Linn Nyman

Linn Nyman

Linn Nyman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Linn Nyman har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Linn Nyman har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 64 omdömen med ett betyg på 4.8. Linn Nyman har haft 75 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 64 Läs vad Linn Nyman

• köpte sin lägenhet med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    • Storfors
    2021-07-19
    Bra bemötande från första stund. Lugn och saklig, lätt att förstå. Men tyvärr fick vi inte ha henne med hela vägen då semester och barnafödande var tidigare planerat och inföll just nu! Vi kan verkligen rekommendera Linn som mäklare och önska henne lycka till!
    Mona o Curth!
    Hej på er och tusen tack för fin rekommendation, vad roligt att höra att ni är nöjda. Håller med om att det var synd att jag inte fick hjälpa er hela vägen men är övertygad om att försäljningen kommer gå mycket bra ändå :) ha en fortsatt fin sommar! Linn Nyman
  • sålde sitt hus med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    • Norrfjärden
    2021-07-19
    Trevligt, bra och proffsigt bemötande.
    Tack för ditt omdöme Peter. Ha en fortsatt fin sommar! :) Linn Nyman
  • köpte sitt hus med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    • Klubben
    2021-07-12
    Trevligt bemötande av en kunnig och professionell mäklare.
    Svarade sakligt på frågor och var påläst.
    Ordnade och fixade saker och allt flöt på bra då det blev en snabb affär.
    Tack för fint omdöme Catrine! Jag hoppas ni kommer trivas i ert nya fina hus :) Linn Nyman
    • Klubben
    2021-07-12
    Proffsig. Mot säljare och ombud och bra upplägg
    Tack för fint omdöme Anders och för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen av ditt fina hus :) Linn Nyman
  • sålde sin bostad med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    • Svensbyn
    2021-07-10
    Trevlig och kunnig! Vi är mycket nöjda!
    Tack för omdömet Robin och kul att höra att ni är nöjda! Ha en fortsatt fin sommar :) Linn Nyman
    • Norrfjärden
    2021-07-09
    När vi säljer vårt hus på Banjogatan anlitar vi Linn. Det bästa betyg vi kan ge.
    Tusen tack för det fina betyget och för förtroendet att hjälpa till vid försäljningen av er stuga :) Ser framemot att hjälpa er sedan den dagen ni vill sälja huset! Linn Nyman
    • Hortlax
    2021-07-03
    Bra bemött!
    Svarade på alla frågor vi hade under visningen, och de hon inte kunde svara på tog hon reda på samma kväll.

Snabb och smidig kontakt.
    Tack för er rekommendation Sanja. Hoppas ni kommer trivas här i Piteå och ha en fortsatt fin sommar :) Linn Nyman
    • Sjulsmark
    2021-06-18
    Mycket bra
    Vad roligt att höra att du är nöjd Signar! Ha en fortsatt fin sommar :) Linn Nyman
  • Martin M
    • Djupviken
    2021-06-17
    Glatt och trevligt bemötande av Linn som sydde ihop vår affär på ett par veckor.

Martin
    Tack för fint omdöme Martin och för förtroendet att få sälja ert fina hus! Lycka till med flytten till södra Sverige och hoppas ni kommer trivas där :) Linn Nyman
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    • Centralt
    2021-06-15
    Otroligt trevligt bemötande. Mäklaren levde verkligen upp till våra förväntningar av hur en mäklare skall bemöta sin kund. Noga med att informera oss via telefon vilket vi verkligen uppskattade.
    Tusen tack för er rekommendation, vad roligt att höra att jag levde upp till era förväntningar. Försäljningen gick verkligen smidigt :) Ha en fortsatt fin sommar! Linn Nyman