Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Rinkeby-Kista Kista TandClinic Kista
Rekommenderat företag 2016 - TandClinic Kista

TandClinic Kista

Köpenhamnsgatan 6-8, 164 42 Kista — Visa karta

Välkommen till vår klinik i Kista. Vi tar emot dig i en avslappnad och trevlig miljö där vi erbjuder högkvalitativ tandvård efter dina individuella behov. Vi erbjuder ett brett utbud av behandlingar inom traditionell tandvård och dessutom avancerade behandlingar inom estetisk tandvård och tandimplantat. Vi använder den senaste tekniken inom tandvård och gör allt för att du som patient skall känna dig nöjd med behandlingen och trygg hos oss. Alla är välkomna, stora som små!
Mån: 09:00-17:00
Tis: 09:00-19:00
Ons-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-15:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 20 kunder tycker om TandClinic Kista

• Marie E
    Marie E skrev om TandClinic Kista
    Väldigt positiv. Han lärde mig väldigt mycket och var trevlig och bemötande
  • Hernaldo H
    Hernaldo H skrev om TandClinic Kista
    Jag har amir som tandläkare.
    Mycket bra. från tandläkar skräck till att vara stammkund.
    5/5
  • Agneta R
    Agneta R skrev om TandClinic Kista
    Bra service. Fick tid inom vecka för att sätta fast ett tandsmycke.
  • Sabina T
    Sabina T skrev om TandClinic Kista
    Otroligt bra tandläkaren och jätte trevligt personal. Skulle varmt rekommendera det till alla. 🖒🖒🖒
    2016-07-20 bita a svarar Sabina T
    tack så mycket Sabina :) Vi försöker alltid att tillfredsställa våra patienter :)
  • Yan E
    Yan E skrev om TandClinic Kista
    Jag var där för en tandundersökning. De var trevliga och svarade mina frågor med detalj och tålamod. Tandläkaren som undersökte mig var väldigt noga och gav mig dessutom en del bra tips när det gäller tandvård.
  • Azib N
    Azib N skrev om TandClinic Kista
    💙💙💙 Nöjd med tandläkare Bita , kände mig trygg. Bra bemötande .
  • Mats P
    Mats P skrev om TandClinic Kista
    Jag har gått hos TandClinic i ett flertal år och alltid upplevt:
    Engagemang, vänlighet och omtanke, och framförallt professionalism!
  • Hassan A
    Hassan A skrev om TandClinic Kista
    Jag upplever att servicen hos TandClinicen kista är mer bra. Personalen är väldig kompatibla och professionella.Jag har haft återupprepande besök hos de och känner samma höga kvalité varje gång.

Vid min senaste besök behövde jag dra ut en visdomstand. Jag hade en kompis till mig göra det samma hos en annan tandläkare för två veckor innan mig och personen i fråga säger att de hade mycket smärtor efter behandlingen. Jag hade verkligen ingen smärtor alls efter behandlingen. När visdomstanden drogs ut kände man lite dragningar, men det hela gick mer än bra vill jag påstå. Det gick fort och utan mycket komplikationer. Bara fyra dagar efter hade såret nästan läkt.

Kort fattat så är det mer än rekommenderade av mig som tandläkare. Alltid en plus när personalen också är så trevliga som de är.
    2016-07-20 bita a svarar Hassan A
    Tack så mycket Hassan! Välkommen åter och trevlig sommaren. :)
  • Johan M
    Johan M skrev om TandClinic Kista
    Topptandvård!

Bemötandet har varit bra från dag ett. När ett hål upptäcktes, och tid fanns att hinna laga inom undersökningstiden, så lagades hålet direkt. Utan att behöva boka ny tid för att komma tillbaka ytterligare besök.
    Bästa tandläkare jag har haft någonsin! Effektiv, tekniskt informativ och lyhörd tandvård till ett vettigt pris.
    TandKlinic Kista passar mig perfekt!
  • Ilona h
    Ilona h skrev om TandClinic Kista
    Jag fick snabbt tid för ett akut ärende. Trevligt professionellt och personligt bemötande. Mycket nöjd med besöket.
  • Petre A
    Petre A skrev om TandClinic Kista
    Varmt välkomnande och trevlig personal
  • Haci D
    Haci D skrev om TandClinic Kista
    Mycket professionell ochoch trevlig personal
  • Peggie K
    Peggie K skrev om TandClinic Kista
    Jag har anlitat TandClinic Kista många gånger och alltid blivit trevligt bemött.Jag har besökt både tandläkaren och tandhygienisten. Jag är mycket nöjd med allt de gjort.
  • Lars H
    Lars H skrev om TandClinic Kista
    Kliniken är OK, har kollat och lagat mina tänder
    Anm Det här är den 5e enkäten jag fått denna vecka
  • Krister H
    Krister H skrev om TandClinic Kista
    Snabb och profitionell service...
  • Christer W
    Christer W skrev om TandClinic Kista
    Bästa tandkliniken jag någonsin besökt! Underbara och proffsiga, och dom tar sig tid och bryr sig.
  • Neda A
    Neda A skrev om TandClinic Kista
    Proffsiga, pålitliga och himla trevliga!
  • Nadezhda M
    Nadezhda M skrev om TandClinic Kista
    Det är en bra klinik, lätt att få tid snabb. Bra kompetens, erbjuder olika möjligheter.
  • Monica H
    Monica H skrev om TandClinic Kista
    Hos TandClinic Kista blev jag väldigt positivt bemött. Ett fullgott utfört arbete med mina tandproblem.
  • Git M
    Git M skrev om TandClinic Kista
    Blir kallad och kan alltid välja tider som passar. Hela familjen går där och vi kan komma samtidigt, t o m kvällstid.
    Trevlig personal och modern utrustning

Köpenhamnsgatan 6-8, 164 42 Kista