Linn Nyman
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 12 Läs vad Linn Nyman

• Sara B köpte sitt hus med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-03-30

Hortlax
    Vi köpte en enplansvilla i Hortlax där Linn var mäklare. Fantastiskt bemötande, snabb återkoppling och mycket kunnig. Vi ville göra en snabb och smidig affär vilket hon ordnade! Läs mer
    2020-04-03 Linn N svarar Sara B
    Tack för fin rekommendation Sara. Gick verkligen snabbt och smidigt. Hoppas att ni kommer trivas toppenbra i Hortlax och i ert nya fina hus :)
  • Kjell J sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-02-18

Sålt Bostadsrätt Larssons Gränd 2
    Mäklare Linn Nyman helt fantastik som gav ett stort förtroende eftersom det var skilsmässa i samband med försäljning
    Hon gav svar på alla frågor i denna svåra stund
    Samt meddelade o hade underbar kontakt med våra dotter som stylat o var en spindel i nätet och vi alla är så nöjda. Läs mer
    2020-02-21 Linn N svarar Kjell J
    Hej Kjell! Tack för din fina rekommendation. Så roligt att höra att ni är nöjda. Det blev verkligen en smidig och lyckad försäljning. Allt gott till dig :)
  • Rose-marie J sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-02-18

Pitholm
    Linn den Bästa. Vilken underbar och förstående tjej.
    Hjälpsam och förstående för situationen vi var i. När hon sålde våran bostadsrätt på Larssons Gränd.
    Hon levde upp till alla våra förväntningar. Ett riktigt proffs!!! Läs mer
    2020-02-21 Linn N svarar Rose-marie J
    Tusen tack för din fina rekommendation Rose-Marie. En ära att få hjälpa er med försäljningen, och extra kul att den blev lyckad. Allt gott till dig, ha det bra så ses vi på tillträdet! :)
  • Gunilla N sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-02-11

Centralt
    Sålt bostadsrätt.
    Linn har varit suverän. Fått bra information hela vägen. Läs mer
    2020-02-12 Linn N svarar Gunilla N
    Tusen tack för fin rekommendation. Försäljningen gick verkligen smidigt. Ha det bra :)
  • Elise L
    Elise L köpte sitt hus med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2019-11-16

Höglandsnäs
    Jag har köpt ett hus och har blivit fantastiskt bemött av ”min” mäklare. Hon var inte påträngande på något sätt, men fanns ändå närvarande och kunde svara på de frågor jag hade. De frågor hon inte hade svar på tog hon snabbt reda på och gav mig svar på via sms, en kommunikationsform jag uppskattar.
    I alla kontakter vi haft har hon varit vänlig, gett ett kunnigt och förtroendeingivande intryck, med en personlig touch. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2019-11-25 Linn N svarar Elise L
    Tusen tack för din fina rekommendation Elise. Vad roligt att höra att du känner dig nöjd med min insats och mitt bemötande. Hoppas att du kommer trivas fantastiskt bra i ditt nya hus! :)
  • Jan N sålde sitt hus med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2019-11-14

Höglandsnäs
    Sålt fastighet i höglandsnäs.
    Har blivit bra bemött.
    Förväntningarna var väl högre pris ,
    De var ett flertal visningar av fastigheten.
    Jag är mycket nöjd Läs mer
    2019-11-25 Linn N svarar Jan N
    Hej Janne! Tack för din feedback. Vad roligt att höra att du är nöjd och skönt att allt löste sig smidigt med ett snabbt tillträde.
  • Karin N sålde sitt hus med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2019-10-26

Öjebyn
    Glad och positiv. Informativ och saklig. Hittade snabbt en ny köpare då den första hoppat av. Vi är verkligen nöjda . Läs mer
    2019-10-28 Linn N svarar Karin N
    Hej Karin! Tusen tack för rekommendationen. Väldigt roligt att få hjälpa till med er försäljning :)
  • Tomas A sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2019-10-24

Centralt
    Försäljning av en tvårumslägenhet. Trevlig och professionell mäklare. Försäljning enligt förväntan, varken mer eller mindre. Läs mer
    2019-10-28 Linn N svarar Tomas A
    Hej Tomas! Tack för fin feedback. Hoppas ni kommer trivas som husägare! :)
  • Dick E sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2019-10-23

Ordning och reda. Trevlig upplevelse. Läs mer
    2019-10-28 Linn N svarar Dick E
    Hej Dick! Tack för fin rekommendation. Hoppas ni kommer trivas i huset! :)
  • Mikael E sålde sitt hus med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2019-09-10

Svensbyn
    Sålt en fastighet .mycket bra bemött av mäklaren.Väldigt nöjd me allt Läs mer
    2019-09-11 Linn N svarar Mikael E
    Tack för återkopplingen Mikael, roligt att få hjälpa er med försäljningen och att ni känner er nöjda! :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Marie Sandström