Joakim Norberg

Joakim Norberg

Joakim Norberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Joakim Norberg har varit registrerad mäklare sedan 2016-06. Joakim Norberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 164 omdömen med ett betyg på 4.9. Joakim Norberg har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

164 omdömen om Joakim Norberg

Sedan starten hos Reco 2017
Per J
Sålde sitt hus med hjälp av Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Norrfjärden

Fantastiskt bra bemötande och bra service. Fick mer information, tips och hjälp än förväntat.

Josefin G
Köpte sitt hus med hjälp av Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Norrfjärden

Väldigt bra erfarenhet av Joakim, mån om att allt ska gå bra och har hjärtat på rätt ställe:)

Aktiebolaget W
Köpte sin bostad med hjälp av Joakim Norberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Piteå

Trevligt och professionellt bemötande, snabba svar på frågor och bra hantering i övrigt i alla avseenden.

Anna L
Piteå

Joakim är snabb, tillmötesgående och varm. Under affären var det tydligt att han har både säljare och köpares allra bästa i åtanke och det kändes väldigt tryggt att han höll i vårt husköp. Aldrig svårt att ställa frågor, väldigt tydlig kommunikation och lämnar inte detaljer åt slumpen. Vi är så nöjda!

Dennis M
Hortlax

Joakim är otroligt proffsig och duktig! Lätt och smidigt!

Roger M
Hortlax

En mycket trevlig och kompetent mäklare Kan verkligen rekommendera han och Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Jonas K
Norrfjärden

Mycket professionell, tålmodig och lösningsfokuserad. Rekommenderas starkt vid ett framtida husköp/sälj

Jonas N
Berget

Bra och mycket snabbt hanterat. Vi hade bråttom och det förstod Joakim. Vi är mycket nöjda ( delar aldrig ut högsta betyg ) /Jonas

Jan S
Piteå

Joakim har varit särdeles tillmötesgående och serviceinriktad, han använt sitt förråd av egna möjliga spekulanter förutom det som inkommit via "annonsering". Vi har själva kommit med flera uppslag till möjliga spekulanter vilka han tagit hand om på ett mycket bra sätt.

Glenn J
Djupviken

När väl kontakt togs angående objektet, sköttes de exemplariskt av Joakim. Proffsig men ändå personlig. Kan starkt rekommendera /G&S