Lars Åström

Lars Åström

Lars Åström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Lars Åström har varit registrerad mäklare sedan 2019-12. Lars Åström har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 51 omdömen med ett betyg på 4.8. Lars Åström har haft 46 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 51 Läs vad Lars Åström

• sålde sitt hus med hjälp av Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    • Altersbruk
    2021-08-23
    Jag hade väldigt lite kontakt med mäklaren. Det mesta sköttes av min syster. .............................
    2021-08-23
    Det finns bara positiva svar från oss.
    Lars är proffsig och har ett bemötande sätt. Känns personlig och äkta. Vi hade trott att försäljningen skulle ta längre tid men är positivt överraskade att det gick relativt snabbt. Detta tror vi beror på Lars sätt att "sälja in" vårt hus till intresserade spekulanter.
    Vi skulle gärna anlita honom om vi köper fastighet igen och självklart ska vi rekommendera honom vänner/bekanta som vill sälja/köpa fastighet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    2021-08-20
    Vi som köpare är väldigt nöjda med Lars som mäklare. Han är extremt trevlig och professionell i sitt bemötande. På visningen hittar Lars en bra balans mellan att sälja in huset och att låta oss som intressenter utforska och uppleva huset. Vi är extra nöjda med Lars höga tillgänglighet och snabba responstider.
    Hej Thomas och ett stort tack för de fina orden. Det har varit en fröjd att få hjälpa er i jakten på ert drömboende. Jag hoppas verkligen ni kommer trivas, de är ett fantastisk ställe ni köpt. Ha de fint och hälsa din käraste! Lars Åström
    2021-08-19
    Lars ger alltid ett vänligt bemötande och han utstrålar en värme som gör att vi som köpare känner oss trygga med det han säljer.
    Hej David och stort tack för ditt fina omdöme! Kul att kunna hjälpa er hitta ert drömboende och hoppas ni kommer trivas. Vi ses! Lars Åström
    2021-08-19
    Vi blev vänligt och professionellt bemötta av Lars och kände att vi som köpare verkligen kunde lita på honom som mäklare.
    Hej Elin och tack för de fina orden. Hoppas ni kommer trivs, de är ett super fint hus! Vi ses! Lars Åström
    • Bertnäs
    2021-07-29
    Trevlig, lyhörd och aktiv mäklare.
    Mycket nöjd kund!
    Hej Anna och tack för ert fina omdöme! Ett fantastiskt ställe ni har köpt, det blir kul att följa utvecklingen. Ha det fint och hälsa! Lars Åström
    • Piteå
    2021-06-25
    Lättsam,trevlig mäklare .Känd oss som hemma när vi kom på visningen.Precis som vi vill ha det.Bra bemötande.
    Hej Lena och kul att få hjälpa er hitta ert boende. Stort tack för ert fina omdöme och hoppas ni trivs i ert nya boende! Lars Åström
    • Piteå
    2021-06-21
    Väldigt professionell och sympatisk. Hjälpte mig i alla steg/beslut att fatta när jag skulle sälja torpet efter min bortgångne far.
    Hej Anna, det har varit en fröjd att få hjälpa dig i förmedlingen av din fars torp, kul att du är nöjd och tack för ditt fina omdöme! Lars Åström
    • Arnemark
    2021-05-25
    Vi har köpt fritidshus
    Mycket bra bemötande MVG i betyg alltså högsta betyg
    Allt från visning till kontrakt har känts mycket bra . Bra återkoppling hela vägen .
    Kan varmt rekommendera Lars o svensk fastighetsförmedling
    Hej Krister de har varit jätte kul att följa er fritidshus resa. Ni hittade verkligen stället för er och jag hoppas ni har kunnat njuta fullt ut i sommar. Stort tack för ert fina omdöme! Lars Åström
    • Arnemark
    2021-05-25
    *Vi har sålt vår fritidsstuga.
    * Lars har bemött oss mycket väl från första stund, varit intresserad av vår bostad och frågat om den. Han har varit mycket noga ringa oss och berätta vad intresserade velat veta.
    * Vi hoppades att efter visningen skulle det gå fort och smidigt, och det gjorde det verkligen.
    * För oss kan man inte ha det lindrigare sälja vår fina stuga med så pålitlig mäklare och proffsig fotograf.
    Stort Tack !
    Hej och stort tack att jag fick förtroendet att förmedla ert smultronställe. Det har varit otroligt kul att hjälpa er och stort tack för de fina omdömet! Hoppas ni haft en fin sommar! Lars Åström