Thelins Konditori

1.9

8 omdömen om Thelins Konditori

Sara M
Escreveu sobre Thelins Konditori

På Nybrogatan 36 jobbar personal som saknar kompetens och erfarenhet för att servera kaffelatte på ett rätt sätt. De häller mjölk på kaffe och efter rör med pinne. Jag hade klagat på det och nyligen fick svar från inkognito personen att ”Jag hoppas innerligt att du besparar mig och min personal dina framtida besök då du inte är välkommen mer. Min personal är instruerad att inte servera dig något mer.” Jag undrar bara om att vilken rätt har såna personer jobba med kunden? De gör fel men anklagar kunden.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7937 omdömen 4.3 av 7937 omdömen

Bemötandet var lite arrogant och avmätt. Förrätten (löjrom) var onödigt liten, 2 små teskedar rom. Nog för att rom är dyrt, men denna serve

Nanouschka M
Escreveu sobre Thelins Konditori

Beställd tårta höll mycket låg kvalité, rasade isär och garneringen for åt alla håll. Det blev en förstörd födelsedagslunch och tårtan reklamerades därför. Svaret från kundtjänst blev: "Detta är sättet vi gör våra smörgåstårtor på och därför kan vi inte erbjuda dig att reklamera denna. Önskar dig en fortsatt fin dag! Semliga hälsningar xxx". Det var inte första gången vi varit missnöjda och nu blir det inga fler chanser för Thelins Fältöversten. "Kundtjänstens" attityd och tilltal förbättrar ju inte heller intrycket.

OLOV L
Escreveu sobre Thelins Konditori

Ok tårtor, men ingen känsla för kundbemötande och ingen ordning på sin affär. Och inte blir det bättre av en kundtjänst som tycker man är jobbig som har legitima åsikter om deras brister. Finns så många konditorier och Thelins är inte ett av de bättre...

Paraden
4.2/5 i betyg av 4742 omdömen 4.2 av 4742 omdömen

Trevlig personal med en god mat, andra gången vi gick hit på Amex Platinum det säger allt att vi återvänder.

Michelle S
Escreveu sobre Thelins Konditori

Personalen har noll koll på vad deras mat innehåller. De lovar nötfritt men serverar macka fullproppad med nötter till mig som är dödsallergisk. Detta har hänt två av tre gånger.

Mattias U
Escreveu sobre Thelins Konditori

trevligt, gott fika babyvänligt tillmötesgående personal priserna är överkomliga.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8108 omdömen 4.3 av 8108 omdömen

Stället var mycket trevligt. Rekommenderas.

Sven Marcus I Sven Marcus I
Lisa
Escreveu sobre Thelins Konditori

Trist lokal, 70 kr för kaffe och en kokostopp.......?

Jakob D
Escreveu sobre Thelins Konditori

Har ätit Lunch på Thelins Konditori ett flertal gånger och kan inte påstå att jag är särskilt imponerad. Maten brukar inte smaka något särskillt. Det enda som jag kan rekommendera på Thelins i Frösunda är cappuccinon vilken håller rätt hög standard över lag.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4175 omdömen 4.0 av 4175 omdömen

GOD mat og drikke, GOD service og GOD stemning!

Lill-Karine N Lill-Karine N
Mikael E
Escreveu sobre Thelins Konditori

Som lunchrestaurang är jag inte imponerad. Som konditori tycker jag de gör goda bakverk. Det är en ganska tråkig lokal och egentligen inte särskiljt gemytligt.