Emelie Hedenström

Emelie Hedenström

Emelie Hedenström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Emelie Hedenström har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Emelie Hedenström har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 44 omdömen med ett betyg på 4.7. Emelie Hedenström har haft 35 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

44 omdömen om Emelie Hedenström

Sedan starten hos Reco 2021
Mikael L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Hedenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Munksund

Väldigt bra.............

Svar från Emelie Hedenström

Tack för ditt omdöme Mikael! Det var mitt nöje att hjälpa till med förmedlingen av bostadsrätten. Önskar er all lycka i er nya bostad.

Malin H
Sålde sitt hus med hjälp av Emelie Hedenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Norra Pitholm

Emelie är ödmjuk, extremt professionell, engagerad och inlyssnande. Vår husförsäljning gick snabbt och smidigt och över våra förväntningar. Vi kunde inte ha haft en bättre mäklare och vi rekomenderar henne verkligen! /Norra pitholmsvägen 11

Svar från Emelie Hedenström

Tack snälla för att du tog dig tiden att svara och för det fina omdöme! Det har verkligen varit en ära att få hjälpa er med försäljningen och leva upp till era förväntningar om en snabb och smidig affär. Allt gott till er /varmaste hälsningar Emelie 🤗

Cecilia L
Djupviken

Emelie gjorde att jag kände mig trygg med att ge henne förtroendet att sälja min lägenhet redan från början. Med tanke på tidsbristen jag hade så är jag imponerad av hur hon hanterade situationen och hur utgången blev! Att få kontinuerlig kontakt för uppdatering var enormt uppskattat och jag hade definitivt anlitat henne igen!

Svar från Emelie Hedenström

Jag får tacka ödmjukast för att du tog dig tiden att lämna ett sånt fint omdöme Cecilia! Det har varit mitt nöje att få hjälpa till med förmedlingen av din bostad och nu hoppas jag att ni kommer trivas minst lika bra i ert nya hem! ☺️

Åsa S
Köpte sitt hus med hjälp av Emelie Hedenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Norra Pitholm

En snabb och smidig affär där Emelie var en stabil förmedlare som gjorde både oss köpare och säljarn nöjda! En stjärna ⭐️

Svar från Emelie Hedenström

Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme Åsa! Det var mitt nöje att få hjälpa till med affären och hitta ert nästa hem. Jag hoppas att ni kommer att stortrivas på Norra pitholm!😍

Annie Ylva Mari M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Hedenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Djupviken

Bra bemötande, inga förväntningar och mäklaren levde upp till det. Mäklaren la banan till att det blev ett köp. Liten kontakt med mäklaren för att kunna göra en bra bedömning, mer än väl godkänt på den korta tid man hunnit prata med mäklaren.

Svar från Emelie Hedenström

Tack för ditt omdöme Annie Ylva Mari! Det har varit mitt nöje att få leva upp till dina förväntningar och möjligheten att hjälpa dig hitta hem! Om än vi inte hunnit ha så lång kontakt så tackar jag för ett mycket väl godkänt!

Matilda K
Djupviken

Trevlig och engagerad, bekräftade en direkt när man kom in i fastigheterna och såg alltid till att kolla läget flera gånger under visningarna för att säkerställa att vi fick svar på alla frågorna som dök upp under tidens gång. Vägledde oss på bra sätt till rätt lägenhet och svarade på alla våra frågor snabbt och direkt även om det var utanför arbetstid eller på helgen. Rekommenderar henne verkligen och samarbetar gärna i framtiden vid byte av boende.

Svar från Emelie Hedenström

Tack Matilda för att du tog dig tiden och skriva ett omdöme! Det gläder mig att jag kunde hitta en bostad som passade era behov. Nu hoppas jag att ni kommer att trivas i ert nya hem en tid framöver och att våra vägar möter varandra i framtiden. Allt gott,

Helena L
Sålde sin bostad med hjälp av Emelie Hedenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Piteå

Väldigt trevlig, lyhörd och proffsig att ha att göra med. Hade en bra dialog under hela försäljningsprocessen.

Svar från Emelie Hedenström

Tack Helena för ditt fina omdöme! Så roligt att få hjälpa er under hela processen. Bästa hälsningar från Emelie

Karin N
Piteå

Emelie är välkomnande, i lyssnande, noggrann, glad och positiv. Hon arbetar proficionellt, är kunnig och insatt i det hon gör. Du kan tryggt välja Emelie som din mäklare. Jag rekommenderar henne varmt. Försäljningen skedde under en tid när det var mycket svårt att sälja. Trots det ordnade Emelie en bra försäljning som alla inblandade är nöjda med.

Svar från Emelie Hedenström

Tackar ödmjukast för ditt omdöme Karin! Du vet att det har varit mitt nöje att få hjälpa er med försäljningen av eran bostadsrätt. Jag hoppas att ni kommer att trivas lika bra i er nya bostad som ni gjort i denna. Varmaste hälsningar Emelie

Carina T
Djupviken

mycket trevlig och bra på att lyssna på våra önskemål .även bra på att förklara processen mm. Vi är mycket nöjda

Svar från Emelie Hedenström

Tack för ditt omdöme Carina och vad roligt att ni känner er nöjda, jag hoppas att ni kommer att trivas lika bra där nere. Allt gott,

Terttu K
Djupviken

Hon är genuint engagerad. Jag upplevde henne som lyhörd, hjälpsam, ödmjuk och naturligt trevlig. Hjälpte oss att anpassa visningar efter våra behov vilket var bra. Vi tackar henne för att vi hittat vårt nya hem.

Svar från Emelie Hedenström

Tack Terttu för ditt fina omdöme! Så roligt att få hjälpa dig och Rolf att hitta hem. Jag hoppas att ni ska trivas här i vårt fina Pite! Ser fram emot att få se lite målningar någon gång i framtiden. Allt gott!