Emelie Hedenström

Emelie Hedenström

Emelie Hedenström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Emelie Hedenström har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Emelie Hedenström har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 59 omdömen med ett betyg på 4.8. Emelie Hedenström har haft 46 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

59 omdömen om Emelie Hedenström

Sedan starten hos Reco 2021
Fredrik F
Sålde sitt hus med hjälp av Emelie Hedenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Södra Pitholm

Emelie är supertrevlig och väldigt engagerad. Var väldigt påläst om området och vår fastighet vid vår första träff. Kan inte annat än rekommendera, vi är jättenöjda!

Jan Å
Öjebyn

Hon jobbade på med försäljningen på ett förträffligt sätt. Och var jättetrevligt och lätt att ”samarbeta” med.

Carina Å
Öjebyn

Proffsigt bemötande och stort engagemang av Emelie ledde till en snabb affär, stort tack för det!

Elisabeth B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Hedenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Piteå

Emelie är som klippt och skuren för sitt jobb, Hon är proffsig och förtroendegivande utan att vara alltför insmickrande. Jätteduktig helt enkelt

Svar från Emelie Hedenström

Tack för ditt omdöme Elisabeth och för att jag har fått förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din bostad. Det känns roligt att det lyser igenom att jag älskar mitt jobb! Önskar dig all lycka framöver.

Marianne J
Centralt

Emelie upplevs väldigt kompetent men på ett avslappnat sätt. Glad och trevlig och har gett oss all info om hur försäljningen skulle läggas upp. Har också gett nyttiga råd. Har bara gott att säga :) Mvh Marianne Jakobsson

Svar från Emelie Hedenström

Tusen tack Marianne för ditt omdöme! Det har varit mitt nöje att få hjälpa till att hitta nya ägare till eran bostad. Önskar er allt gott! :)

Cristel I
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Hedenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Centralt

Otroligt kompetent mäklare. Emelie har varit väldigt trevlig, tillmötesgåendet och snabb att återkoppla på alla funderingar och frågor vi haft. Det har varit en snabb och smidig affär.

Svar från Emelie Hedenström

Tack för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme och vad roligt att höra att du är nöjd med min hjälp. Det har verkligen varit mitt nöje att få hjälpa till att hitta en bostad år er!

Simon G
Hortlax

Proffsig, kunnig, engagerad. Erbjuder tätta dialoger, lätt att kontakta vid frågor eller annat! Håller det hon lovar! Först klassig mäklare rekommenderar starkt att kontakta Emelie Hedenström om du/ni har några frågor/värdering/försäljning eller letar en bostad!!

Svar från Emelie Hedenström

Tack så hemskt mycket för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme Simon! Det har varit mitt nöje att få hjälpa er. Nu hoppas jag verkligen att ni kommer att trivas i er nya bostad!

Jennifer N
Köpte sitt hus med hjälp av Emelie Hedenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Klubbgärdet

Emelie lyssnade på våra önskemål när vi letade hus och kom med ett förslag som passade oss perfekt. Hon är professionell och kunnig och svarar snabbt när vi har haft frågor och funderingar. Vi är jättenöjda med Emelie som mäklare när vi köpte hus!

Svar från Emelie Hedenström

Tack Jennifer för ditt fina omdöme! Jag är så glad att vi kunde hitta ett hus som verkligen passade er och att ni är nöjda med mitt bemötande under resans gång. Välkommen till Piteå! :)

Kristin D
Norrfjärden

Glad och välkomnande. Förklarade allting på ett enkelt och förstående sätt.

Svar från Emelie Hedenström

Tack Kristin för att du lämnade ett omdöme! Det var mitt nöje att få hjälpa till och nu önskar jag er all lycka i ert nya boende. Välkommen till Piteå!

Adina L
Sikfors

Helt underbar! Personlig, proffersionell och vid funderingar var hon lätt att nå. Emelie översteg våra förväntningar mer råge!

Svar från Emelie Hedenström

Tusen tack för ditt fina omdöme Adina! Till slut blev det er tur att hitta något. Jag tror och hoppas att ni kommer trivas på er nya gård. Allt gott! :)