Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Lillbrogatan 8, 941 32 Piteå — Visa karta

Välkommen till den mest anlitade fastighetsförmedlingen i Piteå!

Med erfarenhet, kvalitet och engagemang hjälper vi våra kunder tryggt och säkert genom livets kanske största affär. Vårt team på sex mäklare och två assistenter förmedlar ca. 60% av alla villor i Piteå och vi strävar efter att alltid ge bästa service och anpassa oss till just dina behov inför bostadsaffären.

När du väljer att sälja med oss får du tillgång till vårt stora kontaktnät, vi har koll på nästan alla som är intresserade av att byta bostad i området! Dessutom erbjuder vi marknadsföring i olika kanaler - skyltfönster hos oss och på lokala bankkontor, Piteå Tidningen och både NSD och Kuriren - samt hjälper dig med fotografering och vad du ska tänka på inför visning.

Boka gärna en tid för kostnadsfri värdering. Vi kommer ut och presenterar oss, gör en värdering och ger tips och råd inför ditt bostadsbyte. Vill du köpa kan du ansluta dig till vår bevakningstjänst! Då får du ett meddelande så fort något som passar dina önskemål kommer ut på marknaden.

Vi tar dig från ett läge till ett annat!

Läs vad 475 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Piteå

• 2020-08-04

Lennart L skrev om Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    sålt fritidshus i Granträskmark
    Alldeles utmärkt
    Hon infriade alla förväntningar som vi hade
    Utmärkt Läs mer
  • 2020-07-24

Veronica N skrev om Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Personlig kontakt, kunnig, aktiv Läs mer
    2020-07-27 Linn N svarar Veronica N
    Tack för fin återkoppling Veronica. Vi ses på tillträdet! :)
  • 2020-07-23

Linnea och Mikael S skrev om Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi köpte en villa i Rosvik via Linn och fick ett mycket proffsigt bemötande. Linn är kunnig och inger förtroende. Hon hade svar på alla våra frågor, vilket såklart gjorde att vi kände oss trygga med affären. Vi uppskattar när en mäklare både tar hand om sin kund (säljaren), men även köparen, vilket känslan var att Linn gjorde. Kan starkt rekommendera henne! Läs mer
    2020-07-27 Linn N svarar Linnea och Mikael S
    Tusen tack för fin rekommendation, vad roligt att höra. Mitt mål är såklart att både säljare och köpare ska känna sig nöjda. Vi ses på tillträdet! :)
  • 2020-07-13

Catarina C skrev om Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Frida är supergullig, trevlig och proffesionell! Hon höll tät kontakt och förmedlade all information hon hade efter visningar och där emellan. Då min försäljning sammanföll med utbrottet av Covid-19 så blev det en trög start, men Frida kom med olika förslag och lösningar för att göra det bästa av situationen! Och det blev ett bra avslut. Jag kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • 2020-07-12

Göran H skrev om Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Gamalt torp. Blev proffsigt abisjöst bemött hade inga speciella förväntningar Sofie har gjort ett kanon jobb fotografen tog nästan för bra kort Läs mer
    2020-07-30 Sofie S svarar Göran H
    Hej Göran och tack för ditt omdöme. Så roligt att du/ni är nöjda med mitt arbete :) Önskar er en fortsatt fin sommar!
  • 2020-07-10

Peter B skrev om Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Lars har fungerat perfekt och skött kontakten med oss och försäljningen av vår fastighet på ett utmärkt sätt. Högsta betyg. Läs mer
  • Jukka K

2020-07-10

Jukka K skrev om Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt fritids hus bra försäljning Läs mer
    2020-07-27 Linn N svarar Jukka K
    Tack för din rekommendation Jukka. Håller med dig om att det blev en bra försäljning!
  • 2020-07-09

Maria B skrev om Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Lars har visat stort engagemang och varit ett fantastiskt stöd vid vårt köp av sommarstuga. Rekommenderar han varmt till alla som går i tankar på att sälja! Läs mer
  • 2020-07-08

Nina Å skrev om Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Kändes professionellt och tryggt att sälja med Sofie! Mycket nöjd. Läs mer
    2020-07-08 Sofie S svarar Nina Å
    Hej Nina! Kul att ni är nöjda och att ni känt er trygga i försäljningsprocessen. Önskar er lycka till med ert nya boende :) Trevlig sommar!
  • 2020-07-07

Magdalena L skrev om Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt villa. Mycket trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-07-07

Lars P skrev om Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålt huset i storfors enkelt och smärtfritt. Jag har blivit mycket bra bemött, och det har varit roligt att prata med Lars.

Lars levde absolut upp till förväntningarna så han kan jag verkligen rekommendera Läs mer
  • 2020-07-06

Stefan L skrev om Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Linn fick uppdrag av oss att sälja sommarstugan. Hennes värdering låg 50% högre än vi trodde. Hon har förklarat noga alla steg i försäljningen, och vi har varit överens hela tiden om strategin. Försäljningspriset blev mycket högre än vi vågat hoppas, vilket naturligtvis mest berodde på flera budgivare, men visar också att vi nådde en bred målgrupp. Hon får ett högt betyg, men det är svårt att veta på vilken nivå, och hur en mäklare ska arbeta.
    Mycket nöjda. Läs mer
    2020-07-27 Linn N svarar Stefan L
    Tack för fin rekommendation Stefan och Yvonne och tack för ett bra samarbete. Vad roligt att höra att ni blev nöjda. Det blev en väldigt lyckad försäljning :) Allt gott till er!

Ingmar L skrev om Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Allt var bra mycket kunnig mäklare Läs mer
    2020-07-27 Linn N svarar Ingmar L
    Tack för din rekommendation Ingmar! Vad roligt att höra!

Jörgen B skrev om Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    - Sålt villa
    - Mycket gott bemötande.
    - Mäklaren har levt upp till mina förväntningar.
    - Mycket god upplevelse sammantaget. Läs mer
    2020-07-27 Linn N svarar Jörgen B
    Tack för fin rekommendation Jörgen. Vad roligt att höra att du är nöjd. Vi ses på tillträdet! :)

Maria B skrev om Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt villa. Blev bra bemött och allt sköttes snabbt. Läs mer
  • 2020-06-30

Magnus N skrev om Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt en tomt/stuga. Bra bemötande, lugn, fokuserar på den han pratar med och är bra med människor Läs mer
  • 2020-06-29

Birgitta S skrev om Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Bra bemötande.
    Bra information om hur alla stegen går till vid en försäljning. Läs mer
    2020-06-29 Sofie S svarar Birgitta S
    Hej! Så bra att du fått all information du behövt och att inga frågetecken funnits. Tack för det fina omdömet :) Önskar dig en trevlig sommar!
  • 2020-06-29

Hans-erik B skrev om Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    professionell mäklare både mot säljare och köpare, bra genomförda visningar Läs mer
  • 2020-06-26

Albin L skrev om Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Inga bekymmer. Vi köpte ett hus. Vi är nöjda Läs mer
  • 2020-06-25

Karin H skrev om Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Allt sköttes mycket professionellt. Mycket nöjd Läs mer
    2020-06-25 Sofie S svarar Karin H
    Hej Karin! Tack för ditt fina omdöme. Önskar er en trevlig sommar :)
  • 2020-06-24

Hanne D skrev om Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Att köpa hus är en stor affär och då känns det tryggt med professionell mäklare. Marie skötte affären utmärkt. Läs mer
  • 2020-06-19

Rickard K skrev om Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpte nyss en stuga i rosvik.
    Fick ett kanonbra bemötande av marie, glad och trevlig.

Kort och gott en mäklare jag lätt skulle anlita igen och rekommendera till mina nära och kära.

Glad midsommar🥂 Läs mer
  • 2020-06-13

Patrik Ö skrev om Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålde ett hus i Skuthamn. Lars var hur bra som helst.Toppen helt enkelt! :) Läs mer
  • 2020-06-13

Sofia O skrev om Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi anlitade Lars då vi skulle sälja min farmors hus. Lars är väldigt trevlig, effektiv & professionell i sitt jobb. Har vi haft några frågor har han bara varit ett samtal/sms bort &!han har alltid svarat så snabbt han kunnat. Huset såldes inom ett par dagar & affären gick oerhört smidigt till. Vi är mycket nöjda över att vi valde just Lars till vår mäklare & rekommenderar honom starkt! / Sofia Läs mer
  • 2020-06-12

Ulla S skrev om Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi he sålt Borgaruddsvägen 347. Huset såldes utan att ha varit utlagt på Hemnet. Marie skötte affären mycket seriöst och hon har varit mycket positiv och tillmötesgående. Hon har varit mycket lätt att få konrakt med och svarat snabbt på frågor. Vi är mycket nöjda med Marie som mäklare. Priset blev ungefar det förväntade, men givetvis hoppades vi på mer. Vi får ju aldrig veta om det blivit högre om det lagts ut på Hemnet. Enda negativa var överenslommelsen angående Radonett. Vi fattade att vi skulle dela på kostnaden om vattenprovet översteg 1000 Bq, men snabbt som bara den bestämdes att kostnaden skulle dras av direkt. Där hängde vi inte med riktigt och tyckte att den diskussionen fördes mest med köparna. Läs mer
    2020-06-17 Marie Sandström svarar Ulla S
    Hej Ulla! Tusen tack för din återkoppling, har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen och så roligt att höra att ni är nöjda med affären. Skönt även att missförståndet redde ut sig på slutet :) Hoppas att ni kommer att hitta ett lika fantastiskt ställe på hemmaplan!
  • 2020-06-11

Jonny H skrev om Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag har köpt ett fritidshus i annan komun och tycker jag blev väldigt bra beemött och fick mycket bra hjälp med frågor mm. Läs mer
    2020-06-17 Marie Sandström svarar Jonny H
    Hej Jonny! Alltid kul när man får vara med och bidra till att vi blir fler i kommunen även om det är för fritidsboende till att börja med :) Tusen tack för din feedback!
  • 2020-06-10

Robert N skrev om Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Professionell och vänlig! Väldigt lätt att göra med, skulle rekommendera honom till andra ! Läs mer
    2020-06-10 Joakim Norberg svarar Robert N
    Hej Robert och tack för din rekommendation. Jättekul att det tillslut blev så himla bra på Klubben, jag är helt övertygad om att ni kommer trivas som fisken i vattnet! :)
  • 2020-06-06

Eva L skrev om Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Sålde pappas villa i Piteå. Jättefint bemötande och vägledning av Linn och mäklarassistenten Anneli. Linn är kunnig och inger förtroende. Hon hade svar på alla våra frågor och det uppskattade vi! Läs mer
    2020-06-15 Linn N svarar Eva L
    Tack för fin rekommendation Eva. Vad roligt att höra att ni känner er nöjda :)
  • 2020-06-05

Susanne P skrev om Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har köpt en villa. Marie hjälpte oss med att skriva alla papper som behövs. Hon är saklig, kunnig, bra på att förklara och har ett jättebra kundbemötande. Precis som en mäklare ska vara. Läs mer
    2020-06-17 Marie Sandström svarar Susanne P
    Hej Susanne! Tack för din återkoppling och roligt att höra att ni är nöjda med min hjälp. Hoppas att ni fortsatt kommer att trivas riktigt bra i huset! :)
  • 2020-06-05

Annika L skrev om Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi tog kontakt med Frida när vi skulle sälja vårt radhus i Öjebyn.
    Vi fick genast ett gott intryck av henne eftersom hon tog sig tid och är mycket kunnig om området där vi hade boende.
    När vi skulle skriva kontrakt hade hon en mycket noggrann genomgång vilket uppskattades mycket.
    Vi är mycket nöjda med det jobb hon gjort och kan starkt rekommendera henne för era framtida bostadsaffärer. Läs mer
  • 2020-06-04

Hans Christian Joakim A skrev om Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Har haft mycket kontakt med mäklaren kring olika objekt. Alltid fått ett trevligt bemötande och snabb återkoppling. En seriös mäklare som förstår vikten av snabb och tydlig information vid fastighetsaffärer. Läs mer
    2020-06-10 Joakim Norberg svarar Hans Christian Joakim A
    Hej Joakim och tusen tack för din fina rekommendation! :) Har precis varit ut och inspekterat erat nya, fina ställe och jag är helt övertygad om att ni kommer må fantastiskt bra på stugan!
  • 2020-06-03

Yvonne R skrev om Sofie Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Har sålt en villa.
    Fick ett proffesionellt och bra bemötande.
    Bra kontakt
    Förväntningarna var att få sålt villan vilket gick fort. Läs mer
    2020-06-10 Sofie S svarar Yvonne R
    Hej Yvonne och tack för det fina omdömet! Kul att ni är nöjd med min insats och att jag lyckades uppfylla era förväntningar :)
  • Satu N

2020-06-02

Satu N skrev om Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har köpt fritidshus. Han är väldigt trevlig, genuin, glad o lätt att tycka om! Honom kan vi rekommendera! Läs mer
    2020-06-02 Joakim Norberg svarar Satu N
    Tusen tack för er fina rekommendation och så roligt att ni fick landa vid Piteälven, ser framemot öringstips! :)
  • 2020-06-02

Henrik F skrev om Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    På uppdrag av mormor sålde vi hennes villa. Med Maries hjälp var huset sålt på endast 38 dagar från första kontakt. Marie har en förmåga att korta ledtiderna och alltid ligga steget före i planeringen. Huset fick riktigt bra exponering, många spekulanter och en het budgivning. Under hela processen har vi upplevt Marie som oerhört professionell, saklig och kunnig. Då vi vet att Marie tillvaratar både säljarens och köparens känns det tryggt att i framtiden både köpa och sälja bostäder där Marie är mäklare. Läs mer
    2020-06-17 Marie Sandström svarar Henrik F
    Hej Henrik! Stort tack för er fina rekommendation och riktigt kul att höra att ni är nöjda med affären :)
  • 2020-05-30

Fredrik W skrev om Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har köpt en fastighet som av tidigare ägare har nyttjats som fritidshus, men där vi har för avsikt att flytta in och använda som permanent boende.

Marie har bemött oss på ett trevligt och proffesionellt sätt där hon har varit behjälplig med alla de typer av frågor som vi kunde förvänta oss och som vi har stött på runt vårt tilltänkta boende och på vägen till avslutad affär.

Vi är som köpare mycket nöjda med mäklarens hantering av processen för vårt nya boende! Läs mer
    2020-05-31 Marie Sandström svarar Fredrik W
    Tusen tack för era fina ord, så roligt att ni äntligen fått hitta drömstället! Det är en av de största affärerna man gör i livet så inte konstigt att processen kan kännas spännande men jag är väldigt glad att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Jag är övertygad om att ni kommer att trivas riktigt bra på nya stället :)
  • 2020-05-29

Maren H skrev om Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har köpt ett hus och Joakim gjorde ett jättebra jobb att vara tillgänglig och kunde besvara alla frågor vi hade. Läs mer
    2020-05-29 Joakim Norberg svarar Maren H
    Tack Maren för din rekommendation, kul att du är nöjd och jätteroligt att ni hittade ert drömhus! :)
  • 2020-05-24

Fredrik K skrev om Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpte hus. Joakim gav ett trevligt och professionellt bemötande och hade bra och tydliga svar på alla våra frågor. Läs mer
    2020-05-24 Joakim Norberg svarar Fredrik K
    Hej Fredrik och tack för din trevliga reco. Superroligt att ni äntligen hittade hem även om jag tror att Klubbgärdet kommer sakna er! :)

Alexandra S skrev om Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Trevlig, saklig, kunnig och tydlig! Läs mer
    2020-05-24 Joakim Norberg svarar Alexandra S
    Hej Alexandra, tusen tack för din reco och kul att du verkar nöjd! :)

Jörgen O skrev om Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Mycket bra bemötande och smidig hantering vid försäljningen av min lägenhet. Läs mer

Sara M skrev om Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har köpt ett hus av Joakim och han ska även få sälja vårt gamla hus.
    Otroligt trevligt bemötande, glad och positiv. Visade runt och gav oss sedan utrymme att titta själva.
    Har varit på en hel del visningar där säljaren har sålt lite för mycket, vilket jag inte uppskattar.
    Joakim är riktigt bra tycker jag. Läs mer
    2020-05-24 Joakim Norberg svarar Sara M
    Hej Sara, tusen tack för er fina reco! :) Jättekul att få hjälpa er att hitta ert nya drömställe och att få förtroendet att även sälja ert nuvarande hem.
  • 2020-05-20

Christopher K skrev om Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi ha köpt en stuga. Fick bra bemötande av mäklaren och känner att vi ha fått den info vi behöver på ett ärligt sätt och ha fått bra återkoppling under resan. Läs mer
    2020-05-24 Joakim Norberg svarar Christopher K
    Hej Christopher, tack för din fina reco! :) Jättekul att få hjälpa er att hitta ert nya sommarparadis, jag är helt övertygad att ni kommer trivas som fisken i vattnet där!
  • 2020-05-20

Eva L skrev om Linn Nyman en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag har sålt en villa och blev väldigt proffsigt bemött av mäklaren och hon var tydlig att lyssna på när hon berättade information. När hon berättade om t. Ex varudeklaration så var hon tydlig och hon kändes väldigt ärlig och trygg. Min upplevelse var jättebra 😊 Läs mer
    2020-05-25 Linn N svarar Eva L
    Tack för fin rekommendation Eva. Roligt att höra att ni känner er nöjda!
  • 2020-05-18

Annsofie Ö skrev om Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt en fastighet i Piteå, Floragatan 34
    Mycket bra bemött av mäklaren som ingav ett stort förtroende. Läs mer
    2020-06-11 Lars Å svarar Annsofie Ö
    Hej Ann-Sofie och tack för er fina rekommendation. Hoppas du kommer trivas i ditt nya hus. Ha det fint!
  • 2020-05-13

Hanna L skrev om Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Köpt bostad, Lars gjorde ett underbart bra jobb. Var lätt att få tag i och svarade mer än gärna på frågor.
    Väldigt tillmötesgående..
    Alls tummar upp till honom Läs mer
    2020-06-11 Lars Å svarar Hanna L
    Hej Hanna och kul att ni är nöjd. Stort tack för er fina rekommendation! Välkommen till Piteå och hoppas ni kommer trivas i ert nya hus.
  • 2020-05-12

Krister G skrev om Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Har sålt vår bostad. Lars har bemött oss väldigt bra. Han har varit bra på att svara på frågor samt att vara kontaktbar även efter arbetstid. Vi tycker att Lars från första kontakten till kontraktsskrivningen har uppträtt på ett väldigt proffsigt och trevligt sätt. Vi känner oss väldigt nöjda med Lars Åström och kan verkligen rekommendera honom till andra som tänker sälja sitt hus. Läs mer
    2020-06-11 Lars Å svarar Krister G
    Hej Krister och stort tack för din fina rekommendation och kul att ni är nöjd! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus.
  • 2020-05-06

Bo K skrev om Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har sålt en stuga i skärgården
    Vi har fått ett jättebra bemötande av Marie! Proffsig personlig och tydlig. Våra förväntningar har vida överträffats. Tack Läs mer
    2020-05-31 Marie Sandström svarar Bo K
    Hej Bosse! Stort tack för er återkoppling, har varit så roligt att få hjälpa er med försäljningen!
  • 2020-05-01

Martin B skrev om Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har köpt ett fritidshus/stuga. Mäklaren är mycket trevlig. Kunnig. Fixade svar på alla våra frågor . Vi rekommenderar varmt Marie. Läs mer
    2020-05-05 Marie Sandström svarar Martin B
    Hej Martin! Tack för er feedback och kul att ni känner er nöjda både med stugan och mitt arbete :) Hoppas ni får en fin sommar på nya stället!
  • 2020-04-30

Pernilla B skrev om Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Vi har köpt en sommarstuga.
    Vi blev oerhört bra bemötta av Marie, trevlig, och man känner att hon har bra kunskap.
    Hon svarade i telefon eller mail/ sms dygnet runt ( nästan) var tillgänglig jämnt ( och det behöver hon ju inte vara😃) Vi fick svar på alla frågor och funderingar, och vid sådana här köp har man mycket funderingar... vi fick jättebra hjälp!
    Vi är supernöjda med Marie!!!! Och så är hon söt som en karamell 😜 Läs mer
    2020-05-05 Marie Sandström svarar Pernilla B
    Hej Pernilla! Tusen tack för er återkoppling och kul att det fick bli jag som förmedlade stuga till er i slutändan, dock tråkigt att ni troligen inte kommer att komma på fler visningar framöver, hehe! Hoppas ni kommer att trivas bra ute på Renön :)
  • 2020-04-22

Therese E skrev om Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Joakim sålde ett hus till oss och samtidigt hjälpte han oss att sälja vårt hus. Han är nummer 1!
    Kompetent, engagerad och skapar struktur i hela försäljningsflödet så man som både som kund och säljare känner sig trygg genom hela processen.
    Kommer anlita honom när vi ska sälja igen och kommer rekommendera mina nära och kära att göra samma. Läs mer
    2020-05-05 Joakim Norberg svarar Therese E
    Hej Therese och tusen tack för din fina rekommendation! :) Superkul att både få hjälpa er att köpa och sälja, är helt övertygad att ni kommer trivas galant i ert nya!
  • 2020-04-20

Karin H skrev om Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Jag har köpt en villa och där haft Joakim som mäklare.
    Bemötandet har varit bra. Jag hade inga särskilda förväntningar annat än att han skulle vara snabb i återkopplingen gällande funderingar, och det var han, med tanke på att Anticimex var långsamma.
    Jag är nöjd med Joakim och hans skötsel av mitt ärende. Läs mer
    2020-05-05 Joakim Norberg svarar Karin H
    Hej Karin, tack så mycket för din fina reco. Jag både hoppas och tror att ni kommer trivas i ert nya boende! :)

Lillbrogatan 8, 941 32 Piteå