Lars Åström
Registrerad mäklare sedan 2019-12-20
Aktiv på Reco.se sedan 2020-02-07
2019-08 - 2020-07

Läs vad 18 Läs vad Lars Åström

• Peter B sålde sitt hus med hjälp av Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-07-10

Piteå
    Lars har fungerat perfekt och skött kontakten med oss och försäljningen av vår fastighet på ett utmärkt sätt. Högsta betyg. Läs mer
  • Maria B köpte sitt hus med hjälp av Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-07-09

Fölviken
    Lars har visat stort engagemang och varit ett fantastiskt stöd vid vårt köp av sommarstuga. Rekommenderar han varmt till alla som går i tankar på att sälja! Läs mer
  • Lars P sålde sitt hus med hjälp av Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-07-07

Storfors
    Sålt huset i storfors enkelt och smärtfritt. Jag har blivit mycket bra bemött, och det har varit roligt att prata med Lars.

Lars levde absolut upp till förväntningarna så han kan jag verkligen rekommendera Läs mer

2020-07-03

Storfors
    Köpt villa. Blev bra bemött och allt sköttes snabbt. Läs mer
  • Magnus N köpte sitt hus med hjälp av Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-06-30

Högsböleskiftet
    Köpt en tomt/stuga. Bra bemötande, lugn, fokuserar på den han pratar med och är bra med människor Läs mer
  • Patrik Ö sålde sitt hus med hjälp av Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-06-13

Skuthamn
    Sålde ett hus i Skuthamn. Lars var hur bra som helst.Toppen helt enkelt! :) Läs mer
  • Sofia O sålde sitt hus med hjälp av Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-06-13

Skuthamn
    Vi anlitade Lars då vi skulle sälja min farmors hus. Lars är väldigt trevlig, effektiv & professionell i sitt jobb. Har vi haft några frågor har han bara varit ett samtal/sms bort &!han har alltid svarat så snabbt han kunnat. Huset såldes inom ett par dagar & affären gick oerhört smidigt till. Vi är mycket nöjda över att vi valde just Lars till vår mäklare & rekommenderar honom starkt! / Sofia Läs mer
  • Annsofie Ö köpte sitt hus med hjälp av Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-05-18

Piteå
    Köpt en fastighet i Piteå, Floragatan 34
    Mycket bra bemött av mäklaren som ingav ett stort förtroende. Läs mer
    2020-06-11 Lars Å svarar Annsofie Ö
    Hej Ann-Sofie och tack för er fina rekommendation. Hoppas du kommer trivas i ditt nya hus. Ha det fint!
    Lars Å gillar detta
  • Hanna L köpte sitt hus med hjälp av Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-05-13

Hortlax
    Köpt bostad, Lars gjorde ett underbart bra jobb. Var lätt att få tag i och svarade mer än gärna på frågor.
    Väldigt tillmötesgående..
    Alls tummar upp till honom Läs mer
    2020-06-11 Lars Å svarar Hanna L
    Hej Hanna och kul att ni är nöjd. Stort tack för er fina rekommendation! Välkommen till Piteå och hoppas ni kommer trivas i ert nya hus.
    Lars Å gillar detta
  • Krister G sålde sitt hus med hjälp av Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-05-12

Hortlax
    Har sålt vår bostad. Lars har bemött oss väldigt bra. Han har varit bra på att svara på frågor samt att vara kontaktbar även efter arbetstid. Vi tycker att Lars från första kontakten till kontraktsskrivningen har uppträtt på ett väldigt proffsigt och trevligt sätt. Vi känner oss väldigt nöjda med Lars Åström och kan verkligen rekommendera honom till andra som tänker sälja sitt hus. Läs mer
    2020-06-11 Lars Å svarar Krister G
    Hej Krister och stort tack för din fina rekommendation och kul att ni är nöjd! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Marie Sandström