Marie Sandström
Registrerad mäklare sedan 2014-07-03
Aktiv på Reco.se sedan 2017-11-28
2019-08 - 2020-07

Läs vad 74 Läs vad Marie Sandström

• Hans-erik B sålde sin stuga med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-06-29

4:a
    Trundavan
    professionell mäklare både mot säljare och köpare, bra genomförda visningar Läs mer
  • Hanne D köpte sin stuga med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-06-24

4:a
    Trundavan
    Att köpa hus är en stor affär och då känns det tryggt med professionell mäklare. Marie skötte affären utmärkt. Läs mer
  • Rickard K köpte sin stuga med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-06-19

Rosvik
    Köpte nyss en stuga i rosvik.
    Fick ett kanonbra bemötande av marie, glad och trevlig.

Kort och gott en mäklare jag lätt skulle anlita igen och rekommendera till mina nära och kära.

Glad midsommar🥂 Läs mer
  • Ulla S sålde sitt hus med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-06-12

Borgarudden
    Vi he sålt Borgaruddsvägen 347. Huset såldes utan att ha varit utlagt på Hemnet. Marie skötte affären mycket seriöst och hon har varit mycket positiv och tillmötesgående. Hon har varit mycket lätt att få konrakt med och svarat snabbt på frågor. Vi är mycket nöjda med Marie som mäklare. Priset blev ungefar det förväntade, men givetvis hoppades vi på mer. Vi får ju aldrig veta om det blivit högre om det lagts ut på Hemnet. Enda negativa var överenslommelsen angående Radonett. Vi fattade att vi skulle dela på kostnaden om vattenprovet översteg 1000 Bq, men snabbt som bara den bestämdes att kostnaden skulle dras av direkt. Där hängde vi inte med riktigt och tyckte att den diskussionen fördes mest med köparna. Läs mer
    2020-06-17 Marie Sandström svarar Ulla S
    Hej Ulla! Tusen tack för din återkoppling, har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen och så roligt att höra att ni är nöjda med affären. Skönt även att missförståndet redde ut sig på slutet :) Hoppas att ni kommer att hitta ett lika fantastiskt ställe på hemmaplan!
  • Jonny H köpte sin stuga med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-06-11

2:a
    Degerberget
    Jag har köpt ett fritidshus i annan komun och tycker jag blev väldigt bra beemött och fick mycket bra hjälp med frågor mm. Läs mer
    2020-06-17 Marie Sandström svarar Jonny H
    Hej Jonny! Alltid kul när man får vara med och bidra till att vi blir fler i kommunen även om det är för fritidsboende till att börja med :) Tusen tack för din feedback!
  • Susanne P köpte sitt hus med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-06-05

Centralt
    Vi har köpt en villa. Marie hjälpte oss med att skriva alla papper som behövs. Hon är saklig, kunnig, bra på att förklara och har ett jättebra kundbemötande. Precis som en mäklare ska vara. Läs mer
    2020-06-17 Marie Sandström svarar Susanne P
    Hej Susanne! Tack för din återkoppling och roligt att höra att ni är nöjda med min hjälp. Hoppas att ni fortsatt kommer att trivas riktigt bra i huset! :)
  • Henrik F sålde sitt hus med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-06-02

Backen
    På uppdrag av mormor sålde vi hennes villa. Med Maries hjälp var huset sålt på endast 38 dagar från första kontakt. Marie har en förmåga att korta ledtiderna och alltid ligga steget före i planeringen. Huset fick riktigt bra exponering, många spekulanter och en het budgivning. Under hela processen har vi upplevt Marie som oerhört professionell, saklig och kunnig. Då vi vet att Marie tillvaratar både säljarens och köparens känns det tryggt att i framtiden både köpa och sälja bostäder där Marie är mäklare. Läs mer
    2020-06-17 Marie Sandström svarar Henrik F
    Hej Henrik! Stort tack för er fina rekommendation och riktigt kul att höra att ni är nöjda med affären :)
  • Fredrik W köpte sitt hus med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-05-30

Borgarudden
    Vi har köpt en fastighet som av tidigare ägare har nyttjats som fritidshus, men där vi har för avsikt att flytta in och använda som permanent boende.

Marie har bemött oss på ett trevligt och proffesionellt sätt där hon har varit behjälplig med alla de typer av frågor som vi kunde förvänta oss och som vi har stött på runt vårt tilltänkta boende och på vägen till avslutad affär.

Vi är som köpare mycket nöjda med mäklarens hantering av processen för vårt nya boende! Läs mer
    2020-05-31 Marie Sandström svarar Fredrik W
    Tusen tack för era fina ord, så roligt att ni äntligen fått hitta drömstället! Det är en av de största affärerna man gör i livet så inte konstigt att processen kan kännas spännande men jag är väldigt glad att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Jag är övertygad om att ni kommer att trivas riktigt bra på nya stället :)
  • Bo K sålde sin stuga med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-05-06

Renön
    Vi har sålt en stuga i skärgården
    Vi har fått ett jättebra bemötande av Marie! Proffsig personlig och tydlig. Våra förväntningar har vida överträffats. Tack Läs mer
    2020-05-31 Marie Sandström svarar Bo K
    Hej Bosse! Stort tack för er återkoppling, har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen!
  • Martin B köpte sin stuga med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-05-01

Jävre-Brännland
    Vi har köpt ett fritidshus/stuga. Mäklaren är mycket trevlig. Kunnig. Fixade svar på alla våra frågor . Vi rekommenderar varmt Marie. Läs mer
    2020-05-05 Marie Sandström svarar Martin B
    Hej Martin! Tack för er feedback och kul att ni känner er nöjda både med stugan och mitt arbete :) Hoppas ni får en fin sommar på nya stället!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Marie Sandström