Läs vad 47 Läs vad Frida Risberg

• 2020-11-18
    Jag har sålt min bostadsrätt. Fridas bemötande var utmärkt. Hon var en engagerad mäklare som var lätt att komma i kontakt med, såväl innan som under själva försäljningen.
    Mona M
    • 3:a
    • 75.5 m²
    • Piteå
    sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Hej Mona! Tack för din fina rekommendation. Försäljningen gick verkligen superbra. Hoppas ni ska trivas i ert nya hus. /Frida

• 2020-11-18
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Jag upplever att Frida är kunnig och jag skulle varmt rekommendera Frida som mäklare till framtida köpare och/eller säljare.

Hälsningar /Lena
    Gunilla N
    • 3:a
    • 75.5 m²
    • Piteå
    köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Hej Lena! Vad roligt att du är nöjd och tack för din fina rekommendation. /Frida

• 2020-10-24
    Proffsig o kunnig. Ett ödmjukt o respektfullt bemötande från dag ett.
    Gunn Ö
    • 130.0 m²
    • Durrnäs
    sålde sitt hus med hjälp av Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
  • 2020-10-20
    Vi köpte en otroligt mysig äldre charmig villa med lantligt läge och spännande potential. Frida har bemött oss väldigt professionellt och tålmodigt. Hon har varit tillgänglig för frågor med ett tillmötesgående och trevligt sätt. Hon har inte stressat på förhandlingar eller kontraktskrivning. Det blev ett mycket bra och förtroendeingivande möte med säljarna. Jag skulle anlita Frida om jag sålde hus
    Linda I
    Linda I
    • 125.0 m²
    • Södra Pitholm
    köpte sitt hus med hjälp av Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Hej Linda! Tack så hemskt mycket för det fina omdömet :) Kul att du är nöjd med min arbetsinsats. Hoppas ni sen kommer trivas i ert nya hus!

• 2020-10-07
    Köpt CJ Boströmsväg 23, Piteå.
    Jag blev bemött på bästa tänkbara sätt, som jag hade förväntat mig.
    Alltid trevlig. Snabb återkoppling när vi haft frågor. Ställer upp.
    Kunnig på sitt område.
    Jag kan varmt rekommendera henne till andra.
    Christina J
    • 74.0 m²
  • 2020-10-07
    Vi har köpt en villa med hjälp av Frida.
    Kändes som hon gjorde sitt yttersta för att alla parter skulle bli nöjda. Tumme upp!
    Samuel W
    • 74.0 m²
  • 2020-10-07
    Professionell och kunnig, bra ledsagning av oss "förstagångssäljare".
    Jakob S
    • 152.0 m²
    • Rosvik
  • 2020-09-21
    Sålt nuvarande villa/kedjehus, desförinnan köpt annan bostad via annan kontakt.

Hade sedan tidigare tagit kontakt och diskuterat uppdrag, som nu blev aktuellt.
    Genomgående mycket förtroendeingivande bemötande med en personlig ton, samtidigt med klar professionalitet. Hög tillgänglighet och lyhördhet för våra tankar och frågor i processen.
    Joakim B
    • 140.0 m²
  • 2020-09-16
    Vi har sålt våran bostad. Frida har bemött oss exemplariskt på alla sätt och uppfyllt våra förväntningar många ggr om. skulle vi anlita en mäklare i framtiden skulle det gärna vara Frida
    Erik G
    • 150.0 m²
    • Hortlax
  • 2020-09-16
    Jag har både köpt och sålt hus med hjälp av Frida. Frida är extremt professionell, är hjälpsam och har en förmåga att förklara saker på flera sätt. Vid vår försäljning uppskattade vi den tid och tog sig för oss och att möta våra förväntningar och önskemål på ett realistiskt och väl informerat sätt. Jag kommer absolut att välja och rekommenderar Frida i framtiden.
    Linnéa F
    • 100.0 m²
    • Backen

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte