Madeleine Persson

Madeleine Persson

Madeleine Persson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Östermalm

Madeleine Persson har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Madeleine Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 33 omdömen med ett betyg på 4.8. Madeleine Persson har haft 5 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

33 omdömen om Madeleine Persson

Sedan starten hos Reco 2021
Carl-Gösta P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Madeleine Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
Östermalm- Kungliga Djurgården

Madeleine Persson har från början varit noggrann och professionell, befriad från säljjargong. Hon har skickligt hanterat en mängd oväntade utmaningar under resans gång och varit lätt att nå. I slutänden blev vi mycket nöjda med slutbudet och vår försäljning i stort. Madeleine lovade aldrig för mycket och gjorde en bra bedömning gällande utgångspris och möjligt slutbud.

Richard S

Toppenmäklare rakt igenom! Smidig process och lyssnar.

Madeleine P gillar detta
Lars Einar Andreas L

Oärlig som försöker låtsas vara genuin och omtänksam. Vill egentligen bara få arvodet och bryr sig varken om köpare eller säljare. Slappt bemötande och oreda i bud och annat. Kör mäklartricken rakt igenom

Katherine Melanie B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Madeleine Persson en del av Svensk Fastighetsförmedling Östermalm
Östermalm

Very efficient service, quick to respond. Would definitely recommend!

Anna M
Stockholm

Madeleine har varit exemplarisk som vår mäklare, vi har blivit mycket väl och trevligt bemötta i kontakten med Madeleine. Hon har varit snabb på att återkoppla, transparent i sitt sätt att jobba, hjälpsam i försäljningsstrategin och oerhört serviceminded. Kan varmt rekommendera Madeleine som mäklare!

Mark Vincent T
Nedre Gärdet

The service we received from Madeleine was exceptional! Despite the extremely challenging market conditions Madeleine proved her knowledge and understanding of her clients and the industry is second to none. Through her hard work and commitment Madeleine was able to exceed our expectations and deliver the deal we hoped for. We cannot recommend Madeleine highly enough!

Christoffer W
Nedre Gärdet

Madeleine gav oss ett mycket fint och proffesionellt bemötande, snabb och kreativ i hennes svar. Får erkänna att vi var något av en krävande kund som bad om bland annat extra visning av inte bara objektet utan hela fastigheten (Källarförråd, tvättstuga, garage etc) där hon också var kunnig. Gjorde sitt yttersta för att få en fin upplevelse överlag och det märktes. Tack Madeleine!

Niklas S
Gärdet

En mycket trevlig och kompetent mäklare. En bra upplevelse genom hela processen.

Ingrid S
Gärdet

Madeleine var tydlig, transparent, service-minded, enkel att ha att göra med och väldigt trevlig under hela processen. Vi uppskattade flexibiliteten och all hjälp från Madeleine och Svensk fastighetsförmedling Östermalm. Vi rekommenderar gärna både Madeleine och Svensk Fastighetsförmedling till andra i framtiden!

Fannie F
Stockholm

Madeleine är extremt proffsig och kunnig. Hon har ett fantastiskt bemötande, är lyhörd och engagerad. Jag fick en trygg vägledning genom hela bostadsaffären. Jag ger mina varmaste rekommendationer att anlita Madeleine.