Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Huddinge Tandläkare Eva-Lotta Nolcrantz AB

Tandläkare Eva-Lotta Nolcrantz AB

Kullstigen 14, 142 30 Skogås — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Tandläkare Eva-Lotta Nolcrantz AB

• Emma J
    Emma J skrev om Tandläkare Eva-Lotta Nolcrantz AB
    Bästa Tandläkaren någonsin! Så det så! :D Hon kan hantera den mest tandläkarskygga och hon gör det med finess. Hon utför sitt jobb med mjukaste hand och kan konsten att prata med patienten. Läs mer
  • Pernilla T
    Pernilla T skrev om Tandläkare Eva-Lotta Nolcrantz AB
    Eva-Lotta har varit min tandläkare under många år. Jag har lidit av tandläkarskräck i många år men med hjälp av Eva-Lotta så kan jag nu gå utan medicinering, utan lustgas och utan narkos. Bättre tandläkare kan man inte hitta, jag kan rekomendera henne av hela mitt hjärta!! Fast risken finns förstås att hon blir så grymt eftertraktad att det blir svårt att få tid :-)
    Hennes assistent Irene är också grymt bra, man kan inte få ett bättre bemötande. Dom är bäst!! Läs mer
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Tandläkare Eva-Lotta Nolcrantz AB
    Min bästa tandläkare genom tiderna, kommer ihåg vem man är från gång till gång, och inte bara det, utan minns vad man har för familj eller vad man pratat om. Kunnig, trevlig, lätt på hand och bra med barn, kan inte begära mer Läs mer

Bästa tandläkarna i Huddinge:

Laila B Laila B tycker: