Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Välkommen till den mest anlitade fastighetsförmedlingen i Piteå!

Med erfarenhet, kvalitet och engagemang hjälper vi våra kunder tryggt och säkert genom livets kanske största affär. Vårt team på sex mäklare, två assistenter och en fotograf förmedlar ca. 60% av alla villor och bostadsrätter i Piteå och vi strävar efter att alltid ge bästa service och anpassa oss till just dina behov inför bostadsaffären.

När du väljer att sälja med oss får du tillgång till vårt stora kontaktnät då vi har koll på nästan alla som är intresserade av att byta bostad i området! Dessutom erbjuder vi marknadsföring i många olika kanaler - både digitalt, i skyltfönster hos oss och på lokala bankkontor, i Piteå Tidningen, med SMART-annonsering mm - samt hjälper dig med fotografering och vad du ska tänka på inför visning.

Boka gärna en tid för kostnadsfri värdering. Vi kommer ut och presenterar oss, gör en värdering och ger tips och råd inför ditt bostadsbyte.

Vill du köpa kan vi hjälpa dig att ansluta till vår bevakningstjänst. Då får du ett meddelande så fort något som passar dina önskemål kommer ut på marknaden.

Vi tar dig från ett läge till ett annat!

Läs vad 962 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Piteå 2

• sålde sitt hus med hjälp av Anna Marklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    • Furulund
    2022-06-25 Verifierad kund
    Från första stunden så gav anna ett proffsigt intryck. Lyssnade på oss och kom med råd och tips. Man märkte att hon var påläst.

Sen har hela försäljningen gått smärtfritt och aldrig varit några tvivel.

Man kan sammanfatta det som ett ord..Proffs
  • sålde sitt hus med hjälp av Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    • Hortlax
    2022-06-24 Verifierad kund
    Bra bemötande trevlig bara positivt
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Marklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    • Furulund
    2022-06-23 Verifierad kund
    Anna var mycket anpassningar till oss som kund. Hon besvarade våra frågor utan att vi var tvungna att vänta och hon behövde sällan kolla upp det. Ett mycket mer professionell intryck fick vi med Anna jämfört med andra bolag vi har kommit i kontakt med. Processen gick fort och var smidigt och det kändes som säljaren var minst lika nöjd med henne som oss. Rekommenderas starkt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    2022-06-23 Verifierad kund
    Lars har en mkt mjuk framtoning. Han lyssnar av och man känner att hans ”råd” är väl förankrade i erfarenheter. Samtidigt upplever jag att han har stor respekt för köparens ord och därför ger köparen möjlighet att själv komma med förslag önskemål.

Sen är hans tillgänglighet väldigt stor ( utanför normal standard arbetstid och han agerar snabbt!

En duktig mäklare med ett lugnt sätt som tilltalar!
  • köpte sitt hus med hjälp av Amanda Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    2022-06-23 Verifierad kund
    Fin och personlig bemötan! Glad och trevlig. Kunnig i sitt område. Vi är mycket nöjda!
  • sålde sin stuga med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    2022-06-22 Verifierad kund
    Marie är en stjärna! Så professionell, kompetent, lyhörd och ödmjuk. Jag är så tacksam för hennes fantastiska arbete med vår bostadsförsäljning. Rekommenderas varmt!
    2022-06-21 Verifierad kund
    Är mycket nöja med vår mäklare Lars Åström. Utmärkt bemötande, proffsig i sin yrkesutövning, förtroendeingivande. Alla förväntningar infriade. Vi kunde inte ha fått bättre mäklare, högsta betyg!
  • sålde sin bostad med hjälp av Anna Marklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    • Borgarudden
    2022-06-21 Verifierad kund
    Finns absolut inget att klaga på
    Jag hade inga speciella förväntningar
    Allt har ju gått väldigt fort och smidigt
    Min upplevelse av mäklaren är bara positivt
    Mvh Agneta
    Proffsig, påläst och trevlig
    Bra med information ang fastighet samt saker att tänka på.
    2022-06-21 Verifierad kund
    Amanda är både trevlig och professionell och bemötte oss som familj på ett mycket fint sätt i samband med vårt husköp. Vi är mycket tacksamma för detta och rekommenderar henne varmt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Marklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    • Svensbyn
    2022-06-20 Verifierad kund
    Bra bemött .angagerad och seriös .lättsam och enkel .
    • Munksund
    2022-06-20 Verifierad kund
    Kunde inte tänka mig en bättre mäklare. Anna har verkligen levt upp till mina förväntningar. Inlyssnande och har hela tiden varit snabb på att återkoppla. Otroligt kompetent och förtroendeingivande, uppmuntrande och ärlig.
    • Storfors
    2022-06-16 Verifierad kund
    Trevligt bemötande vid husvisningen och tar sig tid att svara på frågor om fastigheten. Lars är kunnig och bra på att förklara svåra juridiska termer med enkla exempel. Han har varit också varit mån om att hålla kontakt under budgivningsperioden.
    • Storfors
    2022-06-14 Verifierad kund
    Lars är mycket professionell och har levt upp till alla mina förväntningar och lite till genom att göra ett toppenjobb och ställa upp till hundra procent i alla lägen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    • Grundvik
    2022-06-14 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande! Vårt husköp blev en drömupplevelse.
    2022-06-11 Verifierad kund
    Hon var trevlig och lätt att komma i kontakt med.
  • köpte sin stuga med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    • Trundavan
    2022-06-10 Verifierad kund
    Trevlig, tillmötesgående, korrekt och tydlig, snabb i sin återkoppling. Jag känner mig trygg med Marie.
    • Ostigården
    2022-06-08 Verifierad kund
    Marie är proffsig i alla delar av ett husköp.
    Jättebra att hålla en uppdaterad, förklara hur allting går till och svarar på alla frågor som kan dyka upp.
    Rekommenderas.
  • Christina O
    • Trundavan
    2022-06-06 Verifierad kund
    Snabb återkoppling så fort jag funderade på något. Allt gick väldigt smidigt
    2022-06-02 Verifierad kund
    Vi fick mycket bra bemötande han tog sig tid att ha en visning på helgen. Mycket serviceinriktad, tillmötesgående och bra återkoppling. Än en ggn ser vi att Svensk fastighetsförmedling är den bästa mäklarfirman som ser sina kunder och utför sitt jobb med bravur. Tusen tack ☺️
    2022-06-01 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, svarar snabbt på alla frågor. Otroligt kompetent mäklare som jag ger mina högsta rekommendationer.
    • Strömnäs
    2022-05-31 Verifierad kund
    Vi har blivit bra bemötta. Lars har alltid varit trevlig och hjälpsam. Vid kontraktsskrivandet förklarande han allt jättebra och det var en lättsam stämning.
    • Strömnäs
    2022-05-31 Verifierad kund
    Allt gick snabbt och smidigt vid vårt köp av hus. Bra kundkontakt och förklarar hela processen på ett utförligt sätt. Bara positivt att säga och vi är mycket nöjda!
    2022-05-30 Verifierad kund
    Jag blev vänligt och korrekt bemött av mäklaren. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Sammanfattningsvis en kunnig och erfaren mäklare.
    • Munksund
    2022-05-30 Verifierad kund
    Hjälpsam, otroligt trevligt bemötande. Tydlig och informativ om allt runt omkring ett husköp.
    • Bergsviken
    2022-05-30 Verifierad kund
    Professionellt bemötande och väldigt bra på att återkoppla längst vägen.
  • David A
    • Bergsviken
    2022-05-28 Verifierad kund
    Engagerad och duktig mäklare som alltid svarar, antingen via telefon eller sms. Genuint intresserad och mån om en som köpare
  • sålde sitt hus med hjälp av Amanda Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    • Rosvik
    2022-05-27 Verifierad kund
    Riktigt bra trevlig proffsig.
    • Rosvik
    2022-05-25 Verifierad kund
    Vi hade tänkt träffa flera mäklare men vi hann inte träffa fler än Amanda då hon kändes så himla klockren för både mig och min man. Vi fick förtroende för henne direkt 😊
    • Mossen
    2022-05-25 Verifierad kund
    Allt har fungerat väldigt bra och vi är jättenöjda!
  • sålde sitt hus med hjälp av Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    2022-05-24 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande. Flexibel hantering och snabb återkoppling.
    2022-05-22 Verifierad kund
    Vi tycker att vi blev väldigt bra bemötta av Amanda! Fantastisk person och oerhört trevlig. Hade bra koll om huset och all viktig information.
    Vi är väldigt nöjda över köpet av huset!
  • köpte sin bostad med hjälp av Anna Marklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    2022-05-21 Verifierad kund
    Glad och mycket trevlig mäklare! Informerade oss väl om läget. Duktig på sitt arbete! Supernöjda!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    Mycket bra.
    Lagåm stora förväntningar .
    Ganska bra på alla set och viss.
    2022-05-20 Verifierad kund
    Jag/vi upplevde mäklaren som kundvänlig, engagerad och energisk person. Mäklaren var verkligen tillgänglig, i stort sett under alla dygnets timmar. Mäklaren höll oss uppdaterade under hela processens gång - från start till mål.
    Vi hade förväntningar på olika nivåer. Samarbetet med mäklaren var viktigt. Resultatmässigt låg våra förväntningar på blandade nivåer, från realistiska till mer uppskruvade nivåer, men det viktigaste var att komma i mål med godkänt/acceptabelt resultat. Mäklarens prestation på alla nivåer var högklassig!
  • Jörgen S
    • Backen
    2022-05-20 Verifierad kund
    Bra bemötande, vi kände stort förtroende för mäklaren och litade på hans magkänsla under processens gång. Vi är mycket nöjda med utfallet och kan verkligen rekommendera honom till andra!
    • Centrala Stan
    2022-05-19 Verifierad kund
    Vi har blivit bemötta på ett proffsigt, fint och inkännande sätt. Vi har fått bra information under hela tidens gång, där vi också känt oss trygga med att även köparna fått information om läget. Ja vi kan inte annat än vara jättenöjda för Anna är inte bara proffsig utan vid all kontakt har hon ett väldigt trevligt och glatt bemötande, tar sig alltid tid att svara på de frågor vi haft.
    • Backen
    2022-05-19 Verifierad kund
    Trevlig och hjälpsam mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Karlström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    2022-05-18 Verifierad kund
    Bemöttes på ett mycket trevligt sätt
    Förväntningarna på att hitta en lägenhet var stora och uppfylldes till stor del av Amanda
    Glad, trevlig och kunnig om lägenheten och området runt om. Kanske inga doftljus, då man har svårt att känna vilka "normala" dofter som finns i lägenheten.
    • Tullnäs
    2022-05-16 Verifierad kund
    Otroligt snabb och smidig affär, även den klurigaste frågan blev självklar med bra dialog och öppenhet.
    2022-05-15 Verifierad kund
    Det var snabb återkoppling antingen via sms eller blev uppringd när jag hade funderingar kring fastigheten.

Trevlig och glad mäklare, affären kändes trygg rakt igenom.
    2022-05-15 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, glad och trevlig.

Anna är en kunnig och engagerad mäklare med god erfarenhet som vi är helnöjd med.

Försäljningen av fastigheten gick över förväntan snabbt och smidigt.

Mvh Tommy och Ann Marie Nordvall
  • sålde sin bostad med hjälp av Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    • Stockbäcken
    2022-05-14 Verifierad kund
    Vi blev väldigt seriöst och kunnigt bemötta. Fick genast förtroende för Lars och det levde han upp till med råge. Lotsade oss tryggt genom visning, budgivning och försäljning. Kunde inte gått bättre.
  • köpte sin bostad med hjälp av Lars Åström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    • Stockbäcken
    2022-05-14 Verifierad kund
    Väldigt Proffsigt och bra bemötande.
    2022-05-13 Verifierad kund
    Hade endast kontakt med Anna under kontraktsgenomgången men frun har fått snabba svar oavsett när hon ställt frågor. Anna var saklig och mycket duktig vid genomgången. Kände mig trygg med att vi inte skrev på något i ovetskap.
    • Svensbyn
    2022-05-11 Verifierad kund
    110% Bästa av de bästa som jag kan tänka o förvänta mig
    • Durrnäs
    2022-05-07 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Anna som mäklare, fick ett vänligt och proffsigt bemötande som hon höll fast vid hela försäljningen!
    • Böle
    2022-05-07 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande.
    Engagerad.
    Fick det vi ville ha.
    Ville verkligen hjälpa oss att sälja.
    2022-05-06 Verifierad kund
    Väldigt bra mäklare, vi är väldigt nöjda!
    Anna har varit lätt att prata med, hon är kunnig och har fokus på både säljare och köpare!
    //Robert Isaksson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Marklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
    • Klubbgärdet
    2022-05-05 Verifierad kund
    Hon är professionell men du har också en känsla av att hon är ''här för dig''