt gott, Maxine

Anna L
Finnberget - Saltsjöhöjden

Både sålde och köpte bostad via Svensk fastighetsförmedling och väldigt nöjd med bemötandet och att få ihop alla bitar i pusslet. Snabba svar och bra påläst om bostadsförening mm.

Tack för de vänliga orden Anna :) Allt gott, Maxine

Jan-Erik Henry B
Finnberget - Saltsjöhöjden

En person man kunde lita på, höll alla löften om att.ringa upp, ge besked på frågor snabbt etc Alla mina förväntningar på en bra och trovärdig mäklare uppfylldes, hon respekterade både köpare och säljare. Lungt möte och tydlig genomgång av alla handlingar i samband med avtalsskrivning

Svar från Maxine Mazy

Tack Janne för din fina rekommendation och stort grattis till din nya fina bostad, jag är säker på att du kommer stortrivas! Allt gott, Maxine

Sofia W
Ektorp

Påläst, kunnig och väldigt trevlig. Ingav stort förtroende och var väldigt engagerad.

Stort tack för förtroende Sofia och den fina Recon :) Allt gott, Maxine

Fernando A
Nacka Forum

Maxine är trevlig, säker, erfaren och professionell att ha att göra med. Hon höll oss hela tiden uppdaterade under processen. Vi känner oss jättenöjda med försäljningen av vår lägenhet. Rekommenderar henne starkt!

Tack så jättemycket för den fina rekommendationen Fernando! Allt gott, Maxine

Malin A
Nacka Forum

Vi är supernöjda med Maxine som mäklare! Vi hade en bra kontakt under hela processen och under budgivningen uppdaterade Maxime oss dagligen. Vi var nervösa och oroliga för att inte få sålt lägenheten p g a höga räntor och inflation men med Maxine som mäklare kändes det ändå väldigt tryggt.

Svar från Maxine Mazy

Tack för rekommendationen Malin! Jag är glad över att ni är nöjda :) Allt gott, Maxine

Ragnhild H
Kvarnholmen

Snabb, erfaren, tydlig, inlyssnande

Svar från Maxine Mazy

Tack för din fina rekommendation Ragnhild! Jag blir alltid lika glad över återkommande kunder :) Allt gott, Maxine