Anna Marklund

Anna Marklund

Anna Marklund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Anna Marklund har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Anna Marklund har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-10 och har fått 204 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Marklund har haft 74 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

204 omdömen om Anna Marklund

Sedan starten hos Reco 2021
Carina Q
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Marklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Bergsviken

Ett bra bemötande med bra info och jag upplevde henne som saklig och professionell.

Angelica Ö
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Marklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Trundön

Trevlig och tillmötesgående! Kontraktskrivingen var proffsig men ändå gemytlig!

Elin L
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Marklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Djupviken

Jättebra och proffsigt bemötande! Det kändes från start till genomförd affär otroligt tryggt att ha Anna som mäklare. Hon var snabb på att svara på frågor, gav konkreta tips på upplägg av affären och guidade oss genom den på ett väldigt bra sätt.

Peter Ö
Djupviken

Kan inte tänka mig någon bättre mäklare vid en försäljning! Var drivande, återkoppla alltid snabbt, berättade erfarenheter som var relevanta för vår affär. Oerhört nöjd.

Rose-Marie I
Trundön

Snabb, noggrann och kunnig. Kände mig trygg av Annas kompetenta bemltande, seriös

Anna E
Piteå

Mycket duktig och snabb i sitt förfarande.

Oskar L
Bertnäs

Anna är väldigt trevlig, och hjälpte oss på vägen till ett säkert husköp!

Claes-jörgen P
Bertnäs

Anna är en proffsig och trovärdig person, ger ett starkt positivt intryck och var en trygghet genom hela sälj processen. Enkelt, snabbt och med blick för detaljer behövde Anna inte mer än ett försök. Att Anna dessutom är en fin person med enormt stor social kompetens gjorde allt så enkelt. Vi kan inte nog säga att vi verkligen är tacksamma för Annas insats. Hon är grym!

Inga J
Bertnäs

Anna är kunnig, målinriktad, trevlig och ytterst kompetent och kommunikativ. Kan verkligen rekommendera henne.

Ingrid Elisabeth A
Svartudden

Vi är väldigt nöjda med Anna. Professionell och engagerad lätt att ha att göra med. Rak och tydlig vilket vi uppskattade och trivdes med. Vi hade höga förväntningar som uppfylldes väl. Lyssnade på våra önskemål och var lätt att få kontakt med. Rekommenderar henne å det varmaste. Ninni och Christer