Läs vad 28 Läs vad Lars Åström

• 2020-12-16
    Köpt min sons hus och Lars upprättade köpekontraktet. Vi hade kontakt genom videosamtal för att jag för nuvarande bor och jobbar i Shanghai och kan inte åka hem på grund av pågående covid pandemi. Lars uppfyllde alla mina förväntningar. Det gick smidigt och snabbt. Trevligt och personligt bemötande från Lars.

Lars Westerberg
    Lars Krister W
    • 179.0 m²
    • Rosvik
    köpte sitt hus med hjälp av Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
  • 2020-10-22
    Jag har köpt ett hus/gård från början av 1900-talet med renoveringsbehov. Lars var väldigt lätttillgänglig och har svarat snabbt, sakkunnig och trevligt på frågor och funderingar, vilket har gjort processen väldigt smidig. Han har överträffat mina förväntningar jag hade på mäklarens roll, och det har gjort att jag känner mig mycket trygg i processen.
    Nora H
    • Öjebyn
    köpte sin bostad med hjälp av Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
  • 2020-10-12
    Sålt våran villa genom Lars.
    Mycket trevligt bemött och duktig, informerade väl och såg till så att alla parter var införstådd.
    Förväntningarna var ju att få huset sålt, och det fick vi. Och nöjda över slutpris osv. Var det något så var det bara fråga och alltid snabba svar.
    Sebastian T
    • 143.0 m²
    • Öjebyn
    sålde sitt hus med hjälp av Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
  • 2020-10-03
    Korrekt ,sakligt och trevligt bemötande!
    Noggrann som ger trygghet.
    Ove K
    • 120.0 m²
    • Norrfjärden
    Hej Ove och ett stort tack till er. Hoppas flytten upp går bra och att ni kommer trivas i huset och i Piteå. Ha det fint!

• 2020-10-03
    Det var bråttom bråttom bråttom med mäklaren,det känner vi att det ej var bra!
    Anders N
    • 63.0 m²
    • Piteå
    Hej och tråkigt att ni upplevde det så, får verkligen ta åt mig av det! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus.

• 2020-09-24
    Har köpt ett enplanshus. I kontakten med Lars blev vi alltid bemött på ett professionellt sätt med ett glatt humör. Lars var snabb på att återkoppla vilket är ovärderligt. Han var även tillgänglig och lösningsfokuserad samt gjorde oss trygga. Lars gjorde med andra ord ett riktigt bra arbete! Toppbetyg från oss!
    Justina H
    • 118.0 m²
    • Hortlax
    Hej Justina, kul att ni är nöjd och stort tack för er fina rekommendation. Hoppas ni kommer trivas!

• 2020-09-22
    Supernöjd med allt kring köp av ny bostad!
    Maria Ö
    • 125.0 m²
    • Piteå
    Hej Maria och tack för er fina rekommendation. Hoppas ni kommer trivas!

• 2020-09-06
    Jag tycker att Lars har varit outstanding. Skött det på ett proffsigt och naturligt sätt. Tillmötesgående och hjälpsam. Har köpt ett hus av honom som mäklare och skall nu ha honom då vi säljer vårat egna.

Så jag har bara positivt att säga om Lars och skulle verkligen rekommendera honom. :)
    Fredrik Ö
    • 125.0 m²
    • Piteå
    Stort tack Fredrik för din rekommendation. Nu ska vi se till att ordna en lyckad försäljning för er också! Ha de fint!

• 2020-09-02
    Mamma har sålt sitt hus, ville ha det enkelt och smidigt, allt detta ordnade Lars perfekt.
    Bo V
    • 95.0 m²
    • Piteå
    Stort tack Bo för rekommendationen. Kul att ni är nöjda och tack till förtroendet till förmedlingen!

• 2020-08-15
    Sålt fritidshus, kanon bra, inga förväntningar mäklaren levde upp bättre än förväntat.
    Kanon bra.
    Lars Robert J
    • Bodträsk
    sålde sin bostad med hjälp av Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Stort tack Lars för rekommendationen! Kul att jag överträffade dina förväntningar! :)