Tandea - Skogås

En del av Tandeatandea.se

Skogåsplan 9, Skogås Centrum, 142 30 Skogås — Visa karta

Tandea är ett tandvårdsföretag som är anslutet till Försäkringskassan och vi har lång erfarenhet av att behandla både barn och vuxna. Här i Stockholm har vi fyra mottagningar och du hittar oss i Norsborg, Skogås, Skärholmen och på Södermalm. Här får du lågt pris, förstklassig service och långa och generösa öppettider.

Vårt mål är att alltid vara i framkant när det gäller våra behandlingar. Dessutom strävar vi alltid efter våra ständiga ledord som är omtanke och omsorg. Varmt välkommen till oss på mottagningen!

Läs vad 246 kunder tycker om Tandea - Skogås

• 2020-08-31

Carl-johan Å skrev om Tandea - Skogås
    Mycket bra bemötande. Jag har ångest att gå till tandläkaren då jag tycker det ät fruktansvärt obehagligt men både tandsköterskan och tandläkaren fick mig att slappna av då jag fick dra ut en tand. Läs mer
  • 2020-08-31

Fredrik M skrev om Tandea - Skogås
    Snabb service, bra mottagande. Läs mer
  • 2020-08-02

Neelam K skrev om Tandea - Skogås
    Det var bra service och bemötande. Samt jag köpte tandtråd och en vara till. Läs mer
  • 2020-07-31

Adamah A skrev om Tandea - Skogås
    Välkommer är varmt, för mig allt är välorganiserat, jag har recommenderade tandea Skogås till Mina vänner.
    Mitt betyg är utmärkt
    Tack Läs mer
  • Harshadrai T

2020-07-17

Harshadrai T skrev om Tandea - Skogås
    Tandvård- porslin krona
    Trevlig, vänlig och proffsig personal
    Råd och förslag för bra tände
    Väldigt positiva upplevelser Läs mer
  • 2020-07-05

Samir J skrev om Tandea - Skogås
    Lugn och vänlig service, alltid bra. Läs mer

Linda V skrev om Tandea - Skogås
    En toppen tandläkare samt tandsköterska dem var proffsiga och stödjande Läs mer

Åsa I skrev om Tandea - Skogås
    Köpte. Tandtråd och hade varit och tagit bort stygn Läs mer

Märta G skrev om Tandea - Skogås
    I december 2018 besökte jag Tandea i Skogås AKUT och fick mycket profesionell hjälp. Detsamna hände nu, 1a juli (och framöver). Inte lika akut, alltså ingen värk, men jag fick samma proffsiga mottagande och behandling som tidigare. Läs mer
  • 2020-07-02

Remzie T skrev om Tandea - Skogås
    Jag är kun där bästa personalen. Har Bea och Hafsa som läkare och tandsköterska så nöjd 🥰 Läs mer
  • 2020-06-20

Karolina F skrev om Tandea - Skogås
    Allt blev på topp
    Jätte nöjd 😊 Läs mer
  • 2020-05-31

Ann R skrev om Tandea - Skogås
    Så Glad att folktandvården stängde samma dag jag hade tid Läs mer
  • 2020-05-08

Maja N skrev om Tandea - Skogås
    Jag besökte Tandea för rotfyllning och lagning av tänder och blev bemött av trevlig personal.Hur bra arbetet är utfört är svårt för mig som lekman att säga men innan jag sökte hade jag tandvärk som nu är borta så troligtvis har de gjort ett bra jobb(samt att jag personligen blivit mer noga med munhygienen). Läs mer
  • 2020-04-28

Svante E skrev om Tandea - Skogås
    Mycket bra sakligt och informativt, gav i helhet ett seriöst intryck Läs mer
  • 2020-04-21

Boffe S skrev om Tandea - Skogås
    Har alltid fått god service och gehör för mina behov och åkommor. Jag har fått hjälp oavsett min ekonomiska situation med lösningar Och lagningar som varit bra för alla. Läs mer
  • Stig L

2020-03-06

Stig L skrev om Tandea - Skogås
    Lagning av 2 hål. Mycket trevlig personal!😃 Läs mer
  • 2020-03-06

Rimon J skrev om Tandea - Skogås
    Hej
    Jag har varit hos er två gånger, första på undersökning och andra påfyllning av en tand. Jag har upplevt det som utmärkt på båda besök bättre kan inte bli.
    Jag har varit hos Ban och det är alltid trevligt vara hos henne.
    M.V.H Läs mer
  • 2020-03-05

Alexandra H skrev om Tandea - Skogås
    Alltid lätt att få en tid. Underbar personal.
    Man känner sig verkligen omhändertagen. Läs mer
  • 2020-02-28

Per-olof L skrev om Tandea - Skogås
    Sökte för omfattande arbete med över 15 tänder inblandade. Kände att dom var ett team som samarbetar mkt bra samt tog väl hand om mig som patient. Att det blev en 4a i betyg hänför sig till att kostnaden översteg den preliminära, å andra sidan var det ett mkt stort arbete samt en lurig försäkringskassa med i bilden.
    Kommer absolut att fortsätta vända mig dit. Läs mer
  • 2020-02-21

Rolf N skrev om Tandea - Skogås
    Ett bra mottagande och behandling. Rent och snyggt i lokalerna, modern teknik. Jag fick tid för mottagning direkt. Läs mer
  • 2020-02-21

Cecilia J skrev om Tandea - Skogås
    Helt fantastiskt bemötande och väldigt kunnig personal. Jag har viss tandläkarskräck viket personalen tagit hänsyn till och fått besöket att kännas bra. Det är lätt och smidigt att få tid och jag har fått jättebra hjälp med allt jag sökt för. Jag upplever att personalen verkligen ser till patientens bästa och anstränger sig för att både upplevelsen och kostnaden skall bli så bra som möjligt. Jag ger Tandea i Skogås 5 stjärnor av 5 möjliga. Läs mer
  • 2020-02-18

Bo W skrev om Tandea - Skogås
    Hade fått TANDVÄRK ringde i måndags kl 10 och fick omgående en tid kl13.45 DÅ jag tidigare besökt kliniken och vid alla BESÖK fått mycket bra behandling FIXADE kunnig TANDLÄKARE/TANDSKÖTERSKA min tandvärk PROFFSIGT och fick en återbesökstid för uppföljning 1 vecka senare GER BETYG MYCKET NÖJD Läs mer
  • 2020-02-18

Eva H skrev om Tandea - Skogås
    Var hos Airo Azubar i Skogås. Mycket nöjd med min långa behandling, vänligt bemötande , bra behandling. Jag ser ut som ny i i munnen. Tack för det. Eva Holmström Läs mer
  • 2020-02-17

Cecilia H skrev om Tandea - Skogås
    Tandläkare, var en väldigt bra tandläkare med mycket bra bemötande och som gjorde mitt besök väldigt tryggt Läs mer
  • 2020-02-15

Patrick B skrev om Tandea - Skogås
    Bra bemötande och service. Ringde en lördag morgon och fick tid samma dag. Läs mer
  • 2020-02-13

Ezzeddine D skrev om Tandea - Skogås
    Flera gånger med tand behandling.
    Duktig och trevlig tandläkare Ban yousif .
    Trevliga personal.toppen . Läs mer
  • 2020-01-26

Roger N skrev om Tandea - Skogås
    Satte in nya tänder.
    Bemötandet var över förväntan eftersom jag har jätte problem med kräk reflexer i munnen. Så dom hade ett jätte tålamod med mig.

Jag kommer rekommenderar tandea i Skogås för mina vänner. Läs mer
  • 2019-12-21

Mohaned M skrev om Tandea - Skogås
    Utmärkt bemötande, trevlig personal, professionellt jobb, Jag rekommenderar särskilt tandläkare Ban Yousif!! ❤🌹 Läs mer

Göran B skrev om Tandea - Skogås
    Bra bemötande, dyr behandling Läs mer

Oktay S skrev om Tandea - Skogås
    Som tandläkare har jag Ban. Hon är mycket proffessionell , topp nivå i sitt yrke som tandläkare, jag känner mig trygg , jag tycker det är viktigt att man känner sig trygg. Jag har tidigare erfarenhet från andra tandläkar mottagningar som tyvärr misskötte sig mycket negativt ett tag hamnade jag i förvirring. Jag verkligen rekommenderar Skogås Tandea till alla jag känner, även till alla jag inte känner , vill ni ha en trygg och ärlig och proffessionell tandläkare jag säger finns inget bättre än Tandea Skogås . Mycket bra och fantastiskt personal alla är. Tandläkare Ban kommer jag ha som min tandläkare hela livet. Hon e en tandläkare som jag sa tidigare , mycket proffessionell. Jag känner mig TRYGG. Och NÖJD.
    Tack för att ni finns . Läs mer

Jeanette F skrev om Tandea - Skogås
    Fint bemötande och proffsiga tandläkare och tandsköterskor /hygienister Läs mer
  • 2019-12-13

Terese L skrev om Tandea - Skogås
    Jättebra bemötande och fräscha lokaler Läs mer
  • 2019-12-13

Eija- Liisa V skrev om Tandea - Skogås
    vänligt bemötande o möjl att snabbt få tid. Läs mer
  • Gina B

2019-12-11

Gina B skrev om Tandea - Skogås
    Trevligt proffsigt bemötande ❤️ Läs mer
  • 2019-09-27

Karin S skrev om Tandea - Skogås
    Fantastiskt bemötande och trevlig personal👍 Läs mer
  • 2019-09-16

Monica A skrev om Tandea - Skogås
    Aslan Demirörs är fantastiskt bra, jag är väldigt nöjd 👍😊 Läs mer
    2019-09-17 Emma J svarar Monica A
    Tack Monica. Vad kul att höra. Du är alltid varmt välkommen hos oss.
    Leg Tandl.
    Aslan Demirörs
  • 2019-08-20

Malou S skrev om Tandea - Skogås
    Profesionellt! Skicklig tandläkare (som en maestro! 😊) med lugn och fin sköterska. Fräsch mottagning. Tandea blir mitt fortsatta val. Läs mer
  • 2019-08-16

Anny M skrev om Tandea - Skogås
    Trevliga och bra! Bara varit där akut än så länge. Läs mer
  • Bernadete D

2019-08-16

Bernadete D skrev om Tandea - Skogås
    Jag gjorde där implatation och jag tycker det var bra, jag är nöjd. Bra service också. Läs mer
  • 2019-08-16

Anette A skrev om Tandea - Skogås
    Jag fick komma in på utsatt tid,trevligt bemötande, bra inflammation innan ,under och efter undersökningen. Har rekommenderat flera vänner och anhöriga. Läs mer

Elizabeth C skrev om Tandea - Skogås
    Jag blev bemött på mycket bra sätt. Tandhygenist var mycket duktig,jag är mycket nöjd och kan rekomendera er. Läs mer

Richard K skrev om Tandea - Skogås
    Försening, men ett bra bemötande. Läs mer

Joakim K skrev om Tandea - Skogås
    Bra på att lyssna när man är rädd för smärtan Läs mer
  • 2019-07-18

Natallia O skrev om Tandea - Skogås
    Ni gör ett fantastiskt jobb! Jag fick behandling med två tänder. Det var utmärkt bra och professionellt bemötande av personal. Jag kommer rekommendera Tandea till mina vänner.
    Mvh Natallia Läs mer
  • 2019-07-05

Anwar F skrev om Tandea - Skogås
    Välbemött alltid av snälla Ban och Hafsa. Barnen blir också väl omhändertagna. Fint och fräscht. Läs mer
  • 2019-07-05

Alice S skrev om Tandea - Skogås
    Fixade hål och drog ut tänder, alltid snabbt och smidigt med bra bemötande. Läs mer
  • 2019-06-22

Jan S skrev om Tandea - Skogås
    Bra och förtroendeingivande tandläkare. Läs mer

Johanna D skrev om Tandea - Skogås
    Aslan drog ut en tand på mig och var som vanligt oerhört skicklig i att informera, lugna och i sitt hantverk. Jag hade nästan inte alls ont efteråt. Även sköterskan lugnade med kroppskontakt vilket jag uppskattade mycket. Läs mer

Maud L skrev om Tandea - Skogås
    Super trevlig. Tandläkare Aslan med sköterska gör ett super bra jobb Läs mer

Fanny B skrev om Tandea - Skogås
    Lagning av spricka
    Mycket bra
    Väldigt nöjd och lagningen syns inte då det dessutom är en framtand, supernöjd! Läs mer

Skogåsplan 9, Skogås Centrum, 142 30 Skogås