Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Lillbrogatan 8, 941 32 Piteå — Visa karta

Välkommen till den mest anlitade fastighetsförmedlingen i Piteå!

Med erfarenhet, kvalitet och engagemang hjälper vi våra kunder tryggt och säkert genom livets kanske största affär. Vårt team på sex mäklare och två assistenter förmedlar ca. 60% av alla villor i Piteå och vi strävar efter att alltid ge bästa service och anpassa oss till just dina behov inför bostadsaffären.

När du väljer att sälja med oss får du tillgång till vårt stora kontaktnät, vi har koll på nästan alla som är intresserade av att byta bostad i området! Dessutom erbjuder vi marknadsföring i olika kanaler - skyltfönster hos oss och på lokala bankkontor, Piteå Tidningen och både NSD och Kuriren - samt hjälper dig med fotografering och vad du ska tänka på inför visning.

Boka gärna en tid för kostnadsfri värdering. Vi kommer ut och presenterar oss, gör en värdering och ger tips och råd inför ditt bostadsbyte. Vill du köpa kan du ansluta dig till vår bevakningstjänst! Då får du ett meddelande så fort något som passar dina önskemål kommer ut på marknaden.

Vi tar dig från ett läge till ett annat!

Läs vad 416 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Piteå

• 2020-03-31

Daniel S skrev om Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi är mycket nöjda med Lars och tacksam över att just han var vår mäklare. Vår husförsäljning har varit en lättsam och snabb process, till stor del tack vare Lars. Engagerad, lättillgänglig och pålitlig bara för att nämna tre egenskaper som vi uppskattade. Läs mer
    2020-04-01 Lars Å svarar Daniel S
    Hej Daniel och stort tack för er fina rekommendation. Kul att jag fick förtroendet att förmedla er bostad, det blev en lyckad affär. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostad. Ha de fint /Lars
  • Ann-sofi S

2020-03-31

Ann-sofi S skrev om Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag tycker det gått strålande bra, Marie har skött det exemplariskt och varit tillmötesgående och hjälpsam. Och kunnig. Jag ger henne högsta omdöme .

Med vänlig hälsning, Ann-Sofi Sturk
    Sålt Gångvägen 30 Läs mer
  • 2020-03-30

Sara B skrev om Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi köpte en enplansvilla i Hortlax där Linn var mäklare. Fantastiskt bemötande, snabb återkoppling och mycket kunnig. Vi ville göra en snabb och smidig affär vilket hon ordnade! Läs mer
  • 2020-03-27

Jenny S skrev om Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag kan inte säga annat än att jag är nöjd med LÅ som mäklare. Vederbörande ordnade med en snabb och smidig affär och har varit tillgänglig hela tiden.
    LÅ har varit tillgänglig hela tiden och återkopplat snabbt vid frågor osv.
    Överlag är jag väldigt positivt inställd till min mäklare och rekommenderar därför denne varmt vidare. Läs mer
    2020-04-01 Lars Å svarar Jenny S
    Hej Jenny och tack för din fina rekommendation. Kul att du är nöjd med affären och jag hoppas du kommer trivas i ditt nya hus. Ha de fint. /Lars
  • Gunilla E

2020-03-26

Gunilla E skrev om Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt en bostadsrätt.
    Mycket positivt bemötande!
    Skönt att kunna lämna över annonsering, budgivning och allt det administrativa till någon som kan.
    Anlitar henne eller er en annan gång om det skulle bli aktuellt. Läs mer
    2020-03-31 Sofie S svarar Gunilla E
    Hej Gunilla, tack för ditt fina omdöme och för att jag fick hjälpa er med försäljningen! :) Ha det så bra.
  • 2020-03-19

Albert H skrev om Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Mycket trevlig och professionell redan från första mötet. Duktig på att förklara på ett sätt så man förstår allt som händer under hela försäljningen.
    Är jätte nöjd med Sofies jobb kan rekommendera henne starkt! Läs mer
    2020-03-19 Sofie S svarar Albert H
    Hej Albert! Tusen tack för ditt fina omdöme :) Det känns bra att du som säljare känt dig trygg genom hela processen. Jag hoppas att du kommer att trivas i Västerbotten.
  • 2020-03-17

Linda O skrev om Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålde en villa i Norrfjärden, Mittvägen 30. Sofie har hjälpt till och svarat på alla funderingar jag haft under försäljningen. Hon har gjort det där lilla extra och underlättat för mig på bästa sätt. Rekommenderar starkt Sofie och kommer absolut anlita henne om jag behövee mäklarhjälp i framtiden! Läs mer
    2020-03-18 Sofie S svarar Linda O
    Hej Linda! Så roligt att du är nöjd med mitt arbete och min insats. Bra att du upplevt att du fått svar på det du funderat på också. Allt gott! :)
  • 2020-03-16

Per L skrev om Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Tycker vi fått ett professionellt bemötande, kunnig på objektet. Läs mer
    2020-03-18 Sofie S svarar Per L
    Hej Per! Tack för ert omdöme. Hoppas ni kommer att trivas bra i huset :)
  • 2020-03-14

Olof S skrev om Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Väldigt professionell och seriös. Men samtidigt väldigt lättsam och trevlig att ha och göra med Läs mer
    2020-03-23 Frida R svarar Olof S
    Tack så mycket Olof! Det blev verkligen en smidig affär.
  • 2020-03-14

Anna S skrev om Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har köpt Edgatan 17 och är mycket nöjda med Frida. Vi har skrivit på kontraktet och det var ett mycket trevligt möte där hon lugnt och med humor (och väldigt förkyld, men tapper ;)) ledde oss igenom processen. Hon gav oss och säljaren tid att prata om huset, och upplevdes inte som stressad. Superduktig! Läs mer
    2020-03-23 Frida R svarar Anna S
    Vilken fin rekommendation! Tack Anna :-) Det blev verkligen en lyckad affär. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus!
  • 2020-03-12

Krister G skrev om Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpte bostad. Mäklaren kändes seriös och kunnig. Läs mer
    2020-03-28 Joakim Norberg svarar Krister G
    Tack för din rekommendation Krister, jag är helt övertygad om att ni kommer trivas toppenbra i ert nya hus! :)
  • 2020-02-26

Kerstin F skrev om Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag har sålt min bostadsrätt. Jag har blivit mycket bra bemött av Sofie Strömberg. Mina förhoppningar var om en snabb försäljning eftersom jag redan har nytt boende. Sofie skötte detta mycket bra. Läs mer
    2020-03-05 Sofie S svarar Kerstin F
    Hej Kerstin! Tack för det - kul att jag levde upp till dina förväntningar. Hoppas du ska trivas i din nya bostad :)
  • 2020-02-26

Lina L skrev om Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt bostadsrätt. Väldigt bra bemötande av mäklaren både på visning, vid budgivning och när vi skrev kontrakt. Hjälpsam att boka besiktning och vid kontraktskrivning var hon noggran att informera vad dom olika delarna i kontraktet betyder både för mig som köpare och för säljaren. Läs mer
    2020-03-05 Sofie S svarar Lina L
    Hej Lina och tack för din feedback! :) Bra att du fått svar på allt och känner att du fått den hjälp du behövt. Hoppas du kommer att trivas i Munksund och i lägenheten :)
  • 2020-02-23

Moa H skrev om Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Mycket trevlig och kunnig, bra service och kontakt! Läs mer
    2020-02-24 Lars Å svarar Moa H
    Hej Moa och tack för ert fina omdöme! Hoppas du och din familj kommer trivas bra.
    Ha de fint!
  • Eva T

2020-02-23

Eva T skrev om Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi sålde Nybyn 15:51 i Altersbruk och på en månad var allt klart. Lars var förtroendeingivande och vi kände att han gjorde allt rätt och på ett mycket trevligt och glatt sätt. Noggrann med förklaringar så att inga missförstånd eller funderingar uppstod, så även för tillfället för kontraktsskrivning.Lars är en klar tillgång för er tycker vi. Helt nöjd med affären också. Läs mer
    2020-02-24 Lars Å svarar Eva T
    Stort tack för er fina rekommendation Eva, så kul och höra att ni är nöjda!
    Ha de fint!
  • 2020-02-21

Elin A skrev om Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sofie hjälper oss att sälja vår gård ute på landet. Hon har varit mycket trevlig, tillmötesgående och hjälpsam. Läs mer
    2020-02-24 Sofie S svarar Elin A
    Hej Elin och tack för ert omdöme! Kul att ni är nöjd med min insats. Ha det så bra :)
  • 2020-02-21

Kristin V skrev om Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag har sålt en enplansvilla i Öjebyn. Jag anlitade Sofie Strömberg på Svensk fastighetsförmedling och jag kan inte säga annat än att det har flytit på väldigt bra. Mycket professionellt och bra kommunikation under hela prosessen. Stort tack!! Läs mer
    2020-02-24 Sofie S svarar Kristin V
    Hej Kristin och tack för din fina feedback! :) Så roligt att ni är nöjda med min insats och jag kan inte annat än att hålla med - processen har flutit på väldigt bra. Allt gott!
  • 2020-02-19

Johanna N skrev om Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Trevlig och proffsig mäklare. Bra bemötande och svarade snabbt på alla frågor. Läs mer
    2020-02-19 Sofie S svarar Johanna N
    Hej Johanna och tack för omdömet :) Jag hoppas att du och dina barn kommer att trivas i huset. Ha det så bra! :)
  • 2020-02-18

Kjell J skrev om Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt Bostadsrätt Larssons Gränd 2
    Mäklare Linn Nyman helt fantastik som gav ett stort förtroende eftersom det var skilsmässa i samband med försäljning
    Hon gav svar på alla frågor i denna svåra stund
    Samt meddelade o hade underbar kontakt med våra dotter som stylat o var en spindel i nätet och vi alla är så nöjda. Läs mer
    2020-02-21 Linn N svarar Kjell J
    Hej Kjell! Tack för din fina rekommendation. Så roligt att höra att ni är nöjda. Det blev verkligen en smidig och lyckad försäljning. Allt gott till dig :)
  • 2020-02-18

Rose-marie J skrev om Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Linn den Bästa. Vilken underbar och förstående tjej.
    Hjälpsam och förstående för situationen vi var i. När hon sålde våran bostadsrätt på Larssons Gränd.
    Hon levde upp till alla våra förväntningar. Ett riktigt proffs!!! Läs mer
    2020-02-21 Linn N svarar Rose-marie J
    Tusen tack för din fina rekommendation Rose-Marie. En ära att få hjälpa er med försäljningen, och extra kul att den blev lyckad. Allt gott till dig, ha det bra så ses vi på tillträdet! :)
  • 2020-02-17

Gustav F skrev om Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålde min lägenhet med stort engagemang med många visningar för att nå vårt önskade mål, SUPERNÖJD!! Läs mer
    2020-02-20 Frida R svarar Gustav F
    Tack Gustav :-) Ibland lönar det sig verkligen att ha is i magen! /Frida
  • 2020-02-15

Magnus M skrev om Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt bostadsrätt.
    Frida bemötte mig på ett mycket bra sätt och förklarade alla funderingar jag hade inför köpet. Hon var flexibel när vi skulle boka möten så att det passade mig även om det kunde vara utanför kontorstid.
    Sammanfattningsvis gör Frida ett mycket bra jobb och jag kommer använda henne vid mina eventuella framtida fastighetsaffärer.

Magnus Malm Läs mer
    2020-02-20 Frida R svarar Magnus M
    Tack Magnus! Ser framemot fler affärer ihop! Mvh Frida
  • 2020-02-15

Rickard B skrev om Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt triangelgatan 2 i öjeby n och är mycket nöjd med all hjälp Läs mer
    2020-02-17 Marie Sandström svarar Rickard B
    Hej Rickard! Tack för återkopplingen och kul att jag fick möjlighet hjälpa er att hitta ett hus som ni känner er nöjda med! Extra kul att vi blir fler pitebor i kommunen också! :)
  • 2020-02-13

Morgan K skrev om Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag och min fru har köpt hus och Sofie har skött detta på ett mycket bra sätt. Bra återkoppling på frågor vi hade och en bra genomgång i samband med köpet. Vi kan varmt rekommendera Sofie och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2020-02-13 Sofie S svarar Morgan K
    Hej Morgan, tack för den fina feedbacken! :) Ni har köpt ett jättefint hus där ni säkerligen kommer att trivas. Hoppas ni hittar en soffa som ni gillar :) Hälsa familjen!
  • 2020-02-11

Mikael K skrev om Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Bra mäklare bra kontrakt fixar allt om husförsäljning mycket trevlig bra på att förklara allt kommer rekomendera marie till dom som ska sälja och köpa hus Läs mer
    2020-02-17 Marie Sandström svarar Mikael K
    Hej Mikael! Tusen tack för dina fina ord, har varit riktigt roligt att få hjälpa er med försäljningen!
  • 2020-02-11

Gunilla N skrev om Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt bostadsrätt.
    Linn har varit suverän. Fått bra information hela vägen. Läs mer
    2020-02-12 Linn N svarar Gunilla N
    Tusen tack för fin rekommendation. Försäljningen gick verkligen smidigt. Ha det bra :)
  • 2020-02-10

Tommy M skrev om Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Mycket trevlig också fick man snabba svar, när man kontakta henne ! Läs mer
    2020-02-20 Frida R svarar Tommy M
    Tack Tommy! Hoppas ni ska trivas i ert nya hus :) och välkommen till Pite! /Frida
  • 2020-02-07

Alli Margareta L skrev om Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag har sålt mitt hus.
    Jag vill varmt rekommendera honom. Han är kunnig, engagerad och behaglig att prata med och uppfyllde helt mina förväntningar vid husförsäljningen
    MVH/Alli Lidman Läs mer
    2020-02-07 Lars Å svarar Alli Margareta L
    Hej och tack för din fina rekommendation. Det blev verkligen en lyckad försäljning. Ha det fint Alli /Lars
  • 2020-02-07

Andre E skrev om Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi sålde huset med Lars som mäklare. Tycker han var riktigt duktigt, lugn och fin och lätt att prata med.
    Hade lätt valt Lars igen vid annan försäljning Läs mer
    2020-02-07 Lars Å svarar Andre E
    Hej Andre och stort tack för rekommendationen och förtroendet! Ha de fint. /Lars
  • 2020-02-06

Nicklas H skrev om Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag tycker att mäklaren var väldigt professionell och gav bra feedback efter varje visning. Hon var även bra på att beskriva vad man som säljare kan tänka på innan man har första visningen. Även fotografen var skicklig Läs mer
    2020-02-20 Frida R svarar Nicklas H
    Tack Nicklas! Vad roligt att ni är nöjda, det var verkligen en smidig affär. /Frida
  • 2020-02-05

Ingela L skrev om Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Har sålt mitt föräldrar hem genom Marie Sandström . Har bara blivit positivt bemött . Marie har hela tiden berättat vad som händer under resans gång. Mina förväntningar har hela tiden varit att hitta en köpare som uppskattat vårat hus och sett potentialen i vad det går att göra med huset. Mina förväntningar på Marie har verkligen uppnåtts. Kan varmt rekommendera henne om ni ska sälja er bostad. Hälsningar från en nöjd klient./ Ingela Läs mer
    2020-02-17 Marie Sandström svarar Ingela L
    Hej Ingela! Tack så mycket för din fina återkoppling och verkligen roligt att höra att ni är nöjda med affären :)
  • 2020-02-05

Olof N skrev om Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag och min fru har köpt en villa i Piteå som Marie varit mäklare för. Marie var väldigt tillmötesgående och lätt att ha att göra med. Hon var lättåtkomlig på telefon och svarade alltid snabbt när man hade frågor. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-02-10 Marie Sandström svarar Olof N
    Tack Olof! Så roligt att jag har fått hjälpa er att hitta hem :) Jag hoppas verkligen att ni kommer att trivas bra i huset!

Alli Margareta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag har sålt mitt hus.
    Min mäklare var kunnig, engagerad och behaglig att prata med.
    Jag vill rekommendera honom varmt. MVH Alli Lidman Läs mer

Åsa H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt ett hus. Mycket bra dialog och bemötande under hhela processen. Läs mer

Robert N skrev om Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt villa. professionellt och trevligt bemötande. mycket bra dialog, löpande. Eftersom jag bor på annan ort har det varit viktigt att få mäklarens hjälp med olika praktiska frågor vilket har fungerat perfekt.
    Sammanfattningsvis är min erfarenhet av samarbetet utan några som helst invändningar . jag rekomenderar gärna mäklaren framledes. Läs mer
    2020-02-10 Marie Sandström svarar Robert N
    Hej Robert! Tack för din återkoppling, har varit riktigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen och kul att höra att du är nöjd med affären :)
  • 2020-02-03

Per K skrev om Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sofie i Piteå hjälpte oss med all pappersskrivning och allt praktiskt i en redan överenskommen husförsäljning.
    Allt gick mycket smidigt och bra och vi kan inte annat än tacka för hjälpen!
    Mvh Per & Lotta Läs mer
    2020-02-11 Sofie S svarar Per K
    Tusen tack för att jag fick hjälpa er! :) Allt gott!
  • 2020-01-30

Eva P skrev om Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag sålde min pappas hus i Bergsviken.
    Jag blev väl bemött av vår mäklare, Frida Risberg.
    Trevlig, noggrann, ambitiös och väldigt engagerad.
    Hon visade ett stort kunnande genom sin proffessionalitet och stort intresse för vår försäljning.
    Försäljningen blev lyckad och över förväntan, med ett bud högre än vi räknat med, vilket alltid är roligt förstås.
    Mitt helhetsintryck är bara positivt.😊😊👍👍
    Hälsningar Eva Läs mer
    2020-02-10 Frida R svarar Eva P
    Tack Eva! Det blev verkligen en lyckad försäljning :-) Jag tror köparna kommer stortrivas i huset!
  • 2020-01-30

God Man Rolf L skrev om Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Bra bemötande. Lätt att få kontakt med henne. Verkar kunnig. Läs mer
    2020-02-04 Frida R svarar God Man Rolf L
    Tack Rolf! Det blev verkligen en lyckad försäljning. /Frida
  • 2020-01-29

Mikael J skrev om Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köp av bostadshus.
    Mycket bra bemötande, trevlig, informativ Läs mer
    2020-02-04 Frida R svarar Mikael J
    Tack Mikael! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus :-) /Frida
  • 2019-12-18

Kenneth H skrev om Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sofia på Svensk Fastighetsförmedling i Piteå hjälpte mig att sälja ett hus under årets fulaste årstid (november). Hon lyckades väldigt bra med att göra hela processen enkel och effektiv, med tydlighet, professionalitet och ett väldigt pedagogiskt bemötande. Ett extra plus i kanten för hur snabb hon var på att ge återkoppling vid frågor och funderingar.

Fotografen råkade också vara trevlig som en bonus, och receptionen alltid snabb med att bjuda på kaffe! Läs mer
    2019-12-19 Sofie S svarar Kenneth H
    Hej Kenneth och tack för ditt fina omdöme :) Önskar er en riktigt god jul och ett gott nytt år.
  • 2019-12-09

Kent J skrev om Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt en bostadsrätt och fick fin kontakt med mäklaren som svarade på våra frågor med vändande mail hela tiden - kändes alert och service-minded.
    Har talat gott om hennes insats till bekanta. Läs mer
    2019-12-18 Frida R svarar Kent J
    Hej Kent! Vad roligt att ni är nöjda. Hoppas hon kommer trivas bra i lägenheten :-)
  • 2019-12-05

Mattias B skrev om Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt lägenhet. Mäklaren professionell, kommunikativ, drivande och bra fingertoppskänsla. Bästa försäljningsprocessen jag upplevt. Läs mer
    2019-12-18 Frida R svarar Mattias B
    Tack för dina fina ord, Mattias! Det har verkligen varit en lyckad försäljningsprocess. Hoppas ni kommer trivas i huset! /Frida
  • 2019-11-29

Jan E skrev om Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Har sålt et Gullringshus 1 plan
    Bra bemötande.
    Känndes ärlig och trovärdig.
    Mina förväntningar var att huset skulle bli sålt
    Lite högre pris än begärt.
    Och det blev så. Läs mer
    2019-11-29 Marie Sandström svarar Jan E
    Hej Janne! Tack för förtroendet och återkopplingen! Är ju alltid svårt att veta i förväg hur utfallet ska bli men roligt att höra att ni är nöjda med affären :)
  • 2019-11-28

Jakob P skrev om Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Trevligt bemötande och engagerad mäklare. Påläst om det mesta. Läs mer
    2019-11-29 Marie Sandström svarar Jakob P
    Hej Jakob! Tack så mycket för er feedback och hoppas att ni kommer att trivas bra i det nya huset!
  • 2019-11-26

Hanna L skrev om Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi hade Marie Sandström som mäklare, hon är helt fantastisk, jätte proffsig och otroligt omtänksam ! Hon får många stjärnor i himlen av oss som hjälpt oss i denna svåra tid för vår familj.. Läs mer
    2019-11-29 Marie Sandström svarar Hanna L
    Hej Hanna! Tusen tack för din fina återkoppling och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen :)
  • 2019-11-24

Johan N skrev om Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Mycket bra bemötande under köp av bostad. Professionellt men avslappnat. Läs mer
    2020-02-10 Joakim Norberg svarar Johan N
    Hej Johan, tack för din rekommendation och stort grattis till ert hela underbara hus. Jag ser med spänning framemot hur ni ska utveckla en sån klassisk fastighet! :) Välkommen hem!
  • Elise L

2019-11-16

Elise L skrev om Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag har köpt ett hus och har blivit fantastiskt bemött av ”min” mäklare. Hon var inte påträngande på något sätt, men fanns ändå närvarande och kunde svara på de frågor jag hade. De frågor hon inte hade svar på tog hon snabbt reda på och gav mig svar på via sms, en kommunikationsform jag uppskattar.
    I alla kontakter vi haft har hon varit vänlig, gett ett kunnigt och förtroendeingivande intryck, med en personlig touch. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2019-11-25 Linn N svarar Elise L
    Tusen tack för din fina rekommendation Elise. Vad roligt att höra att du känner dig nöjd med min insats och mitt bemötande. Hoppas att du kommer trivas fantastiskt bra i ditt nya hus! :)
  • 2019-11-14

Jan N skrev om Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt fastighet i höglandsnäs.
    Har blivit bra bemött.
    Förväntningarna var väl högre pris ,
    De var ett flertal visningar av fastigheten.
    Jag är mycket nöjd Läs mer
    2019-11-25 Linn N svarar Jan N
    Hej Janne! Tack för din feedback. Vad roligt att höra att du är nöjd och skönt att allt löste sig smidigt med ett snabbt tillträde.
  • Mats P

2019-11-11

Mats P skrev om Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sofie Strömberg var mycket professionell genom hela processen. Väl förberedd och intresserad av vad jag som säljare sa redan vid första träffen. Snabb på att återkoppla. Jag träffade tre mäklare från tre mäklarfirmor och Sofie och Svensk Fastighetsförmedlings erbjudande var bäst på alla punkter utifrån mina krav. Läs mer
    2019-11-12 Sofie S svarar Mats P
    Hej Mats! Roligt att höra att du är nöjd med mig och min insats. Hoppas flytten går bra och att ni kommer att trivas söderut :)
  • 2019-11-04

Sanna A skrev om Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har köpt hus av Marie. Vi blev mycket väl bemötta och fick svar på alla våra frågeställningar. Hon upplevdes mycket proffsig och sakkunnig. I framtiden så kommer vi absolut att välja Marie Sandström och Svensk fastighetsförmedling i Piteå. Läs mer
    2019-11-15 Marie Sandström svarar Sanna A
    Hej Sanna! Tusen tack för återkopplingen, jag hoppas verkligen ni kommer att trivas bra i nya huset! :)

Lillbrogatan 8, 941 32 Piteå