Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Södermalm Tandläkare John Sjöberg

Tandläkare John Sjöberg

Lignagatan 11, 117 34 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Tandläkare John Sjöberg

• Katarina B
    Katarina B skrev om Tandläkare John Sjöberg
    Jag började gå till Claes Rydevik i mitten på 90-talet och jag har aldrig haft en bättre tandläkare. Nu går i stort sett hela min familj hos honom. Det är alltid en familjär stämning och både Claes och hans sköterska är oerhört lyhörda och pedagogiska. Läs mer
  • Diana L
    Diana L skrev om Tandläkare John Sjöberg
    Jag har haft Claes sedan 1980 och jag har tandläkarskräck. En kompis rekomenderade honom med tanke på min rädsla och jag kan bara säga att det är det bästa jag någonsin gjort. Nu bor jag i Järbo utanför Sandviken och vägrar att ta en ny tandläkare. Jag får resa tillStockholm när jag behöver besöka tandläkaren för jag litar ej på någon annan. Han är bäst! Läs mer
    Katarina B gillar detta
  • Jonas G
    Jonas G skrev om Tandläkare John Sjöberg
    Jag har gått hos Claes i stort sett hela mitt vuxna liv, dvs över 20 år, och jag är fantastiskt nöjd! Tror inte att det går att hitta en duktigare och mer pedagogisk tandläkare! Läs mer
    Katarina B gillar detta
  • Elina E
    Elina E skrev om Tandläkare John Sjöberg
    Jag har gått hos John som jobbar med Claes i ca 2 år nu, och jag är jättenöjd. jag bytte till privattandläkare efter att ha fått min ena tand förstörd hos Folktandvården. Idag litar jag till fullo på min tandläkare och han är jätteskicklig. Lagningen han gjorde på min förstörda tand blev kanonsnygg. Syns knappt att halva tanden var borta.. haha men att säga att man längtar till tandläkaren ska vi väl inte säga. Dock är jag kanonnöjd :) Läs mer
    Emma K gillar detta

Bästa tandläkarna i Stockholm:

Madeleine R Madeleine R tycker:
“Enkelt att få kontakt med tand...” Läs mer

Ängsgatan 1B, 15134, SÖDERTÄLJE