Amanda Gemmel

Amanda Gemmel

Amanda Gemmel är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Amanda Gemmel har varit registrerad mäklare sedan 2020-12. Amanda Gemmel har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 47 omdömen med ett betyg på 4.9. Amanda Gemmel har haft 47 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-09

Läs vad 47 Läs vad Amanda Gemmel

• sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Gemmel en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    2021-10-14
    Mina förväntingar på Amanda som mäklare, var att hon skulle hjälpa mig att sälja min bostad, vilket hon gjort utmärkt. Ödmjuk och vänlig i sitt bemötande.

Kände mig trygg som säljare och har kunnat ställa frågor utan att känna mig dum. Vilket öppnat för en god kommunikation mellan oss och vi har du rett ut sådant som varit oklart. Amanda har varit tillgänglig per telefon som varit till stor hjälp för mig vid frågor och funderingar. Samarbetet och kommunikationen har varit toppen! Kommer rekommendera Amanda som mäklare till vänner och familj. Amanda du får 5 av 5 💐 av mig.

Mvh Sofia Piccolo, en nöjd klient!
    2021-10-13
    Amanda är en otroligt proffsig och väl förberedd mäklare. Hennes bemötande är trevligt och behagligt. Hon är tydlig i sitt förfarande och tar hand om en under hela arbetet. Väldigt positivt att hon är så pass enkel att prata med oavsett vad som diskuteras. Hon informerar mig om det som är viktigt i processen och man känner sig hela tiden trygg i hennes stöd. Hon svarar alltid på mina samtal och sms. Kan inte säga något negativt om Amanda och hennes insats som min mäklare. Jag kommer definitivt rekommendera henne till vänner och bekanta.
    2021-10-07
    Amanda är professionell, driven och tillmötesgående. Bra skött från första mötet till kontraktsskrivningen. Överträffat förväntningarna med försäljningen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Gemmel en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    2021-10-02
    Vi fick all hjälp vi behövde och Amanda svarade snabbt på våra frågor. På visningen var hon jättetrevlig och välkomnade oss och pratade om lägenheten. All kontakt där efter fram till kontraktsskrivningen har varit snabb och enkel, alltid lika trevlig och glad är hon. Bara massa positiv om Amanda!!
  • köpte sitt hus med hjälp av Amanda Gemmel en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    2021-09-28
    Trevlig , öppen och transparant.
    Mycket hjälpsam och löste ev frågetecken bra.
    Kändes tryggt.
    2021-09-14
    Kan varmt rekommendera.
    Levde upp till allt jag vill ha ut av en mäklare.
    Lyhörd, riktigt bra kommunikation och professionell.
    Tack
  • sålde sitt hus med hjälp av Amanda Gemmel en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    • Skultuna
    2021-09-11
    Rak, professionell och tillgänglig. Skötte försäljningen helt utifrån mina önskemål och direktiv. En effektiv process som ledde till ett ur mitt perspektiv mycket lyckat resultat.
    • Skultuna
    2021-09-10
    Väldigt trevligt tjej som mötte upp piggt och glatt, ung fortfarande och på väg uppåt!!
    2021-09-10
    Helt perfekt bemötande. Amanda utstrålar trygghet,
    kunnande samt påläst ang. objektet.
    Har uppfattning att Amanda är med hela vägen,
    från information ang. projektet till visning samt avslut.
    Amanda är dynamisk, kreativ samt affärsinriktad åt båda håll,
    för säljaren samt köparen.

Best recommendations / Stefan
    2021-09-09
    Vi hade inga speciella förväntningar men hon överträffade dem. Super trevlig och verkligen duktig på sitt jobb! Skulle vi köpa och sälja igen så vill jag att Amanda sköter vår försäljning.