Lars Åström

Lars Åström

Lars Åström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Lars Åström har varit registrerad mäklare sedan 2019-12. Lars Åström har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 179 omdömen med ett betyg på 4.8. Lars Åström har haft 48 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

179 omdömen om Lars Åström

Sedan starten hos Reco 2020
Andreas B
Sålde sitt hus med hjälp av Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Öjebyn

Mycket nöjda, både sålt och köpt genom Lars!

Hans Erik N
Skuthamn

Vi blev mycket bra bemötta av en förstående och trygg mäklare. Lätt att prata med, glad och trevlig. Men även rak och ärlig på ett mjukt sätt, vilket är nog så viktigt.. Vi fick förtroende för honom på direkten, vi tittade på varandra och nickade båda två. Vi förväntade oss att få en kunnig yrkesman som skulle lotsa oss genom hela processen. Även saker som återkoppla och svara på alla våra frågor. Allt detta uppfyllde och mer därtill Höll oss hela tiden informerad vilka steg som skulle tas. Ringde alltid före...

Ulrika M
Köpte sitt hus med hjälp av Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Stockbäcken

Jag upplevde Lars som en tillmötesgående mäklare som vill det bästa för både säljare och köpare, en bra och engagerad mäklare.

Eva-Lena B
Centralt

Den bästa vi haft. Trevligt bemötande kunnig på sin sak. Uppfyllde alla våra förväntningar med bravur. En toppen mäklare helt enkelt!!!!!!rekommenderas varmt.

Anton Z
Slammermora

Trevlig och lättillgänglig. Svarar på de frågor man har och återkommer snabbt om det är något som man ej kan få svar på direkt. Super smidig förmedling.

Rasmus L
Djupviken

Vi både sålde och köpte hus via Lars och jag kan rekommendera honom till 110%. Proffsig, sympatisk, förstående, och kunnig i alla lägen!

Jan B
Hortlax

Vi har varit supernöjd med Lars genom hela försäljningsprocessen, från första kontakt till kontraktsskrivningen. Vi fick snabbt inbokat en första träff med Lars, där han på ett mycket förstående sätt gick igenom hur allt går till vid en försäljning. Vi har känt oss trygg med Lars tack vare den kunskap han visat och hans mycket fina bemötande. Toppenmäklare helt enkelt!

Hampus H
Hortlax

Bra service, engagerad och pedagogisk. Gjorde processen till en bra upplevelse!

Cecilia U
Sålde sin bostad med hjälp av Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Lillpite

Mycket trevligt, professionellt och förstående bemötande. Precis rätt person på rätt plats som skötte försäljningen på bästa tänkbara sätt. Stort tack!

Therese S
Böle

Struligt vid budgivning vilket ledde till att det inte blev köp till en början. Köpet blev av när vi själva hade kontakt med säljaren. Svårt såhär i efterhand att veta vad som blev sagt mellan mäklare och säljare vid första budgivning men verkar ha varit någon miss i kommunikationen.