Läs vad 36 Läs vad Linn Nyman

• 2021-01-08
    bra och proffsig bemötande. duktig lyssnare
    Håkan J
    • 158.0 m²
    • Djupviken
    sålde sitt hus med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
  • 2020-12-03
    Glad, trevlig och tillmötesgående, det syns verkligen att hon älskar sitt jobb❤️
    Ulrika G
    • 103.0 m²
    • Djupviken
    Tack för fina ord Ulrika och för förtroendet att får sälja ert hus! Det sistnämnda stämmer verkligen till 100% :) Vi ses på tillträdet!

• 2020-11-23
    Vi köpte vårt första hus via Linn och är mer än nöjda med hennes bemötande från både säljarens perspektiv men även ett mer pedagogiskt perspektiv för oss som förstagångsköpare. Rekommenderar verkligen Linn som mäklare!
    Hanna F
    • 89.0 m²
    • Degeränget
    köpte sitt hus med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Tack för fin rekommendation och vad kul att höra att ni är nöjda! God Jul & Gott Nytt År på er så ses vi sen på tillträdet :)

• 2020-11-11
    Köpt en lägenhet.
    Fått ett mycket positivt bemötande av min fastighetsmäklare.
    Hade inga förväntningar, köpte vårt nuvarande boende privat.
    Bra bemötande, bra svar på frågor.
    Malin S
    • 4:a
    • 99.5 m²
    • Centralt
    köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
  • 2020-11-08

Peter W
    • 4:a
    • 97.5 m²
    • Djupviken
    sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
  • 2020-10-26
    Sålt villa på landet.
    Utmärkt. Trevlig, kunnig o mycket sympatisk.
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar till 100%. Mycket bra att ha kontakt med.
    Saima Britt-inger L
    • 129.0 m²
    • Sjulsmark
    Tusen tack för fin rekommendation och för förtroendet att sälja ert fina hus! Vad roligt att höra att jag levt upp till era förväntningar. Vi ses på tillträdet! :)

• 2020-10-24
    Jag har köpt en bostad och Linn var exemplarisk. Fick svar och hjälp med alla funderingar jag hade .
    Ingela F
    • 129.0 m²
    • Sjulsmark
    Tack för fin rekommendation Ingela! Vad roligt att höra att ni är nöjda :)

• 2020-10-02
    Allt har skötts perfekt, mycket nöjd med allt.
    Kent J
    • 2:a
    • 54.0 m²
    • Centralt
    Tack för din rekommendation Kent och för förtroendet att få sälja lägenheten! Roligt att höra att du är nöjd :)

• 2020-09-28
    Jordbruksenhet obebyggd. Kunnig, tillmötesgående, positiv och trevlig.
    Maria H
    • Byske
    köpte sin bostad med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Tack för fin rekommendation! Hoppas ni trivs bra i erat mysiga fritidshus :)

• 2020-09-24
    Hon har hjälpt mig med sälja stugan. Mycket kunnig, även om de har varit en del tjorv, men de har berott på andra.
    sålde sin bostad med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Tack för din rekommendation! Det blev en lyckad affär, tillslut! :)

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte