Frida Risberg

Frida Risberg

Frida Risberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Frida Risberg har varit registrerad mäklare sedan 2013-05. Frida Risberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 83 omdömen med ett betyg på 4.9. Frida Risberg har haft 0 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

83 omdömen om Frida Risberg

Sedan starten hos Reco 2017
Roger H
Sålde sitt hus med hjälp av Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Piteå

Utmärkt, min gamla mäklare somm gått i pension rekommenderade henne. Hittills har allt fungerat mycket bra och vi är nöjda med hennes rådgivning.

Johanna A
Köpte sitt hus med hjälp av Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Piteå

Snabb och smidig affär, med en mycket bra mäklare. Tummen upp både till Frida och svensk fast!

Mona S
Norrfjärden

Frida har varit flexibel och lösningsorienterad i sin yrkesroll. Hon har fingertoppskänsla och kan anpassa sig till olika situationer. Hon har varit lyhörd för våra önskemål och på ett fantastiskt sätt medlat mellan oss och intressenterna. Hon är den mest kompetenta mäklare man kan tänka sig.

Tony H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Djupviken

Vi fick ett klanderfritt bemötande från Frida och hade en lättsam och rolig konversation under vår titt på objektet vi önskade se och som vi sedermera bestämde oss för att köpa. Efter köp fick vi all hjälp vi behövde med pappers biten. Bara positivt att säga om Frida.

Hans R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Risberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Centralt

Jättebra ! Hon har skött allt perfekt, kan inte skötas bättre !

Sofia B
Storfors

Frida är en kompetent , lugn och trygg person som sprider alla positiva energier runt omkring sig. Ett lugn och trygghet i något som är så stort och nytt som att köpa sitt första hus. Håll hårt i henne! ❤️

Agnes A
Piteå

Otroligt bra bemötande. Frida kändes väldigt ärlig och pålitlig. Lugn och pedagogisk i bemötandet. Har känt mig väldigt trygg med Frida och känt att jag kunnat ställa dumma frågor, om och om igen.

Joakim L
Öjebyn

Hon är jävlat bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jim W
Bergsviken

10 poäng av 10 dessutom jäkligt trevlig.

Martin K

Professionell, lättsam, trevlig