Linn Nyman
Registrerad mäklare sedan 2019-07-03
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-21
2019-08 - 2020-07

Läs vad 23 Läs vad Linn Nyman

• Lennart L sålde sin stuga med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-08-04

Svensbyn
    sålt fritidshus i Granträskmark
    Alldeles utmärkt
    Hon infriade alla förväntningar som vi hade
    Utmärkt Läs mer
  • Veronica N sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-07-24

3:a
    Öjebyn
    Personlig kontakt, kunnig, aktiv Läs mer
    2020-07-27 Linn N svarar Veronica N
    Tack för fin återkoppling Veronica. Vi ses på tillträdet! :)
  • Linnea och Mikael S köpte sitt hus med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-07-23

Rosvik
    Vi köpte en villa i Rosvik via Linn och fick ett mycket proffsigt bemötande. Linn är kunnig och inger förtroende. Hon hade svar på alla våra frågor, vilket såklart gjorde att vi kände oss trygga med affären. Vi uppskattar när en mäklare både tar hand om sin kund (säljaren), men även köparen, vilket känslan var att Linn gjorde. Kan starkt rekommendera henne! Läs mer
    2020-07-27 Linn N svarar Linnea och Mikael S
    Tusen tack för fin rekommendation, vad roligt att höra. Mitt mål är såklart att både säljare och köpare ska känna sig nöjda. Vi ses på tillträdet! :)
  • Jukka K
    Jukka K sålde sin stuga med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-07-10

Högsböle
    Sålt fritids hus bra försäljning Läs mer
    2020-07-27 Linn N svarar Jukka K
    Tack för din rekommendation Jukka. Håller med dig om att det blev en bra försäljning!
  • Stefan L sålde sin stuga med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-07-06

Rosvik
    Linn fick uppdrag av oss att sälja sommarstugan. Hennes värdering låg 50% högre än vi trodde. Hon har förklarat noga alla steg i försäljningen, och vi har varit överens hela tiden om strategin. Försäljningspriset blev mycket högre än vi vågat hoppas, vilket naturligtvis mest berodde på flera budgivare, men visar också att vi nådde en bred målgrupp. Hon får ett högt betyg, men det är svårt att veta på vilken nivå, och hur en mäklare ska arbeta.
    Mycket nöjda. Läs mer
    2020-07-27 Linn N svarar Stefan L
    Tack för fin rekommendation Stefan och Yvonne och tack för ett bra samarbete. Vad roligt att höra att ni blev nöjda. Det blev en väldigt lyckad försäljning :) Allt gott till er!
  • Ingmar L köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-07-03

Bergsviken
    Allt var bra mycket kunnig mäklare Läs mer
    2020-07-27 Linn N svarar Ingmar L
    Tack för din rekommendation Ingmar! Vad roligt att höra!
  • Jörgen B sålde sitt hus med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-07-03

- Sålt villa
    - Mycket gott bemötande.
    - Mäklaren har levt upp till mina förväntningar.
    - Mycket god upplevelse sammantaget. Läs mer
    2020-07-27 Linn N svarar Jörgen B
    Tack för fin rekommendation Jörgen. Vad roligt att höra att du är nöjd. Vi ses på tillträdet! :)
  • Eva L sålde sitt hus med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-06-06

Bergsviken
    Sålde pappas villa i Piteå. Jättefint bemötande och vägledning av Linn och mäklarassistenten Anneli. Linn är kunnig och inger förtroende. Hon hade svar på alla våra frågor och det uppskattade vi! Läs mer
    2020-06-15 Linn N svarar Eva L
    Tack för fin rekommendation Eva. Vad roligt att höra att ni känner er nöjda :)

2020-05-20

Piteå
    Jag har sålt en villa och blev väldigt proffsigt bemött av mäklaren och hon var tydlig att lyssna på när hon berättade information. När hon berättade om t. Ex varudeklaration så var hon tydlig och hon kändes väldigt ärlig och trygg. Min upplevelse var jättebra 😊 Läs mer
    2020-05-25 Linn N svarar Eva L
    Tack för fin rekommendation Eva. Roligt att höra att ni känner er nöjda!
  • Börje A sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-04-18

Klubbgärdet
    Sålt en bostadsrätt.
    Mycket trevlig och kunnig mäklare ledde fram till en snabb och smidig affär.
    Kan rekomenderas 👍 Läs mer
    2020-04-21 Linn N svarar Börje A
    Tack för rekommendationen Börje! Kan hålla med dig om att försäljningen verkligen gick snabbt och smidigt :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Marie Sandström