Johan Ekenstam

Johan Ekenstam

Johan Ekenstam är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

Johan Ekenstam har varit registrerad mäklare sedan 2005-09. Johan Ekenstam har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-11 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 4.8. Johan Ekenstam har haft 6 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

31 omdömen om Johan Ekenstam

Annika B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Ekenstam en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
Gärdet

Lätt tillgänglig, hjälpsam och professionell

Elisabeth M
Sikreno Seniorboende

Engagerad och lätt att få tag på. Rekommenderas varmt

Jonathan L
Nedre Gärdet

Vi kom i kontakt med Johan när vi var på jakt efter nytt boende. Johan har genom hela processen varit professionell, tillmötesgående, tillgänglig och hjälpsam med både frågor samt funderingar.

Steffan L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Ekenstam en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
Nedre Gärdet

Johan är mycket noggrann och affärsmässig . Har varit med om ett köp och en försäljning av Brf med Johan där han genomförde affärerna på ett mycket proffsigt sätt.

Hannah G
Stocksund

Han hjälpte oss med köpet av vår nya bostad. Han var professionell och serviceminded och har bra kännedom om området.

Johnny B
Enebyberg

Superproffsig genom hela affären. Alltid där med svar och goda råd. Johan uppfyllde verkligen mina förväntningar. Rekommenderar Johan till era försäljningar!

Karin Birgitta L
Eneby Torg

Vi är supernöjda med Johan, vi har gått bra hjälp och goda råd. Hälsningar Birgitta

Anders Gunnar N
Eneby Torg

Kunnig, trygg, balanserad, noggrann

Mia Ann-Marie Lisbeth Birgitta V
Centrala Sollentuna

Trevligt bemötande och insatt och lättillgänglig.

Qader M
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Ekenstam en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
Norrviken

Han var jätte trevlig och har varit toppen från start till slut. Jag kan verkligen rekommendera Johan Ekenstam.