Joakim Norberg
Registrerad mäklare sedan 2016-06-22
Aktiv på Reco.se sedan 2017-11-29
2019-08 - 2020-07

Läs vad 50 Läs vad Joakim Norberg

• Robert N köpte sitt hus med hjälp av Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-06-10

Klubben/Pite Havsbad
    Professionell och vänlig! Väldigt lätt att göra med, skulle rekommendera honom till andra ! Läs mer
    2020-06-10 Joakim Norberg svarar Robert N
    Hej Robert och tack för din rekommendation. Jättekul att det tillslut blev så himla bra på Klubben, jag är helt övertygad om att ni kommer trivas som fisken i vattnet! :)
  • Hans Christian Joakim A köpte sitt hus med hjälp av Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-06-04

Degerberget
    Har haft mycket kontakt med mäklaren kring olika objekt. Alltid fått ett trevligt bemötande och snabb återkoppling. En seriös mäklare som förstår vikten av snabb och tydlig information vid fastighetsaffärer. Läs mer
    2020-06-10 Joakim Norberg svarar Hans Christian Joakim A
    Hej Joakim och tusen tack för din fina rekommendation! :) Har precis varit ut och inspekterat erat nya, fina ställe och jag är helt övertygad om att ni kommer må fantastiskt bra på stugan!
  • Satu N
    Satu N köpte sitt hus med hjälp av Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-06-02

Arnemark
    Vi har köpt fritidshus. Han är väldigt trevlig, genuin, glad o lätt att tycka om! Honom kan vi rekommendera! Läs mer
    2020-06-02 Joakim Norberg svarar Satu N
    Tusen tack för er fina rekommendation och så roligt att ni fick landa vid Piteälven, ser framemot öringstips! :)
  • Maren H köpte sitt hus med hjälp av Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-05-29

Piteå
    Vi har köpt ett hus och Joakim gjorde ett jättebra jobb att vara tillgänglig och kunde besvara alla frågor vi hade. Läs mer
    2020-05-29 Joakim Norberg svarar Maren H
    Tack Maren för din rekommendation, kul att du är nöjd och jätteroligt att ni hittade ert drömhus! :)
  • Fredrik K köpte sitt hus med hjälp av Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-05-24

Svartudden
    Köpte hus. Joakim gav ett trevligt och professionellt bemötande och hade bra och tydliga svar på alla våra frågor. Läs mer
    2020-05-24 Joakim Norberg svarar Fredrik K
    Hej Fredrik och tack för din trevliga reco. Superroligt att ni äntligen hittade hem även om jag tror att Klubbgärdet kommer sakna er! :)
  • Alexandra S köpte sitt hus med hjälp av Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-05-22

Svartudden
    Trevlig, saklig, kunnig och tydlig! Läs mer
    2020-05-24 Joakim Norberg svarar Alexandra S
    Hej Alexandra, tusen tack för din reco och kul att du verkar nöjd! :)
  • Sara M sålde sitt hus med hjälp av Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-05-22

Öjebyn
    Vi har köpt ett hus av Joakim och han ska även få sälja vårt gamla hus.
    Otroligt trevligt bemötande, glad och positiv. Visade runt och gav oss sedan utrymme att titta själva.
    Har varit på en hel del visningar där säljaren har sålt lite för mycket, vilket jag inte uppskattar.
    Joakim är riktigt bra tycker jag. Läs mer
    2020-05-24 Joakim Norberg svarar Sara M
    Hej Sara, tusen tack för er fina reco! :) Jättekul att få hjälpa er att hitta ert nya drömställe och att få förtroendet att även sälja ert nuvarande hem.
  • Christopher K köpte sitt hus med hjälp av Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-05-20

Rosvik
    Vi ha köpt en stuga. Fick bra bemötande av mäklaren och känner att vi ha fått den info vi behöver på ett ärligt sätt och ha fått bra återkoppling under resan. Läs mer
    2020-05-24 Joakim Norberg svarar Christopher K
    Hej Christopher, tack för din fina reco! :) Jättekul att få hjälpa er att hitta ert nya sommarparadis, jag är helt övertygad att ni kommer trivas som fisken i vattnet där!
  • Therese E sålde sitt hus med hjälp av Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-04-22

Piteå
    Joakim sålde ett hus till oss och samtidigt hjälpte han oss att sälja vårt hus. Han är nummer 1!
    Kompetent, engagerad och skapar struktur i hela försäljningsflödet så man som både som kund och säljare känner sig trygg genom hela processen.
    Kommer anlita honom när vi ska sälja igen och kommer rekommendera mina nära och kära att göra samma. Läs mer
    2020-05-05 Joakim Norberg svarar Therese E
    Hej Therese och tusen tack för din fina rekommendation! :) Superkul att både få hjälpa er att köpa och sälja, är helt övertygad att ni kommer trivas galant i ert nya!
  • Karin H köpte sitt hus med hjälp av Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-04-20

Piteå
    Jag har köpt en villa och där haft Joakim som mäklare.
    Bemötandet har varit bra. Jag hade inga särskilda förväntningar annat än att han skulle vara snabb i återkopplingen gällande funderingar, och det var han, med tanke på att Anticimex var långsamma.
    Jag är nöjd med Joakim och hans skötsel av mitt ärende. Läs mer
    2020-05-05 Joakim Norberg svarar Karin H
    Hej Karin, tack så mycket för din fina reco. Jag både hoppas och tror att ni kommer trivas i ert nya boende! :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Marie Sandström