Lars Åström
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2020
2019-04 - 2020-03

Läs vad 6 Läs vad Lars Åström

• Daniel S sålde sitt hus med hjälp av Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-03-31

Piteå
    Vi är mycket nöjda med Lars och tacksam över att just han var vår mäklare. Vår husförsäljning har varit en lättsam och snabb process, till stor del tack vare Lars. Engagerad, lättillgänglig och pålitlig bara för att nämna tre egenskaper som vi uppskattade. Läs mer
    2020-04-01 Lars Å svarar Daniel S
    Hej Daniel och stort tack för er fina rekommendation. Kul att jag fick förtroendet att förmedla er bostad, det blev en lyckad affär. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad. Ha de fint /Lars
  • Jenny S köpte sitt hus med hjälp av Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-03-27

Rosvik
    Jag kan inte säga annat än att jag är nöjd med LÅ som mäklare. Vederbörande ordnade med en snabb och smidig affär och har varit tillgänglig hela tiden.
    LÅ har varit tillgänglig hela tiden och återkopplat snabbt vid frågor osv.
    Överlag är jag väldigt positivt inställd till min mäklare och rekommenderar därför denne varmt vidare. Läs mer
    2020-04-01 Lars Å svarar Jenny S
    Hej Jenny och tack för din fina rekommendation. Kul att du är nöjd med affären och jag hoppas du kommer trivas i ditt nya hus. Ha de fint. /Lars
  • Moa H köpte sitt hus med hjälp av Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-02-23

Altersbruk
    Mycket trevlig och kunnig, bra service och kontakt! Läs mer
    2020-02-24 Lars Å svarar Moa H
    Hej Moa och tack för ert fina omdöme! Hoppas du och din familj kommer trivas bra.
    Ha de fint!
  • Eva T
    Eva T sålde sitt hus med hjälp av Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-02-23

Altersbruk
    Vi sålde Nybyn 15:51 i Altersbruk och på en månad var allt klart. Lars var förtroendeingivande och vi kände att han gjorde allt rätt och på ett mycket trevligt och glatt sätt. Noggrann med förklaringar så att inga missförstånd eller funderingar uppstod, så även för tillfället för kontraktsskrivning.Lars är en klar tillgång för er tycker vi. Helt nöjd med affären också. Läs mer
    2020-02-24 Lars Å svarar Eva T
    Stort tack för er fina rekommendation Eva, så kul och höra att ni är nöjda!
    Ha de fint!
  • Alli Margareta L sålde sitt hus med hjälp av Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-02-07

Storfors
    Jag har sålt mitt hus.
    Jag vill varmt rekommendera honom. Han är kunnig, engagerad och behaglig att prata med och uppfyllde helt mina förväntningar vid husförsäljningen
    MVH/Alli Lidman Läs mer
    2020-02-07 Lars Å svarar Alli Margareta L
    Hej och tack för din fina rekommendation. Det blev verkligen en lyckad försäljning. Ha det fint Alli /Lars
  • Andre E sålde sitt hus med hjälp av Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå

2020-02-07

Klubbgärdet
    Vi sålde huset med Lars som mäklare. Tycker han var riktigt duktigt, lugn och fin och lätt att prata med.
    Hade lätt valt Lars igen vid annan försäljning Läs mer
    2020-02-07 Lars Å svarar Andre E
    Hej Andre och stort tack för rekommendationen och förtroendet! Ha de fint. /Lars

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Marie Sandström