Frida Risberg
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 30 Läs vad Frida Risberg

• Olof S köpte sitt hus med hjälp av Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-03-14

Roknäs
    Väldigt professionell och seriös. Men samtidigt väldigt lättsam och trevlig att ha och göra med Läs mer
    2020-03-23 Frida R svarar Olof S
    Tack så mycket Olof! Det blev verkligen en smidig affär.
  • Anna S köpte sitt hus med hjälp av Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-03-14

Strömnäs
    Vi har köpt Edgatan 17 och är mycket nöjda med Frida. Vi har skrivit på kontraktet och det var ett mycket trevligt möte där hon lugnt och med humor (och väldigt förkyld, men tapper ;)) ledde oss igenom processen. Hon gav oss och säljaren tid att prata om huset, och upplevdes inte som stressad. Superduktig! Läs mer
    2020-03-23 Frida R svarar Anna S
    Vilken fin rekommendation! Tack Anna :-) Det blev verkligen en lyckad affär. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus!
  • Gustav F sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-02-17

Centralt
    Sålde min lägenhet med stort engagemang med många visningar för att nå vårt önskade mål, SUPERNÖJD!! Läs mer
    2020-02-20 Frida R svarar Gustav F
    Tack Gustav :-) Ibland lönar det sig verkligen att ha is i magen! /Frida
  • Magnus M köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-02-15

Köpt bostadsrätt.
    Frida bemötte mig på ett mycket bra sätt och förklarade alla funderingar jag hade inför köpet. Hon var flexibel när vi skulle boka möten så att det passade mig även om det kunde vara utanför kontorstid.
    Sammanfattningsvis gör Frida ett mycket bra jobb och jag kommer använda henne vid mina eventuella framtida fastighetsaffärer.

Magnus Malm Läs mer
    2020-02-20 Frida R svarar Magnus M
    Tack Magnus! Ser framemot fler affärer ihop! Mvh Frida
  • Tommy M köpte sitt hus med hjälp av Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-02-10

Sjulnäs
    Mycket trevlig också fick man snabba svar, när man kontakta henne ! Läs mer
    2020-02-20 Frida R svarar Tommy M
    Tack Tommy! Hoppas ni ska trivas i ert nya hus :) och välkommen till Pite! /Frida
  • Nicklas H sålde sitt hus med hjälp av Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-02-06

Sjulnäs
    Jag tycker att mäklaren var väldigt professionell och gav bra feedback efter varje visning. Hon var även bra på att beskriva vad man som säljare kan tänka på innan man har första visningen. Även fotografen var skicklig Läs mer
    2020-02-20 Frida R svarar Nicklas H
    Tack Nicklas! Vad roligt att ni är nöjda, det var verkligen en smidig affär. /Frida
  • Eva P sålde sitt hus med hjälp av Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-01-30

Piteå
    Jag sålde min pappas hus i Bergsviken.
    Jag blev väl bemött av vår mäklare, Frida Risberg.
    Trevlig, noggrann, ambitiös och väldigt engagerad.
    Hon visade ett stort kunnande genom sin proffessionalitet och stort intresse för vår försäljning.
    Försäljningen blev lyckad och över förväntan, med ett bud högre än vi räknat med, vilket alltid är roligt förstås.
    Mitt helhetsintryck är bara positivt.😊😊👍👍
    Hälsningar Eva Läs mer
    2020-02-10 Frida R svarar Eva P
    Tack Eva! Det blev verkligen en lyckad försäljning :-) Jag tror köparna kommer stortrivas i huset!
  • God Man Rolf L sålde sitt hus med hjälp av Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-01-30

Bra bemötande. Lätt att få kontakt med henne. Verkar kunnig. Läs mer
    2020-02-04 Frida R svarar God Man Rolf L
    Tack Rolf! Det blev verkligen en lyckad försäljning. /Frida
  • Mikael J köpte sitt hus med hjälp av Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-01-29

Köp av bostadshus.
    Mycket bra bemötande, trevlig, informativ Läs mer
    2020-02-04 Frida R svarar Mikael J
    Tack Mikael! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus :-) /Frida
  • Kent J köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2019-12-09

Centralt
    Köpt en bostadsrätt och fick fin kontakt med mäklaren som svarade på våra frågor med vändande mail hela tiden - kändes alert och service-minded.
    Har talat gott om hennes insats till bekanta. Läs mer
    2019-12-18 Frida R svarar Kent J
    Hej Kent! Vad roligt att ni är nöjda. Hoppas hon kommer trivas bra i lägenheten :-)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Marie Sandström