Tandea - Skogås

En del av Tandeatandea.se

Skogåsplan 9, Skogås Centrum, 142 30 Skogås — Visa karta

Tandea är ett tandvårdsföretag som är anslutet till Försäkringskassan och vi har lång erfarenhet av att behandla både barn och vuxna. Här i Stockholm har vi fyra mottagningar och du hittar oss i Norsborg, Skogås, Skärholmen och på Södermalm. Här får du lågt pris, förstklassig service och långa och generösa öppettider.

Vårt mål är att alltid vara i framkant när det gäller våra behandlingar. Dessutom strävar vi alltid efter våra ständiga ledord som är omtanke och omsorg. Varmt välkommen till oss på mottagningen!

Läs vad 227 kunder tycker om Tandea - Skogås

• 2020-02-21

Rolf N skrev om Tandea - Skogås
    Ett bra mottagande och behandling. Rent och snyggt i lokalerna, modern teknik. Jag fick tid för mottagning direkt. Läs mer
  • 2020-02-21

Cecilia J skrev om Tandea - Skogås
    Helt fantastiskt bemötande och väldigt kunnig personal. Jag har viss tandläkarskräck viket personalen tagit hänsyn till och fått besöket att kännas bra. Det är lätt och smidigt att få tid och jag har fått jättebra hjälp med allt jag sökt för. Jag upplever att personalen verkligen ser till patientens bästa och anstränger sig för att både upplevelsen och kostnaden skall bli så bra som möjligt. Jag ger Tandea i Skogås 5 stjärnor av 5 möjliga. Läs mer
  • 2020-02-18

Bo W skrev om Tandea - Skogås
    Hade fått TANDVÄRK ringde i måndags kl 10 och fick omgående en tid kl13.45 DÅ jag tidigare besökt kliniken och vid alla BESÖK fått mycket bra behandling FIXADE kunnig TANDLÄKARE/TANDSKÖTERSKA min tandvärk PROFFSIGT och fick en återbesökstid för uppföljning 1 vecka senare GER BETYG MYCKET NÖJD Läs mer
  • 2020-02-18

Eva H skrev om Tandea - Skogås
    Var hos Airo Azubar i Skogås. Mycket nöjd med min långa behandling, vänligt bemötande , bra behandling. Jag ser ut som ny i i munnen. Tack för det. Eva Holmström Läs mer
  • 2020-02-17

Cecilia H skrev om Tandea - Skogås
    Tandläkare, var en väldigt bra tandläkare med mycket bra bemötande och som gjorde mitt besök väldigt tryggt Läs mer
  • 2020-02-15

Patrick B skrev om Tandea - Skogås
    Bra bemötande och service. Ringde en lördag morgon och fick tid samma dag. Läs mer
  • 2020-02-13

Ezzeddine D skrev om Tandea - Skogås
    Flera gånger med tand behandling.
    Duktig och trevlig tandläkare Ban yousif .
    Trevliga personal.toppen . Läs mer
    Emma J gillar detta
  • 2020-01-26

Roger N skrev om Tandea - Skogås
    Satte in nya tänder.
    Bemötandet var över förväntan eftersom jag har jätte problem med kräk reflexer i munnen. Så dom hade ett jätte tålamod med mig.

Jag kommer rekommenderar tandea i Skogås för mina vänner. Läs mer
    Emma J gillar detta
  • 2019-12-21

Mohaned M skrev om Tandea - Skogås
    Utmärkt bemötande, trevlig personal, professionellt jobb, Jag rekommenderar särskilt tandläkare Ban Yousif!! ❤🌹 Läs mer

Göran B skrev om Tandea - Skogås
    Bra bemötande, dyr behandling Läs mer

Oktay S skrev om Tandea - Skogås
    Som tandläkare har jag Ban. Hon är mycket proffessionell , topp nivå i sitt yrke som tandläkare, jag känner mig trygg , jag tycker det är viktigt att man känner sig trygg. Jag har tidigare erfarenhet från andra tandläkar mottagningar som tyvärr misskötte sig mycket negativt ett tag hamnade jag i förvirring. Jag verkligen rekommenderar Skogås Tandea till alla jag känner, även till alla jag inte känner , vill ni ha en trygg och ärlig och proffessionell tandläkare jag säger finns inget bättre än Tandea Skogås . Mycket bra och fantastiskt personal alla är. Tandläkare Ban kommer jag ha som min tandläkare hela livet. Hon e en tandläkare som jag sa tidigare , mycket proffessionell. Jag känner mig TRYGG. Och NÖJD.
    Tack för att ni finns . Läs mer

Jeanette F skrev om Tandea - Skogås
    Fint bemötande och proffsiga tandläkare och tandsköterskor /hygienister Läs mer
  • 2019-12-13

Terese L skrev om Tandea - Skogås
    Jättebra bemötande och fräscha lokaler Läs mer
  • 2019-12-13

Eija- Liisa V skrev om Tandea - Skogås
    vänligt bemötande o möjl att snabbt få tid. Läs mer
  • Gina B

2019-12-11

Gina B skrev om Tandea - Skogås
    Trevligt proffsigt bemötande ❤️ Läs mer
  • 2019-09-27

Karin S skrev om Tandea - Skogås
    Fantastiskt bemötande och trevlig personal👍 Läs mer
  • 2019-09-16

Monica A skrev om Tandea - Skogås
    Aslan Demirörs är fantastiskt bra, jag är väldigt nöjd 👍😊 Läs mer
    2019-09-17 Emma J svarar Monica A
    Tack Monica. Vad kul att höra. Du är alltid varmt välkommen hos oss.
    Leg Tandl.
    Aslan Demirörs
  • 2019-08-20

Malou S skrev om Tandea - Skogås
    Profesionellt! Skicklig tandläkare (som en maestro! 😊) med lugn och fin sköterska. Fräsch mottagning. Tandea blir mitt fortsatta val. Läs mer
  • 2019-08-16

Anny M skrev om Tandea - Skogås
    Trevliga och bra! Bara varit där akut än så länge. Läs mer
  • Bernadete D

2019-08-16

Bernadete D skrev om Tandea - Skogås
    Jag gjorde där implatation och jag tycker det var bra, jag är nöjd. Bra service också. Läs mer
  • 2019-08-16

Anette A skrev om Tandea - Skogås
    Jag fick komma in på utsatt tid,trevligt bemötande, bra inflammation innan ,under och efter undersökningen. Har rekommenderat flera vänner och anhöriga. Läs mer

Elizabeth C skrev om Tandea - Skogås
    Jag blev bemött på mycket bra sätt. Tandhygenist var mycket duktig,jag är mycket nöjd och kan rekomendera er. Läs mer

Richard K skrev om Tandea - Skogås
    Försening, men ett bra bemötande. Läs mer

Joakim K skrev om Tandea - Skogås
    Bra på att lyssna när man är rädd för smärtan Läs mer
  • 2019-07-18

Natallia O skrev om Tandea - Skogås
    Ni gör ett fantastiskt jobb! Jag fick behandling med två tänder. Det var utmärkt bra och professionellt bemötande av personal. Jag kommer rekommendera Tandea till mina vänner.
    Mvh Natallia Läs mer
  • 2019-07-05

Anwar F skrev om Tandea - Skogås
    Välbemött alltid av snälla Ban och Hafsa. Barnen blir också väl omhändertagna. Fint och fräscht. Läs mer
  • 2019-07-05

Alice S skrev om Tandea - Skogås
    Fixade hål och drog ut tänder, alltid snabbt och smidigt med bra bemötande. Läs mer
  • 2019-06-22

Jan S skrev om Tandea - Skogås
    Bra och förtroendeingivande tandläkare. Läs mer

Johanna D skrev om Tandea - Skogås
    Aslan drog ut en tand på mig och var som vanligt oerhört skicklig i att informera, lugna och i sitt hantverk. Jag hade nästan inte alls ont efteråt. Även sköterskan lugnade med kroppskontakt vilket jag uppskattade mycket. Läs mer

Maud L skrev om Tandea - Skogås
    Super trevlig. Tandläkare Aslan med sköterska gör ett super bra jobb Läs mer

Fanny B skrev om Tandea - Skogås
    Lagning av spricka
    Mycket bra
    Väldigt nöjd och lagningen syns inte då det dessutom är en framtand, supernöjd! Läs mer
  • 2019-06-15

Bogoslav S skrev om Tandea - Skogås
    Trevliga duktiga
    Rekommenderas Läs mer
  • 2019-06-13

Ellao E skrev om Tandea - Skogås
    Jag var där för att behandla min tandröta, allt gick jätte bra. Alla personal var extremt professionella och snälla. Skulle verkligen rekommendera. Läs mer
  • 2019-06-01

Blanca C skrev om Tandea - Skogås
    Otroligt bra service, trevliga personalen. Jag är jättenöjd. Har recomederat min tandläkare Läs mer
  • 2019-05-30

Jaana K skrev om Tandea - Skogås
    Behandling av tandhygienist bra bemötande och kunnighet!! Läs mer
  • 2019-03-21

Bra jobb
    Nöjd med resultatet Läs mer
  • 2019-03-09

Nagahm Y skrev om Tandea - Skogås
    Jag fick en behandling hos tandläkaren Ban Yousif och jag är mycket nöjd. Jag vill gärna fortsätta min behandlig osv hos samma tandläkare. Detta då jag upplever att mina tänder känns mycket bättre efter behandlingen. Läs mer
  • Hengameh D

2019-02-22

Hengameh D skrev om Tandea - Skogås
    Bra bemötade, bra information. Läs mer
  • 2018-12-05

Johanna skrev om Tandea - Skogås
    Otroligt bra service måste jag säga. Fick hjälp med en visdomstand av tandläkare Yazin Baithoon och Maria, snabbt och smärtfritt! Jag blev mycket proffesionellt bemött och är helnöjd med min nya tandläkare. Läs mer
  • Gina B

2018-11-15

Gina B skrev om Tandea - Skogås
    Tack för bästa tandvården! Min tandläkare Yazin Baithoon är den skickligaste och mest pedagogiska tandläkare jag träffat. Har rekommenderat honom till flera personer. Så trevlig personal på hela kliniken🤗. Stort tack igen bästa Yazin. Hälsningar Gina Block Läs mer
  • 2018-08-08

Jens L skrev om Tandea - Skogås
    Oprofessionellt bemötande av tandläkare, i frågasättande och irriterad. Aldrig mer Tandea Skogås. Läs mer
    2018-09-20 Tandea svarar Jens L
    Hej jens,
    Kan bara beklaga din negativa upplevelse. Vi har som mål att vi alltid, inte bara leva upp till, men helst överträffa, kundens förväntningar. Tyvärr verkar vi ha misslyckats totalt denna gång. Lycka till hos din nya vårdgivare.

MVH
    Hanne Sliwo, VD
  • 2018-07-23

Abdulnaser A skrev om Tandea - Skogås
    Jag som är kund hos tandea i Skogås bör jag säga att tandläkare Yazin Baithoon är trevlig och mycket kunnig. Mycket bra uppföljning av behandlingen samt efterkontroll. Skulle aldrig välja annan tandläkare!
    Kan verkligen rekommenderas.
    Med vänlig hälsning. Läs mer

Fredrik S skrev om Tandea - Skogås
    Mycket bra, kände mig välldigt väl omhändertagen Läs mer

Claire L skrev om Tandea - Skogås
    Trevligt bemötande och bra utfört arbete! Läs mer

Erik N skrev om Tandea - Skogås
    Kompetent och professionellt bemötande av duktiga tandläkare. Möjligen kan de upplevas som något stressade. Försöker kanske maximera antalet kunder per dag? Men på det stora hela en mycket bra klinik! Läs mer
  • 2018-06-19

Sundman B skrev om Tandea - Skogås
    -Trevlig och duktig personal
    - Fina lokaler
    - Hoppas få behålla min tandläkare Ban Yousif Läs mer
  • 2018-06-09

Ronny F skrev om Tandea - Skogås
    Lagade en tand jah tyckte jag blev bemött utmärkt ock kommer att återkomma hälsningar /Ronny Forsman Har ingen Facebook Läs mer
  • 2018-06-09

Hanna L skrev om Tandea - Skogås
    Gjorde årlig undersökning och bemöttes av trevlig personal som ger bra tips och råd om hur sköta tänderna och vad jag ska tänka på när jag borstar tänderna. Det som var lite minus är väntetiden men i stort sett mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-06-07

David R skrev om Tandea - Skogås
    Jag behövde laga en tand. Jag tyckte jag blev väldigt bra bemött och personalen hjälpte mig med alla mina frågor och var mycket trevliga.
    Jag fortsätter gärna vara kund hos er. Läs mer

Skogåsplan 9, Skogås Centrum, 142 30 Skogås