Tandvårdsgruppen Bromma

Tandvårdsgruppen Bromma

Välkommen in för tandvård i våra trevliga och fräscha lokaler i Norra Ängby! Här har det funnits tandläkare i över 30 år och vi jobbar för DIG. Vi vill att du ska känna dig trygg och lugn när du kommer till oss och vi strävar mot att erbjuda en stressfri miljö och vara omhändertagande. Vi hjälper både barn och vuxna med...

313 omdömen om Tandvårdsgruppen Bromma

Henrik G
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Blev väldigt nöjd med både bemötandet och undersökningen. Kommer definitivt fortsätta att gå till Tandvårdsgruppen.

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 537 omdömen 4.9 av 537 omdömen
BadgeTwoYears

Tommy N
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Jättenöjd med allt nu har gjort för mig Från bemötande till allt ni har gjort Återkommer gärna framöver

Jimmie S
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Jag har bara gott att säga om tandvårdsgruppen i Bromma och deras personal. Jag gjorde ett antal olika Dentalingrepp under en längre tidsperiod och blev väldigt väl omhändertagen. Framför allt av den tandläkaren och sköterskan som utförde ingreppen men även av hela personalen. Med stor noggrannhet, hög servicegrad och ett varmt och omtänksamt tillvägagångssätt är Tandvårdsgruppen bland de absolut bästa och mest professionella företag jag kommit i kontakt med. Rekommenderas utan tvekan!

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 729 omdömen 4.8 av 729 omdömen

Byta ut en gammal fyllning , som var lös ..problemet som jag upptäckte när jag kom hem var ..att jag inte kan använda Tandtråd eller mellanr

Alexandra W
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Man möts alltid av fantastisk service från telefonsamtal tills man sitter i stolen. Kan varmt rekommendera Tandvårdsgruppen.

Arvid S
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Proffsigt bemötande, vänliga och bra på att hantera såväl barn som deras föräldrar 😊

Marcus G
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Dom är bäst ! Har alltid varit nöjd trevliga och kunniga !!!!

Lucas E
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Trevligt ich proffsigt bemötande i en fräsch miljo.

Nathalie F
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Min tandläkare är bäst. Jag känner mig trygg och avslappnad. Hon är så snäll och berättar allt hon gör. Jag är inte rädd längre att gå till tandläkare.

Lotta B
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Fick snabbt hjälp då jag ringde och alltid bra service samt pratar igenom vad tandläkaren gör ner besöket.

Marianne W
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Kontroller regelbundna, Tandhygienist 2 ggr/år Rådgivning ang tandreglering, Amalgamsanering mm Mkt yrkesskickliga, Alltid vänligt och inkännande bemötande Superbra tandläkarmottagning Rekommenderas varmt

Kerstin O
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Har aldrig besökt Tandvårdsgruppen i Bromma!

Joakim C
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Nu blev det rejält fel: 1: Ni har skickat mail till Joakim på adress borje_cederquist@hotmail.com= fel ! 2: Joakim har inte besökt Tandläkargruppen i Bromma på över 3 är = troligen fel målgrupp för undersökningen. 4. Ni har fel underlag eller gamla register = fel .

Nils S
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Det var bra. Hon som gjorde rent mina tänder var nyutbildad med en äldre kollega och dom var helt ok

Christoffer W
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Alltid förstklassig service på Folktandvården.

Mona L
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Bästa tandläkaren i Västerort! Tack för att du fixar mina tänder så fina!

Nellie S
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Jag heter Nellie S. Wide och har genomgått tandställnings processen. Jag tror det är tillhörande "tandvårdsgruppen Bromma" Jag hade vänner med tandställning som förklara, innan jag tackade ja till min, att man efteråt får ha en ståltråd bakom tänderna efter installationen. Tanken på den ståltråden gjorde mig tveksam till hela tandställningen. Men min tandhygienist/reglerare (kommer inte ihåg vad de benämns som) Penny, förklara att den ståltråden man får efter den riktiga tandställningen kommer man ta bort efter...

Ann W
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Pedagogiska trevliga och väldigt proffsiga.

Einar K
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Jag får alltid den hjälp jag behöver hos folktandvården och känner mig alltid väl omhändertagen och trevligt bemött. Senast jag var där var det för att jag trodde att jag hade fått karies i en tand, men det visade sig att det inte stämde. Istället fick jag andra tips om hur jag kunde förbättra min tandhälsa. Väldigt bra att gränsen för fri tandvård också är höjd!

Eva R
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Bästa bemötandet man kan få! Tandläkaren berättar konternuerligt vad hon tänker göra så man vet vad som händer. Har satt in en bro o överkäken och är supernöjd!

Lars B
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Mycket bra kontroll och åtgärder i alla år. Speciellt bettskenan har minskat antalet havererade tänder.

Ursula H
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Bästa tandläkaren ever! Alltid ett trevligt bemötande och väldigt pedagogisk. enda dackdelen för mig är väl att det är en lång resväg dit men det har det varit värt!

Anders J
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

För dyr prisbild i övrigt bra bemötande.

Sten H
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Vill vänta med omdömen tills behandlingen är färdig i höst.

Maria O
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Mycket vänligt och kunnigt bemötande av både tandläkare och tandhygienist. Uppskattat var även stund för frågor och svar samt skötselråd och tips för att ytterligare förbättra tandhälsan.

Johan W
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Allt fungerade som förväntat.

Stefano C
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

fantastiskt mottagande utav mycket kompetenta och trevliga tandspecialister

Halldór Andri B
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Jag var mycket nöjd med Brynja som tandläkare. Jag har inte kommit sedan hon lämnade kliniken.

Pontus F
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Jag kan verkligen rekommendera Tandvårdsgruppen!

Åke T
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

De två första besöken imponerade inte på mig. Vid det första besöket kom tandläkaren 30 min försent - jag var första patienten, så vi hann inte ens med att ta tillräckligt med bilder i o m att även jag hade ett möte inbokat som jag anpassat efter den tid jag fått , men att vänta så länge innan tandläkaren kom till jobbet är inte ok. Andra gången var tandläkaren inte heller där utan som jag upplevde det en tandläkarelev tog hand om mig, när tandläkaren dök upp så gjorde hon en snabb titt in i rummet och eleven bad henne kolla...

Jennifer T
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Alla som arbetar där är lugna & bra!

Tom H
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Jag har fått mina tänder omhändertagna hos Tandvårdsgruppen Bromma under de senaste åren. Hur många år? Minst 10 tror jag. Jag är mycket nöjd. Det där med "bemötande" och "förväntningar" tycker jag personligen luktar alltför mycket "corporate bullshit" om ni ursäktar. Men jag är alltså nöjd med det som gjorts med mina tänder, d v s det som en tandläkare ska göra

Lena M
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Jag är riktigt nöjd med behandlingar och bemötande. Proffsigt!

Petra L
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Alltid lika trevliga och tillmötesgående när man hör av sig. Köpt och köpt, de byggde en ny tand åt mig och då fick jag vara med och se hur det gick till. Hela familjen går där och alla är vi nöjda super nöjda.

Anders W
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Utmärkt från kallelse till genomförd behandling.

Jarbrant L
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Proffs på det de gör. Och otroligt vänliga

Mona S
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Suverän och oerhört professionell tandvård. Är oerhört glad över att få vara patient hos min tandläkare i denna grupp. De allra högsta rekommendationer till denna mottagning.

James M
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Mycket bra!!! Snabb och proffsigt bemötande.

Magnus N
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Vart annat år går jag till Tandhygenist hos Tandvårdsgruppen Bromma. Jag är mycket nöjd med behandling och bemötande.

Anders M
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Hög kompetens.Jobben utförda till belåtenhet. Lite väl lång tid för bokning. Tandhygienist behandling samt lagning av tand.

Cecilia G
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Allt var otroligt bra! Inget att klaga på över huvud taget. Mycket bra omhändertagande från början till slut. Jag fick min flisade framtand ifylld och är mer än nöjd med resultat.

Ann W
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Tandläkaren är mycket sympatisk och professionell. Känns tryggt och bra. Ibland svårt att komma fram på telefon och väntetiden lång om man måste ändra tid. Men ok. Priserna är en bra bit högre än de riktpriser som man kan jämföra med. Som kund har jag svårt att bedöma om det är berättigat. Det jag upplevt som negativt är att man gör reklam för botoxbehandlingar i kosmetiskt syfte. Känns inte ok på en tandläkarmottagning. Inte seriöst. Gränsen går vid tandblekning tycker jag.

Leena M

Är hel nöjd . Bra bemötande. Gjort årskontroller och några lagningar

Astrid N
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Var där på den årliga tandkontrollen och är blev väl bemött och lätt att boka tid. Trevlig personal och fina lokaler. Rekommenderas varmt.

Ebba A
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Mycket trevligt & professionellt bemötande. Har genomfört rutinkontroller och de lever alltid upp till förväntningarna.

Annika O
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Brinya bar underbart och hjälpte mitt barn när hon fick några karies.

Kent W
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Allt har varit mycket bra ända från början - bemötande, behandling och resultat. Jag har bara positiva erfarenheter. Ett företag med stort kund/patientfokus.

Lars B
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Bra personal och modern teknik. Rent och snyggt

Anna W
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Jag har blivit mycket trevligt bemött. Personalen är kunnig och lyhörd. Jag har gått till denna tandvård i flera år och trivs med den. De har kontrollerat mina tänder grundligt och rengjort och putsat tänderna. Jag har en gång köpt blekmedel till tänderna.

Viveka S

Trevligt och förtroendeingivande

Mikael T
Skrev om Tandvårdsgruppen Bromma

Alltid trevligt och mycket proffsigt bemötande. Jag har märkt att de är oerhört kompetenta vid mina besök.