Alla kategorier Övrigt Stockholms län Sollentuna Tom Axelsson Bil AB

Tom Axelsson Bil AB

Kung Agnesväg 11, 191 21 Sollentuna — Visa karta

Vi har varit i branschen i 33 år och har stor erfarenhet av såväl nya som begagnade bilar. Vår styrka är svensksålda begagnade bilar med få mil till attraktiva priser. Men letar du efter en ny bil kan vi även leverera de flesta nybilsmärken. Återköpskunder och långsiktiga relationer är vårt mål. Titta gärna under fliken Bilar i Lager så ser du vad vi har inne just nu. Kom till våra lokaler eller ring oss på 08 - 35 19 20, 070 - 556 37 77, så hjälper vi dig att hitta din nya bil. Öppettider Måndag-Torsdag 10-18 Fredag 10-17 Lördag 11-15
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Övriga företag nära Tom Axelsson Bil AB:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Björn F:
Fräste ett gäng stubbar åt mig. Snabbt och smidigt. Toppservice!

Läs vad 2 kunder tycker om Tom Axelsson Bil AB

• Figge N
    Figge N skrev om Tom Axelsson Bil AB
    Suveränt hjälpsamma och vänliga. Fixade lån och köp lätt och smidigt. Rekommenderas verkligen. Supernöjd,tack
  • Tomas O
    Tomas O skrev om Tom Axelsson Bil AB
    :-(
    För att varit i branschen i 33 år är dom extremt oproffsiga, jag har under ca 20 år som företagare köpt och sålt ganska mycket bilar - det har aldrig varit problem tills jag köpte an bil av Tom Axelssons bil - jag kommer aldrig att köpa en bil igen av det här företaget.
    Köp bilen någon annanstans - så ökar chansen att du blir nöjd
    //Tomas
    2015-03-24 Axelsson B svarar Tomas O
    Hej Tomas. Riktigt tråkigt att du upplever oss extremt oproffsiga!

Vi sålde en fin VW Transporter till er på Avfuktningsteknik Stockholm AB, helt enligt ditt och ditt företags önskemål.

Mig veterligen så ligger ditt stora missnöje i att bilen, i och med ägarbytet blev avställd. Som jag förklarade för dig per telefon så sker detta per automatik när vi gör ett ägarbyte och en försäkring saknas på bilen.

Därför bör du istället rikta missnöjet mot ert försäkringsbolag.

Om ni upplever några problem med bilen så är ni varmt välkomna att kontakta oss på 08-35 19 20.

Med vänlig hälsning

Gustaf på Axelsson Bil AB