Hanna Gulve

Hanna Gulve

Hanna Gulve är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

Hanna Gulve har varit registrerad mäklare sedan 2009-06. Hanna Gulve har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-12 och har fått 128 omdömen med ett betyg på 4.9. Hanna Gulve har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

128 omdömen om Hanna Gulve

Joel A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
Vasastan Östermalm

Kompetent och jättetrevlig mäklare som hjälpte mig köpa min första bostad. 10/10

Ebba K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Gulve en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
Östermalm

Hanna har levererat HÖGT över förväntan. Hon har hanterat försäljningen på högsta nivå från första möte till kontrakt. Hon har lyssnat på mig som kund samtidigt som hon med sin expertis rådgivit mig under hela processen. Har både köpt och sålt med Hanna och är extremt nöjd, kan starkt rekommendera Hanna.

Isabelle M
Hjorthagen

Väldigt professionell, tillmötesgående och trevlig. Kändes säkert att ha som medlare och gick igenom kontrakt och viktig information strukturellt och på ett sätt som var förståeligt.

Erica S
Gärdet

Bra och professionell mäklare

Helen L
Nedre Gärdet

Hanna är professionell och samtidigt inkännande. Jobbar aktivt och idogt för att hitta bra lösningar och matchningar.

Heidi M
Nedre Gärdet

Hanna fick via en kollega reda på att jag sökte en tvåa varpå hon kontaktade mig. Jag fick en visning på det objekt hon rekommenderade och fick jättebra service. Efter två visningar bestämde jag mig för att lägga bud. Hanna är lyhörd och tydlig.

Emma L
Vasastan Östermalm

Bra, trevlig och proffsig mäklare

Matt S
Nedre Gärdet

Very responsive to questions. Helpful and professional.

Lars A
Gärdet

Hanna är väldigt trevlig, hjälpsam och mycket duktig i sitt arbete.

Gustaf G
Östermalm

Hanna är erfaren, påläst, lyhörd och har bra marknadskännedom. Jag är mycket nöjd med mitt val av Hanna som mäklare för vår försäljning.