Thelins Konditori

1.9

8 omdömen om Thelins Konditori

Sara M
Escribió sobre Thelins Konditori

På Nybrogatan 36 jobbar personal som saknar kompetens och erfarenhet för att servera kaffelatte på ett rätt sätt. De häller mjölk på kaffe och efter rör med pinne. Jag hade klagat på det och nyligen fick svar från inkognito personen att ”Jag hoppas innerligt att du besparar mig och min personal dina framtida besök då du inte är välkommen mer. Min personal är instruerad att inte servera dig något mer.” Jag undrar bara om att vilken rätt har såna personer jobba med kunden? De gör fel men anklagar kunden.

Två Små Svin
4.7/5 i betyg av 2682 omdömen 4.7 av 2682 omdömen
BadgeFourYears

Trevlig personal, mycket bra mat, trevlig miljö

Nanouschka M
Escribió sobre Thelins Konditori

Beställd tårta höll mycket låg kvalité, rasade isär och garneringen for åt alla håll. Det blev en förstörd födelsedagslunch och tårtan reklamerades därför. Svaret från kundtjänst blev: "Detta är sättet vi gör våra smörgåstårtor på och därför kan vi inte erbjuda dig att reklamera denna. Önskar dig en fortsatt fin dag! Semliga hälsningar xxx". Det var inte första gången vi varit missnöjda och nu blir det inga fler chanser för Thelins Fältöversten. "Kundtjänstens" attityd och tilltal förbättrar ju inte heller intrycket.

OLOV L
Escribió sobre Thelins Konditori

Ok tårtor, men ingen känsla för kundbemötande och ingen ordning på sin affär. Och inte blir det bättre av en kundtjänst som tycker man är jobbig som har legitima åsikter om deras brister. Finns så många konditorier och Thelins är inte ett av de bättre...

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Michelle S
Escribió sobre Thelins Konditori

Personalen har noll koll på vad deras mat innehåller. De lovar nötfritt men serverar macka fullproppad med nötter till mig som är dödsallergisk. Detta har hänt två av tre gånger.

Mattias U
Escribió sobre Thelins Konditori

trevligt, gott fika babyvänligt tillmötesgående personal priserna är överkomliga.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8104 omdömen 4.3 av 8104 omdömen

Vi firade min sons artonårsdag på Nybrogatan 38 och hade en helt fantastisk kväll!!! Vi var ett sällskap på 14 personer i alla åldrar och ha

Lisa
Escribió sobre Thelins Konditori

Trist lokal, 70 kr för kaffe och en kokostopp.......?

Jakob D
Escribió sobre Thelins Konditori

Har ätit Lunch på Thelins Konditori ett flertal gånger och kan inte påstå att jag är särskilt imponerad. Maten brukar inte smaka något särskillt. Det enda som jag kan rekommendera på Thelins i Frösunda är cappuccinon vilken håller rätt hög standard över lag.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7934 omdömen 4.3 av 7934 omdömen

Bemötandet var lite arrogant och avmätt. Förrätten (löjrom) var onödigt liten, 2 små teskedar rom. Nog för att rom är dyrt, men denna serve

Mikael E
Escribió sobre Thelins Konditori

Som lunchrestaurang är jag inte imponerad. Som konditori tycker jag de gör goda bakverk. Det är en ganska tråkig lokal och egentligen inte särskiljt gemytligt.