Läs vad 19 kunder tycker om TOMTBERGA Trafikskola 2

2022-10-06 Insamlad av företaget
    Jag har blivit bemött på ett jättebra sätt av alla anställda på körskolan. Jag förväntade mig en tydlig plan över hur lektionerna skulle gå till och vilka mål som behövs uppnås, jag hade tidigare aldrig tagit en körlektion så jag var osäker på hur allt skulle gå till. Men det har jag fått på ett mycket bra sätt av min körskollärare. I slutet av mina lektioner får jag även reda på vad jag ska träna på när jag kör hemma mellan lektionerna för att jag ska kunna lära mig lektionsmaterialet till fullo. Jag kunde också köpa en prova på lektion till rabatterat pris vilket var ett jättebra tillfälle att testa ifall denna körskola passade mig. Jag har köpt 1 prova på lektion och 10st lektioner efter det och är jättenöjd med min upplevelse.
    2022-10-03 Insamlad av företaget
    Jag hade tidigare upplevt en riktig strul gällande uppkörningen så jag bestämde mig att ge trafikskolan ett försök. Kanske det bästa jag gjort när det gäller körkortet! Trafikläraren var konkret och tydlig med sin utlärning. Han förklarade inte bara vad jag bör göra men också varför jag bör göra det. Detta i sin tur hjälpte mig med att komma ihåg viktiga punkter ute i trafiken. Att köra privat med en släkting är något jag rekommenderar att man gör för att kunna praktisera, sen tycker jag dock att innan uppkörningen är det ett måste att man blir finslipad av en professionell.
    2022-10-02 Insamlad av företaget
    Jätte bra lärare, han är snäll och tydlig
    2022-10-01 Insamlad av företaget
    Handledarkurs
    En väl påläst och tekniskt kunnig och mycket erfaren föreläsare. Lite gammaldags att stå eller sitta och föreläsa rakt upp åh ner från en PowerPoint kanske men…. åh kanske lite tråkigt.
    Föreläsaren var trevlig och duktig.det bjöds på fika som jag dessvärre pga allergier inte kunde ta del av.
    2022-09-30 Insamlad av företaget
    Trevlig personal och tidligt fick hjälp och plan.
    Hej Sayed H,

Tack detsamma! Vad skönt att vi kunde vara hjälpsamma.

2022-09-30 Insamlad av företaget
    Jag blev bemött väldigt bra och dom var väldigt trevliga, var på en annan körskola innan dom var väldigt otrevliga och när jag kom hit så var de mycket snällare
    Hej Doughlas U.

Tack! Du var också en fantastisk trevlig elev och det var så kul att ha dig hos oss.

2022-09-16 Insamlad av företaget
    De som jobbar där har ettbemötande och de har bra priser
    Hej Nadia W,

Tack. Vad kul att höra att du fick ett gott intruck hos oss!

2022-09-12 Insamlad av företaget
    Mycket kunnig lärare whirpool
    Hej Susana V,

Tack! Vad skönt att du fick ett positivt bemötande. Vi ser fram emot att se dig nästa lektion!

2022-09-07 Insamlad av företaget
    Skulle tipsa för alla, när man kör bilen och om man är lite obekväm gör Mehmet skämt hjälper till, så man vänjer sig snabbare och känner sig jätte jätte bekväm. Kult att köra med honom han lär jätte bra. Jag hade testat någon annan trafikskola förut om man jämför dem två, Tomtberga trafikskolans pris är billigare och lär ut 10 gånger bättre. Så tur att jag hitta den här trafikskolan skulle verkligen tipsa för alla :)
    Hej Hilmi G,

Tack för dina fina ord Himli. Vad glada vi blir att höra att våra körlärare inte bara hjälpte dig lätta på nervositeten, utan att du också kände att du kunde utvecklas med dem. Vi hoppas att du får mer lycka samt framgång i din utveckling.

2022-09-05 Insamlad av företaget
    Bra pedagog.man känner sig trygga att köra 👍🏼
    Hej Rocia R,

Tack så mycket. Vad skönt att höra att du kände dig bekväm hos oss!

2022-09-01 Insamlad av företaget
    Oerhört trevligt bemötande och kunnig lärare som förklarar och ger goda råd hur man ska gå tillväga för att bli en bättre förare. Använde mig av priserbjudandet och kan inte bli nöjdare, stort tack!
    Hej Jan-Erik T,

Tack detsamma! Vi blir väldigt glada över att få höra att elever kommer in och känner att de har fått hjälp med ett steg närmare deras mål. Vi ser fram emot våra framtida bemötanden samt utveckling tillsammans.

2022-09-01 Insamlad av företaget
    The instructor was well prepared, he took his job very serious, explained very clear and time mannered, very knowledgeable he also knows how to calm his students nerve.
    Hello Samrawit W,

Thank you so much for your kind words. We are very happy to see that you had a great and comfortable experience with us!

Sincerely,
    2022-09-01 Insamlad av företaget
    Tomtberga trafikskola va grym för mig och har hjälpt mig otroligt mycket med min körning:)
    Hej Noah Benjamin W,

Tack så mycket! Vi blir väldigt glada över att se att du känner dig framgångsrik i din utveckling.

2022-08-30 Insamlad av företaget
    Toppen! Efter 2 olika körskolor har jag kommit fram till att Tomteberga Trafikskola är den man bör vända sig till för att få körkort i hand. Jag hade Mehmet som trafiklärare. Mehmet var väldigt pedagogisk och kunnig! Tack Tomteberga Trafikskola!
    Hej Yasmin K,

Tack så jätte mycket för de fina orden. Vi uppskattar dem verkligen samt så är vi jätte glada att höra att du kände dig nöjd hos oss.

• Lara C
    skrev om TOMTBERGA Trafikskola
    2022-08-29 Insamlad av företaget
    Väldigt trevliga personal samt lärorika lektioner. Jag rekommenderar starkt!
    Hej Lara C,

Tack så mycket! Vi uppskattar verkligen att ha dig som vår elev.

2022-08-28 Insamlad av företaget
    fräscha lokaler och trevlig personal, lär mig mycket!
    Hej Jasmine F,

Tack så mycket. Vad kul att höra att ni trivs hos oss!

2022-08-28 Insamlad av företaget
    Jätte bra företag där man kan använda av sig
    Hej Huseyin A,

Tack så mycket, vi uppskattar det verkligen.

• Kenneth K
    skrev om TOMTBERGA Trafikskola
    Bästa läraren. Rekommenderas varmt
    Ska även boka in fler lektioner framöver
    Hej Kenneth K,

Tack så mycket för de fina orden. Vi ser fram emot framtida lektioner tillsammans!

2022-08-26 Spontant omdöme
    Jag tycker att min körlärare Mehmet är bäst på sitt jobb. Jag tackar honom så mycket för hans intresse och lektionerna var mycket lärorik. Om man vill ha ett varmt välkomnande, ärlighet och det bästa sättet att lära man att köra bil bör Tomtberga trafikskolan vara man förstahandsval. Tack! Tack! Tack
    Hej Seval K,

Dina ord värmer och vi blir så glada över att höra att du fick en positiv erfarenhet hos oss. Vi vill också tacka dig, inte bara för de fina orden utan också för det fantastiska bemötandet vi fick av dig.