Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Huddinge Tandea Tandea - Skogås

Tandea - Skogås

En del av Tandeatandea.se

Skogåsplan 9, Skogås Centrum, 142 30 Skogås — Visa karta

Tandea är ett tandvårdsföretag som är anslutet till Försäkringskassan och vi har lång erfarenhet av att behandla både barn och vuxna. Här i Stockholm har vi fyra mottagningar och du hittar oss i Norsborg, Skogås, Skärholmen och på Södermalm. Här får du lågt pris, förstklassig service och långa och generösa öppettider.

Vårt mål är att alltid vara i framkant när det gäller våra behandlingar. Dessutom strävar vi alltid efter våra ständiga ledord som är omtanke och omsorg. Varmt välkommen till oss på mottagningen!

Läs vad 187 kunder tycker om Tandea - Skogås

• Gina B
    Gina B skrev om Tandea - Skogås
    Tack för bästa tandvården! Min tandläkare Yazin Baithoon är den skickligaste och mest pedagogiska tandläkare jag träffat. Har rekommenderat honom till flera personer. Så trevlig personal på hela kliniken🤗. Stort tack igen bästa Yazin. Hälsningar Gina Block Läs mer
  • Jens L skrev om Tandea - Skogås
    Oprofessionellt bemötande av tandläkare, i frågasättande och irriterad. Aldrig mer Tandea Skogås. Läs mer
    2018-09-20 Tandea svarar Jens L
    Hej jens,
    Kan bara beklaga din negativa upplevelse. Vi har som mål att vi alltid, inte bara leva upp till, men helst överträffa, kundens förväntningar. Tyvärr verkar vi ha misslyckats totalt denna gång. Lycka till hos din nya vårdgivare.

MVH
    Hanne Sliwo, VD
  • Abdulnaser A skrev om Tandea - Skogås
    Jag som är kund hos tandea i Skogås bör jag säga att tandläkare Yazin Baithoon är trevlig och mycket kunnig. Mycket bra uppföljning av behandlingen samt efterkontroll. Skulle aldrig välja annan tandläkare!
    Kan verkligen rekommenderas.
    Med vänlig hälsning. Läs mer
  • Fredrik S skrev om Tandea - Skogås
    Mycket bra, kände mig välldigt väl omhändertagen Läs mer
  • Claire L skrev om Tandea - Skogås
    Trevligt bemötande och bra utfört arbete! Läs mer
  • Erik N skrev om Tandea - Skogås
    Kompetent och professionellt bemötande av duktiga tandläkare. Möjligen kan de upplevas som något stressade. Försöker kanske maximera antalet kunder per dag? Men på det stora hela en mycket bra klinik! Läs mer
  • Sundman B skrev om Tandea - Skogås
    -Trevlig och duktig personal
    - Fina lokaler
    - Hoppas få behålla min tandläkare Ban Yousif Läs mer
  • Ronny F skrev om Tandea - Skogås
    Lagade en tand jah tyckte jag blev bemött utmärkt ock kommer att återkomma hälsningar /Ronny Forsman Har ingen Facebook Läs mer
  • Hanna L skrev om Tandea - Skogås
    Gjorde årlig undersökning och bemöttes av trevlig personal som ger bra tips och råd om hur sköta tänderna och vad jag ska tänka på när jag borstar tänderna. Det som var lite minus är väntetiden men i stort sett mycket nöjd. Läs mer
  • David R skrev om Tandea - Skogås
    Jag behövde laga en tand. Jag tyckte jag blev väldigt bra bemött och personalen hjälpte mig med alla mina frågor och var mycket trevliga.
    Jag fortsätter gärna vara kund hos er. Läs mer
  • Kersti P skrev om Tandea - Skogås
    Allt var till Belåtenhet mycket nöjd kund återkommer säkert Läs mer
  • Jolanta D skrev om Tandea - Skogås
    I'm very happy for this company and people's who works,I want say big thank you,for doctor's quickly fixed my painting teeth. Läs mer
  • Matias T skrev om Tandea - Skogås
    Det var bra personal som förklarar vad som händer. Läs mer
  • Roland M skrev om Tandea - Skogås
    Tuff behandling .bra info och råd förväntningar som väntat Läs mer
  • Peter D skrev om Tandea - Skogås
    Jag fick bra service för mina tänder. Läs mer
  • Sandrine L skrev om Tandea - Skogås
    - Snabbt och effektivt.
    - Trevliga personal. Läs mer
  • Jenny N skrev om Tandea - Skogås
    Fått den bästa tandläkaren och tandsjuksköterska på alla mina snart 37 år! Rekommenderas varmt Läs mer
  • Murat G skrev om Tandea - Skogås
    Jätte bra service, bra bemötande Läs mer
  • Somjit L skrev om Tandea - Skogås
    Det är hel ok, förklara vänlig tydlig och trevlig persons men lång väta tid. Läs mer
  • Katarzynahelena H skrev om Tandea - Skogås
    Snabbt svar på mina mail, trevlig bemötande och en mycket kunnig tändläkare, Aslan Demirörs. Rekommenderas! Läs mer
  • Anita N skrev om Tandea - Skogås
    Mycket bra med tanke på att jag är tandvårdsrädd Läs mer
  • Annika H skrev om Tandea - Skogås
    Trevlig personal som gör det lilla extra. Så bra det bra bli när man går till tandläkaren Läs mer
  • Enrique G
    Enrique G skrev om Tandea - Skogås
    Gjorde en fyllning som bara höll en vecka. Gick tillbaka och fick betala en gång till som det borde mitt fel. Sämsta kliniken jag har gått till. Jag rekommenderar den inte. Mvh Enrique Gomez Läs mer
    2018-09-20 Tandea svarar Enrique G
    Hej Enrigue,
    Vi har, till skillnad mot vad som är lagstadgad, garanti på våra fyllningar. Måste ha skett ett missförstånd. Kontakta mig gärna så kan vi reda ut det
    MVH
    Hanne Sliwo, VD
    hanne@tandea.se
  • Christina A skrev om Tandea - Skogås
    Dragit ut en tand lagat en tand ett stort jobb som pågår vanliga undersökningar noga med uppföljning fantastisk personal Läs mer
  • Sandro S skrev om Tandea - Skogås
    Bra service och tillgänglighet .
    Jag är väldigt nöjd Läs mer
  • Björn O skrev om Tandea - Skogås
    Aslan är en mycket trevlig och bra tandläkare. Läs mer
  • Åsa H skrev om Tandea - Skogås
    Jag sökte upp tandea som tandläkar rädd efter att ha blivit fel behandlad. Men kan varmt rekommendera tandea.
    De har hjälpt mig att åter kunna le ordentligt utan att behöva vara orolig över att behöva visa upp gluggar eller trasiga tänder. Läs mer
  • Sljivancanin S skrev om Tandea - Skogås
    Bra bemötande bra tid på lördag Läs mer
  • Yusuf T
    Yusuf T skrev om Tandea - Skogås
    Strålande som vanligt. Jätte trevliga personal samt bra service. Läs mer
  • Huttunen K skrev om Tandea - Skogås
    Rekommenderar Tandea starkt, proffsig och trevlig personal. Läs mer
  • Brodén L skrev om Tandea - Skogås
    Andra besöket hos er och tycker allt har varit jättebra trevlig personal och inga väntetider Läs mer
  • Schwartz I skrev om Tandea - Skogås
    Jag fick snabbt en akuttid, men tandläkaren var försenad, så jag var tvungen att komma tillbaka ytterligare en gång!
    Behandlingen då var professionell och bra! Läs mer
  • Annsofie K skrev om Tandea - Skogås
    Bra bemötande, effektivt och prisvärt. Trevlig personal. Läs mer
  • Kerstin A skrev om Tandea - Skogås
    Jag valde Tandea för tandvård till mig och mina barn då en bekant rekommenderade dem.

Jag har i stort varit väldigt nöjd med Tandea. Inga avancerade ingrepp, men i stort ett proffsigt bemötande både vid tidsbokning och behandling. Läs mer
  • Irma T skrev om Tandea - Skogås
    perfekt. toppbetyg bra service och bra priser Läs mer
  • Malin W skrev om Tandea - Skogås
    Allt mycket bra fint bemötsndr Läs mer
  • Håkan D skrev om Tandea - Skogås
    Jag vart överaskad av bemötandet av Aslan då jag har en fobi för tandläkare, full fokus på mig och min andning, tänderna i andra hand!
    Fantastiskt och jag rekomenderar Tandea till alla!!
    /Håkan Dackeus Läs mer
  • Monica N skrev om Tandea - Skogås
    Fick bra förtroende och bra beskrivning på vilken behandling jag skulle få. Kände mig trygg, och fick ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Peter S skrev om Tandea - Skogås
    Bra! Det känns tryggt. Trots att jag inte tycker speciellt mycket om tandläkarbesök. Läs mer
  • Enos N skrev om Tandea - Skogås
    Hej,
    mitt möte hos er kändes proffsiga med en lugnande effekt på mig. topp betygg. Läs mer
  • Katarina N skrev om Tandea - Skogås
    Är nöjd med besöket för både mig och sonen, när vi gjorde årlig kontroll Läs mer
  • Marie L skrev om Tandea - Skogås
    Har sen tidigare dåliga erfarenheter men nu har jag kommit rätt,underbar personal med fint,varmt bekräftande bemötande. Lätttillgängliga . Har bl.a blekt en framtand med mycket bra resultat,är så nöjd. Här känner jag mig trygg. Läs mer
  • Sami J skrev om Tandea - Skogås
    Bra bemötande, kvalificerad behandling &lagom priser! Läs mer
  • Margaretha K skrev om Tandea - Skogås
    Trevligt bemötande och kompetent personal Läs mer
  • Ayhan Ö skrev om Tandea - Skogås
    Bra service och trevlig personal som gör ett bra jobb ifrån sig. Läs mer
  • Emir K skrev om Tandea - Skogås
    Utmärk service, jättetrevlig personal. Tog sig tid att fråga och lyssna. Förklarade vad som skullr hända och dubbelkollade att allt kändes ok.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Nathalin C skrev om Tandea - Skogås
    Jag är nöjd . Trevliga personal duktiga tandläkare var smällar trotts min tandläkar rädsla det gick bra Läs mer
  • Vian S skrev om Tandea - Skogås
    Jag är väldigt nöjd med mitt tandläkarbesök hos Tandea och kommer att komma tillbaka! Läs mer
  • Angeline T
    Angeline T skrev om Tandea - Skogås
    Bra service , trevliga personal och erfarna tandläkare Läs mer
  • Sven J
    Sven J skrev om Tandea - Skogås
    Fick tidig morgontid för undersökning och kontroll av mina tänder redan dagen efter mitt första besök hos Tandea Skogås.
    Bemötandet var mycket trevligt och välkomnande.
    Mitt ärende åtgärdades omgående och en liten lagning gjordes. Råd om fortsatt skötsel och eventuella kommande åtgärder lämnades.
    Ett mycket trevligt tandläkarbesök med gott bemötande och klara och tydliga besked. Läs mer

Skogåsplan 9, Skogås Centrum, 142 30 Skogås