Marie Sandström
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 61 Läs vad Marie Sandström

• Ann-sofi S
    Ann-sofi S sålde sitt hus med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-03-31

Norrfjärden
    Jag tycker det gått strålande bra, Marie har skött det exemplariskt och varit tillmötesgående och hjälpsam. Och kunnig. Jag ger henne högsta omdöme .

Med vänlig hälsning, Ann-Sofi Sturk
    Sålt Gångvägen 30 Läs mer
  • Rickard B köpte sitt hus med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-02-15

Öjebyn
    Köpt triangelgatan 2 i öjeby n och är mycket nöjd med all hjälp Läs mer
    2020-02-17 Marie Sandström svarar Rickard B
    Hej Rickard! Tack för återkopplingen och kul att jag fick möjlighet hjälpa er att hitta ett hus som ni känner er nöjda med! Extra kul att vi blir fler pitebor i kommunen också! :)
  • Mikael K sålde sitt hus med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-02-11

Öjebyn
    Bra mäklare bra kontrakt fixar allt om husförsäljning mycket trevlig bra på att förklara allt kommer rekomendera marie till dom som ska sälja och köpa hus Läs mer
    2020-02-17 Marie Sandström svarar Mikael K
    Hej Mikael! Tusen tack för dina fina ord, har varit riktigt roligt att få hjälpa er med försäljningen!
  • Ingela L sålde sitt hus med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-02-05

Södra Pitholm
    Har sålt mitt föräldrar hem genom Marie Sandström . Har bara blivit positivt bemött . Marie har hela tiden berättat vad som händer under resans gång. Mina förväntningar har hela tiden varit att hitta en köpare som uppskattat vårat hus och sett potentialen i vad det går att göra med huset. Mina förväntningar på Marie har verkligen uppnåtts. Kan varmt rekommendera henne om ni ska sälja er bostad. Hälsningar från en nöjd klient./ Ingela Läs mer
    2020-02-17 Marie Sandström svarar Ingela L
    Hej Ingela! Tack så mycket för din fina återkoppling och verkligen roligt att höra att ni är nöjda med affären :)
  • Olof N köpte sitt hus med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-02-05

Backen
    Jag och min fru har köpt en villa i Piteå som Marie varit mäklare för. Marie var väldigt tillmötesgående och lätt att ha att göra med. Hon var lättåtkomlig på telefon och svarade alltid snabbt när man hade frågor. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-02-10 Marie Sandström svarar Olof N
    Tack Olof! Så roligt att jag har fått hjälpa er att hitta hem :) Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas bra i huset!
  • Robert N sålde sitt hus med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-02-04

Backen
    Sålt villa. professionellt och trevligt bemötande. mycket bra dialog, löpande. Eftersom jag bor på annan ort har det varit viktigt att få mäklarens hjälp med olika praktiska frågor vilket har fungerat perfekt.
    Sammanfattningsvis är min erfarenhet av samarbetet utan några som helst invändningar . jag rekomenderar gärna mäklaren framledes. Läs mer
    2020-02-10 Marie Sandström svarar Robert N
    Hej Robert! Tack för din återkoppling, har varit riktigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen och kul att höra att du är nöjd med affären :)
  • Jan E sålde sitt hus med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2019-11-29

Grundvik
    Har sålt et Gullringshus 1 plan
    Bra bemötande.
    Känndes ärlig och trovärdig.
    Mina förväntningar var att huset skulle bli sålt
    Lite högre pris än begärt.
    Och det blev så. Läs mer
    2019-11-29 Marie Sandström svarar Jan E
    Hej Janne! Tack för förtroendet och återkopplingen! Är ju alltid svårt att veta i förväg hur utfallet ska bli men roligt att höra att ni är nöjda med affären :)
  • Jakob P köpte sitt hus med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2019-11-28

Djupviken
    Trevligt bemötande och engagerad mäklare. Påläst om det mesta. Läs mer
    2019-11-29 Marie Sandström svarar Jakob P
    Hej Jakob! Tack så mycket för er feedback och hoppas att ni kommer att trivas bra i det nya huset!
  • Hanna L sålde sitt hus med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2019-11-26

Djupviken
    Vi hade Marie Sandström som mäklare, hon är helt fantastisk, jätte proffsig och otroligt omtänksam ! Hon får många stjärnor i himlen av oss som hjälpt oss i denna svåra tid för vår familj.. Läs mer
    2019-11-29 Marie Sandström svarar Hanna L
    Hej Hanna! Tusen tack för din fina återkoppling och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen :)
  • Sanna A köpte sitt hus med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2019-11-04

Bergsviken
    Vi har köpt hus av Marie. Vi blev mycket väl bemötta och fick svar på alla våra frågeställningar. Hon upplevdes mycket proffsig och sakkunnig. I framtiden så kommer vi absolut att välja Marie Sandström och Svensk fastighetsförmedling i Piteå. Läs mer
    2019-11-15 Marie Sandström svarar Sanna A
    Hej Sanna! Tusen tack för återkopplingen, jag hoppas verkligen ni kommer att trivas bra i nya huset! :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Marie Sandström