Läs vad 102 Läs vad Marie Sandström

• 2020-12-17
    Mycket bra bemötande och väldigt kunnig!
    Magnus O
    • 153.0 m²
    • Norra Pitholm
    sålde sitt hus med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Hej Magnus! Kul att höra att du är nöjd med mitt arbete och tack för återkopplingen :)

• 2020-12-05
    Köpte ett hus , hon är trevlig och duktig.
    Killua A
    • Pålberget
    köpte sitt hus med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Hej Killua! Tack för återkopplingen, hoppas att ni kommer att trivas bra som husägare :)

• 2020-12-05
    Världens bästa säljare som verkligen bryr sig och angagerar sig i både köpare och säljare
    Stefan L
    • Pålberget
    Hej Stefan! Tack för feedback och roligt att höra att ni är nöjda med affären! :)

• 2020-12-05
    Världens bästa mäklare!! Ser både köparen och säljaren och är ett stort stöd i hela processen
    Simone Ö
    • Pålberget
    Hej Simone! Tack för återkopplingen och för förtroendet :) Hoppas ni kommer att trivas bra i nya huset!

• 2020-11-23
    Proffsig och kunnig. Såg till att affären gick snabbt och smidigt.
    Linn L
    • Djupviken
    Hej Linn! Tusen tack för rekommendationen, hoppas ni kommer att trivas bra i huset! :)

• 2020-11-21
    Mycket fint bemötande och professionell hjälp genom hela processen vid husköpet.
    Johannes L
    • Djupviken
    Hej Johannes! Tack för er feedback och kul att höra att ni är nöjda med husköpet :) Hoppas ni kommer att trivas som husägare!

• 2020-11-21
    Har sålt en villa. Supertrevlig, proffsig och vi fick ett bra pris!
    Petra H
    • Djupviken
    Hej Petra! Tusen tack för återkopplingen, har varit riktigt kul att få hjälpa er med försäljningen!

• 2020-11-16
    Jag har sålt mitt hus i Norrbotten.
    Jag har blivit bemött på ett mycket bra sätt.
    Marie Sandström har gjort ett Kanonjobb med min försäljning.
    Leif J
    Leif J
    • 110.0 m²
    • Sikfors
    Hej Leif! Tack för förtroendet och kul att höra att du är nöjd med affären! :)

• 2020-10-28
    Vi har köpt både våran villa och nu ett fritidshus av Marie, fantastisk människa! Kunnig och väldigt jordnära.
    Josef L
    • 2:a
    • 45.0 m²
    • Berkön
    köpte sin stuga med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Hej Josef! Tusen tack för er återkoppling och alltid kul när man får vara med i köpprocessen flera gånger dessutom :) Hoppas ni kommer att trivas bra i stugan!

• 2020-10-28
    Vi Köpte en sommarstuga. Andra gången vi har haft Marie som mäklare nu, och vi är alltid lika nöjda! Skulle rekommendera varenda en att ha Marie som mäklare och svensk fastighetsförmedling! Mycket nöjda kunder!
    Malin J
    • 2:a
    • 45.0 m²
    • Berkön
    Hej Malin! Så roligt att jag har fått hjälpa er att hitta en sommarstuga denna gång :) Hoppas ni kommer att trivas bra på stället!