Marie Sandström

Marie Sandström

Marie Sandström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Piteå

Marie Sandström har varit registrerad mäklare sedan 2014-07. Marie Sandström har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 233 omdömen med ett betyg på 4.9. Marie Sandström har haft 21 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

233 omdömen om Marie Sandström

Sedan starten hos Reco 2017
Eva-Marie L
Sålde sitt hus med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Piteå

Marie har varit utomordentligt bra som mäklare. Då det är första gången som vi säljer ett hus, så har vi fått all information som vi behövde.

Jessica N
Köpte sitt hus med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Djupviken

Otroligt nöjd med Marie som mäklare då vi köpte vårat hus! Trevlig, engagerad och håller en uppdaterad i vad som händer. Proffs! 😊

Jonas M
Rosvik

Världens bästa mäklare!! Det är verkligen rätt människa på rätt ställe:)

Susanne F
Djupviken

Med Marie vid min sida kändes mitt bostadsköp enkelt och tryggt. Hon levererade utmärkt service och jag kan varmt rekommendera henne till andra som vill köpa eller sälja sin bostad.

Ingvar E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Piteå

Marie är mycket kunnig i sitt arbete och behandlar sina kunder på ett trevligt sätt. Hon är alltid glad och trevlig i sitt bemötande av människor.

Joakim W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Piteå

Toppen mäklare, bra bemötande och hantering av försäljningen.

Fredrik M
Köpte en tomt med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Jävrebyn

Bra uppfyllde våra önskemål 100%

Eva R
Sålde sin stuga med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Klubben/Pite Havsbad

Jag är helt nöjd med Maries arbete i försäljningen av min bostad . Hon har känts trygg och pålitlig!

Joakim D
Köpte sin stuga med hjälp av Marie Sandström en del av Svensk Fastighetsförmedling Piteå
Klubben/Pite Havsbad

Otroligt engagerad och väldigt trevlig och förstående. Bra bemötande från första visning till kontraktsskrivning.

Maggi L
Centrala Stan

Jag blev mycket väl mottagen av Marie hon levde helt klart upp till de förväntningar som jag hade. Marie var mycket bra på att hela tiden hålla mig underrättad om hur intresset var på min lägenhet