Läs vad 75 Läs vad Joakim Norberg

• 2021-01-06
    Vi har sålt hus, Joakim är kunnig och trygg i sin roll, vilket gör att vi som säljare bara kan följa med i processen.
    Jenny A
    Jenny A
    • 102.0 m²
    • Piteå
    sålde sitt hus med hjälp av Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Hej Jenny och tack för din reco och tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen! :) God fortsättning!

• 2020-12-26
    Mycket trevlig och kompetent, han skötte sitt uppdrag mycket bra. Resultatet ordnade vi tillsammans, och avslutet blev perfekt !!!
    Rolf F
    • 98.0 m²
    • Roknäs
    Hej Rolf och tack för din trevliga reco! :) God fortsättning!

• 2020-12-24
    Köpte hus av Joakim, hade inga direkta förväntningar. Med allt gick väldigt snabbt och smidigt utan några problem. Vi är väldigt nöja med både köpet och Joakim som mäklare.
    Emelie L
    • 98.0 m²
    • Piteå
    köpte sitt hus med hjälp av Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Hej Emelie och tack för er reco, god fortsättning! :)

• 2020-12-14
    Jag har sålt Föreningsvägen 19 privat men fick hjälp av er med alla papper, ovärderlig hjälp för mig som inte är insatt i allt kring husförsäljning. Vi köpte Hallonstigen 7 via er och det har varit en spännande och givande resa. Från första kontakt och visningen har vi fått ett trevligt bemötande som inger ett stort förtroende för mäklaren. Vi har bara gott att säga om mäklaren och kommer att återkomma när det är aktuellt med husaffärer.
    Förutom att vi köpt vårt drömhus så fick vi möjlighet att träffa många fina människor hos mäklaren, så detta har varit en härlig resa för oss mot vårt nya hem.
    Leif R
    • 169.0 m²
    • Piteå
    Hej Leif och tack för er fina reco, superkul att jag fick hjälpa er att hitta ert nya drömboende och jag är helt övertygad om att ni kommer trivas galant på Svartudden! God fortsättning! :)

• 2020-12-11
    Jag har varit med på många av hans visningar och till slut köp ett hus via honom. Mycket trevligt bemötande, bra kommunikation. Man fick bra information och hjälp kring allt runtomkring husköp.
    Har gärna med honom at göra igen.
    Kai U
    • Piteå
    Hej Kai och tusen tack för din fina reco, kändes jättreroligt att äntligen få hjälpa er att hitta hem, även om det känns tråkigt att inte få träffa er på mer visningar! :) God fortsättning!

• 2020-12-09
    Vi sålde vårat hus med hjälp av Joakim och kan inte vara mer nöjda! Han är proffsig och trevlig och har skött allt kring affären på ett smidigt sätt. Mycket nöjda säljare!
    Petra Ö
    • Piteå
    Hej Petra och tusen tack för er fina Reco! :) Kul att få hjälpa er att sälja och hoppas ni ska trivas superbra i ert nya hus! :)

• 2020-12-09
    Vi har köpt huset som ligger på Anemonstigen 14. Fantastiskt trevlig mäklare, varit på många visningar med honom tidigare. Fått goda råd och bra information om närområde. Upplevs som mycket proffsig och har levt upp till alla mina förväntningar. Uppskattas verkligen att han tog sig tid på helgen för att visa oss ett annat hus som låg på Hallonstigen, det är så mycket värt att få visning i dagsljus innan solen går ner.

Allt gick mycket smidigt och vi är väldigt glada för hela processen.

Nu hoppas vi att Joakim hittar ett hus till våra fina kompisar som vi inte visste att vi hade budgivning mot.

Han får 5/5 stjärnor för proffsigt bemötande, goda råd och att han är så trevlig.

Katja Hesthamar
    Anna Katja H
    • Piteå
    Hej och tusen tack för er fina reco! :) Kändes verkligen superroligt att äntligen få hjälpa er att hitta "hem", jag är helt övertygad om att ni kommer trivas fantastiskt bra! Kommer däremot sakna er på visningarna... :)

• 2020-12-08
    Har köpt och sålt några hus genom Svensk Fast och man blir Alltid proffsigt och alltid väl bemött.
    Uppfyller änsålänge alltid ens förväntningar och kan marknaden väldigt bra och alltid hjälpsam när man ”jagar” hus också
    MARTIN O
    MARTIN O
    • 177.0 m²
    • Norrfjärden
    Hej Martin och tack för din reco, nu ska vi se till att ni blir nöjd med resterande del också! :)

• 2020-12-06
    Vi sålda våran villa i ett litet kvarter i en by utanför Piteå. Vi valde Joakim för att när vi titta på hus har vi fått känslan av en ärlig och väldigt trevlig person. Och även duktig på de han jobbar med vilket han levde upp till när han sålde vårat hus. En enkel försäljning, Joakim är otroligt hjälpsam och har han inte svar så kollar han upp och återkommer med svar så fort som möjligt. Förväntningarna vi hade på honom var 5/5 och de levde han verkligen upp till. Vi är supernöjda och hade inte valt någon annan om vi skulle göra om de.
    Robin S
    • 95.0 m²
    • Roknäs
    Hej Robin och tusen tack för er fina reco, superkul att jag fick hjälpa till att sälja ert hem och att allt gick så bra! :)

• 2020-12-06
    Trevlig, snäll och super bra mäklare! Kan sin sak och är bra på att stötta både säljare och köpare
    Simone Ö
    • 95.0 m²
    • Roknäs
    Hej Simone och tusen tack för din reco. Hoppas ni ska trivas bra i ert nya hus! :)

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte