Joakim Norberg
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 39 Läs vad Joakim Norberg

• Krister G köpte sitt hus med hjälp av Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-03-12

Köpte bostad. Mäklaren kändes seriös och kunnig. Läs mer
    2020-03-28 Joakim Norberg svarar Krister G
    Tack för din rekommendation Krister, jag är helt övertygad om att ni kommer trivas toppenbra i ert nya hus! :)
  • Johan N köpte sitt hus med hjälp av Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2019-11-24

Piteå
    Mycket bra bemötande under köp av bostad. Professionellt men avslappnat. Läs mer
    2020-02-10 Joakim Norberg svarar Johan N
    Hej Johan, tack för din rekommendation och stort grattis till ert hela underbara hus. Jag ser med spänning framemot hur ni ska utveckla en sån klassisk fastighet! :) Välkommen hem!
  • Linda L köpte sitt hus med hjälp av Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2019-10-31

Bra bemötande. Lättsamt. Lättillgängligt kontor. Läs mer
    2020-02-10 Joakim Norberg svarar Linda L
    Hej Linda. Tack för din rekommendation och stort grattis till ert nya hus, jag är helt övertygad att ni kommer trivas! :)
  • Lars Robert R köpte sitt hus med hjälp av Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2019-10-25

Munksund
    Bra bemötande, förklarar saker på ett bra och enkelt sätt, lätt att prata med, bra support! Läs mer
    2019-10-29 Joakim Norberg svarar Lars Robert R
    Hej och tack för din rekommendation, hoppas ni ska trivas i ert nya, fina hus! :)
  • Urban G sålde sin bostad med hjälp av Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2019-10-24

Hemmingsmark
    inget att anmärka på, smidigt och rätt från mäklaren. Läs mer
    2019-10-29 Joakim Norberg svarar Urban G
    Hej Urban och tack för din rekommendation!
  • Mikael T köpte sitt hus med hjälp av Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2019-10-24

Bergsviken
    Vi fick ett väldigt bra och trevligt bemötande av mäklaren i samband med vårt husköp. Mäklaren var professionell och
    tillmötesgående i de frågor och funderingar som dök upp under köp processen, gällande budgivning m.m. Läs mer
    2019-10-29 Joakim Norberg svarar Mikael T
    Hej Mikael och tack för er rekommendation, hoppas att ni kommer trivas i ert nya, fina hus! :)
  • Håvard L köpte sitt hus med hjälp av Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2019-10-23

Borgarudden
    Duktiga och pålitliga, alt gjort som avtalet när vi köpte sommarstuga😊👍🏻 Läs mer
    2019-10-29 Joakim Norberg svarar Håvard L
    Hej Håvard och tack för din rekommendation, alltid lika roligt att få välkomna en Norgefamilj till Piteå och jag är helt övertygad om att ni kommer trivas! :)
  • Elin Å skrev om Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2019-09-18

Joakim Norberg är en mäklare med passion för människor. Vad mer kan man önska när man köper något med sitt hjärta? Läs mer
    2019-10-11 Joakim Norberg svarar Elin Å
    Hej Elin och tusen tack för dina fina ord, jag är så glad att ni äntligen hittade "hem"! :)
  • Kristina N sålde sitt hus med hjälp av Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2019-09-18

Backen
    Sålt Storgatan 114.Mycket bra bemötande, våra Förväntningar blev som vi hoppades. Tack för försäljningen Läs mer
    2019-10-11 Joakim Norberg svarar Kristina N
    Hej Kristina och tack för er rekommendation, roligt att era förväntningar infriades och att ni är nöjda! :)
  • Ludvig H köpte sitt hus med hjälp av Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2019-09-15

Norrfjärden
    Jag har köpt en fastighet. Suveränt bemötande och hjälpsam mäklare! 10/10 Läs mer
    2019-10-11 Joakim Norberg svarar Ludvig H
    Hej Ludvig och tack för din rekommendation och för dina snälla ord! Hoppas verkligen du ska trivas i ditt nya hem! :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Marie Sandström