Anna Marklund

Anna Marklund

Anna Marklund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Anna Marklund har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Anna Marklund har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-10 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 5.0. Anna Marklund har haft 1 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2021-09

Läs vad 4 Läs vad Anna Marklund

• sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Marklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    • Klubbgärdet
    2021-10-18
    Positivt, seriöst och kunnigt bemötande. Hela affären sköttes proffsigt och med mycket värme och personlighet.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Marklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    • Hortlax
    2021-10-15
    Sakligt och lungt. Mycket duktig på att förklara. Snabb på att återkoppla. Alltid lätt att nå.
    Förväntningarna infriades med råge. Hon var smidig, lyhörd för våra idéer, men tordes uttrycka goda råd och gav många bra tips. Kunde inte varit bättre.
    • Hortlax
    2021-10-15
    Vi fick direkt förtroende för Anna. Hon upplevdes direkt som saklig, ödmjuk, förtroendeingivande utan på något sätt skönmåla saker.
    Hennes sätt att sköta affären, från början till slut, är helt klanderfritt. Inget kändes omöjligt.
    Vi är otroligt nöjda.

Jag är själv säljare, och är otroligt kräsen på hur andra säljare är. Det är inte många säljare jag ger högt betyg.
    Så trots min kräsenhet, så måste verkligen få rekommendera Anna.

Tack Anna.
    • Öjebyn
    2021-10-13
    Mycket bra mäklare, blev väldigt bra bemött och är väldigt mån om att se till så allt känns bra och går rätt till!