Alla kategorier Rörmokare Västra Götaland Göteborg Tobiassons Vvs Service AB

Backa Strandgata 12, 422 46 Hisings backa — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Tobiassons Vvs Service AB

• Ingvor O
    Ingvor O skrev om Tobiassons Vvs Service AB
    Aldrig mer att jag anlitar Tobiassons Vvs. Det har kostat en förmöghet för ett litet jobb. Två servicebilar körde in på gårdsplanen och sen stod killarna och snackade en stund och en bil åkte iväg. På räkningen som kom så fick jag betala båda servicebilarna. Sen när inkopplingen läckte så var bemötandet makalöst otrevligt. Hade skickat en bild på kopplingen som droppade, då påstod Mikael att han trodde att vattnet sprutat och att det var onödigt att han kom den veckan det kunde väntat till nästa! Räkningen som droppade in var makalös inte ens den goda smaken att dra av för servicebilen!!
  • S
    S skrev om Tobiassons Vvs Service AB
    För en installation av en diskmaskin (där allt var förberett) som tog ca 20 min att utföra skulle de ha betalt för 1,5 timmes arbetstid, samt 300 kr för bilen. Ursäkten för arbetstiden var transportsträckan, en sträcka som i vanliga fall tar ca 10 minuter enkelresa.
    Personen som utförde installationen kom inte på bestämd dag, när vi ringde sa han att han hade glömt av oss. Den andra dagen som han skulle komma så var han någon timme sen!
    Skulle aldrig rekommendera detta företag!
  • M
    M skrev om Tobiassons Vvs Service AB