Frida Risberg
Registrerad mäklare sedan 2013-05-29
Aktiv på Reco.se sedan 2017-11-29
2019-08 - 2020-07

Läs vad 36 Läs vad Frida Risberg

• Catarina C sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-07-13

Munksund
    Frida är supergullig, trevlig och proffesionell! Hon höll tät kontakt och förmedlade all information hon hade efter visningar och där emellan. Då min försäljning sammanföll med utbrottet av Covid-19 så blev det en trög start, men Frida kom med olika förslag och lösningar för att göra det bästa av situationen! Och det blev ett bra avslut. Jag kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Magdalena L köpte sitt hus med hjälp av Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-07-07

Furulund
    Köpt villa. Mycket trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • Albin L köpte sitt hus med hjälp av Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-06-26

Furulund
    Inga bekymmer. Vi köpte ett hus. Vi är nöjda Läs mer
  • Annika L sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-06-05

Öjebyn
    Vi tog kontakt med Frida när vi skulle sälja vårt radhus i Öjebyn.
    Vi fick genast ett gott intryck av henne eftersom hon tog sig tid och är mycket kunnig om området där vi hade boende.
    När vi skulle skriva kontrakt hade hon en mycket noggrann genomgång vilket uppskattades mycket.
    Vi är mycket nöjda med det jobb hon gjort och kan starkt rekommendera henne för era framtida bostadsaffärer. Läs mer
  • Jörgen O sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-05-22

Piteå
    Mycket bra bemötande och smidig hantering vid försäljningen av min lägenhet. Läs mer
  • Nadja L köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-04-10

Öjebyn
    Jätte trevligt och allt gick snabbt och skötes bra.
    Jag köpte ett kedjehus Läs mer
    2020-04-14 Frida R svarar Nadja L
    Vad roligt att du är nöjd! Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad :) /Frida
  • Olof S köpte sitt hus med hjälp av Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-03-14

Roknäs
    Väldigt professionell och seriös. Men samtidigt väldigt lättsam och trevlig att ha och göra med Läs mer
    2020-03-23 Frida R svarar Olof S
    Tack så mycket Olof! Det blev verkligen en smidig affär.
  • Anna S köpte sitt hus med hjälp av Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-03-14

Strömnäs
    Vi har köpt Edgatan 17 och är mycket nöjda med Frida. Vi har skrivit på kontraktet och det var ett mycket trevligt möte där hon lugnt och med humor (och väldigt förkyld, men tapper ;)) ledde oss igenom processen. Hon gav oss och säljaren tid att prata om huset, och upplevdes inte som stressad. Superduktig! Läs mer
    2020-03-23 Frida R svarar Anna S
    Vilken fin rekommendation! Tack Anna :-) Det blev verkligen en lyckad affär. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus!
  • Gustav F sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-02-17

3:a
    Centralt
    Sålde min lägenhet med stort engagemang med många visningar för att nå vårt önskade mål, SUPERNÖJD!! Läs mer
    2020-02-20 Frida R svarar Gustav F
    Tack Gustav :-) Ibland lönar det sig verkligen att ha is i magen! /Frida
  • Magnus M köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-02-15

3:a
    Centralt
    Köpt bostadsrätt.
    Frida bemötte mig på ett mycket bra sätt och förklarade alla funderingar jag hade inför köpet. Hon var flexibel när vi skulle boka möten så att det passade mig även om det kunde vara utanför kontorstid.
    Sammanfattningsvis gör Frida ett mycket bra jobb och jag kommer använda henne vid mina eventuella framtida fastighetsaffärer.

Magnus Malm Läs mer
    2020-02-20 Frida R svarar Magnus M