5.0 / 5 baserat på 1 omdöme

Amanda Gemmel är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Västerås

Amanda Gemmel har varit registrerad mäklare sedan 2020-12. Amanda Gemmel har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 1 omdömen med ett betyg på 5.0. Amanda Gemmel har haft 2 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-02

Läs vad 1 Läs vad Amanda Gemmel

• sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Gemmel en del av Svensk Fastighetsförmedling Västerås
    • 3:a
    • 80.0 m²
    • Hammarby
    2021-02-17
    Vi sålde våran bostadsrätt
    Med Amanda som mäklare och det hela började egentligen med ett informationsmöte där vi absolut inte skulle skriva på några papper men så blev inte fallet. Nu ca 1,5 månader senare är lägenheten såld med föreningsrekord. Amanda har hela tiden agerat proffsigt mot både köp och säljare och kan ge henne våra varmaste rekommendationer, hon är en riktig stjärna!
    Tusen tack för er fantastiskt fina rekommendation! Det har varit ett nöje för mig att få hjälpa till med försäljningen av er lägenhet och speciellt roligt att resultatet blev så lyckat! Nu håller vi tummarna för att ni hittar ert drömboende i Karlstad! Vi ses igen på tillträdet, ta hand om er i familjen så länge!

5.0 / 5 baserat på 1 omdöme