Joakim Norberg

Joakim Norberg

Joakim Norberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Joakim Norberg har varit registrerad mäklare sedan 2016-06. Joakim Norberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 90 omdömen med ett betyg på 4.9. Joakim Norberg har haft 49 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 90 Läs vad Joakim Norberg

• köpte sitt hus med hjälp av Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    • Jävrebyn
    2021-07-14
    Professionell, kunnig, serviceinriktad och dessutom väldigt trevlig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    • Roknäs
    2021-07-08
    Mycket proffsig mäklare, går igenom hela säljprocessen så man hela tiden vet vart man är. Kan starkt rekommendera
    • Jävrebyn
    2021-06-30
    Vänlig, kunnig och bra på att kommunicera med oss vad som hände i vårt ärende.

Förväntningarna uppfylldes, han var snabb och fick till ett bra avslut på försäljningen.
  • köpte sin stuga med hjälp av Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    2021-06-18
    Bra bemötande!
    • Klubbgärdet
    2021-06-17
    Vi fick ett väldigt bra bemötande av Joakim. Han uppfyllde våra önskemål och det var aldrig några problem eller konstigheter. Då vi kollat på en hel del hus tidigare så har vi egentligen inte haft några förväntningar förrän vi varit på plats men allt kändes rätt och tryggt med en bra och trevlig mäklare!

Vid köp av bostad så var det inte heller några problem. Allt gick smidigt till och vi blev ordentligt informerade om allt vi behövde veta. Hade vi några frågor eller funderingar så kände vi oss hörda och prioriterade.
  • Jens W
    2021-06-16
    Vi bemöttes väldigt bra av Joakim! Han arbetade sena kvällar för att hjälpa oss att få till huskontraktet på våran korta varsel. Vi kommer absolut att vända oss till honom den dagen vi säljer huset!
    2021-06-03
    Har sålt mitt fritidshus. Fick ett fint bemötande av Joakim och kände förtroende för honom. Kan varmt rekommender Svenskfastighetsförmedlingen.
    2021-06-03
    Vi köpte precis ett fritidshus vid havet i Piteå med hjälp av Joakim. Han uppträder professionellt i varje steg med en respekt och känsla för både säljare och köpare.
    Kraven vi har är högt ställda, dessa blev infriade i varje steg.

Professionell, kunnig och med en snabbhet i kommunikation som är svårslagen och som verkligen uppskattas när man som person är van att ta snabba beslut.
    • Hortlax
    2021-05-09
    Jag har sålt min villa och mäklaren Joakim har varit stöttande, tillmötesgående och hjälpsam. Han har gett information om varje steg i försäljningen samt bra återkoppling under resans gång. Kan varmt rekommendera Joakim!
    • Hortlax
    2021-05-07
    Joakim är glad, trevlig, tillgänglig och pragmatisk. Han var en drivande faktor till att vi köpte vår blivande bostad och vi är otroligt tacksamma för det. Joakim får utan tvekan högsta betyg och vi hoppas att vi får möjligheten att ta hjälp av honom igen.