TOMTBERGA Trafikskola

TOMTBERGA Trafikskola

Ring 073-693 69 22 tomtbergatrafikskola.se

Välkommen till TOMTBERGA Trafikskola! På Arrendatorsvägen 3 i Huddinge hittar du TOMTBERGA Trafikskola som startades 2022. På plats finner du 4 yrkeskunniga trafiklärare som hjälper dig på vägen mot körkort. Oavsett om det handlar om moped- eller bilkörkort. Utbildningar: Moped, intensivkurs, handledarutbildning, halkbana...

43 omdömen om TOMTBERGA Trafikskola

Bahar K
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Bästa trafikskolan som jag starkt rekommenderar! Även lite billigare jmf med andra. Jag har inte vågat köra bil i Stockholm sen jag tog körkort för 20 års sedan. Min körlärare Methmet är lyhörd för ens behov och blandar teori i praktiken. Han ger tydlig feedback, är lugn och jag känner en stor utveckling efter varje lektion vilket jag inte känt på andra trafikskolor. Idag vågade jag köra själv i Stockholmstrafiken för första gången. Stort tack!

Körkortsspecialisterna AB
4.9/5 i betyg av 119 omdömen 4.9 av 119 omdömen

Jättetrevliga och hjälpsamma. Framförallt duktiga och kunniga. Rekommenderar de till alla som vill ta körkort!

David Michael D
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Jag pågår utbildning på körskolan och har hittils tagit flertalet lektioner tillsammans med Methmet. Jag kan inte rekommendera honom tillräckligt mycket. Han är lyhörd, ger tydlig feedback och jag känner att jag blir bättre för varje tillfälle. 100% rekommendation till alla som letar efter en seriös trafikskola.

Svar från TOMTBERGA Trafikskola

Tack för att du tar dig tid till att ge oss ett omdöme, vi är väldigt glada för det. Hälsningar Tomtberga Trafikskola i Huddinge 🚘 TOMTBERGA Trafikskola Huddinge

Mehtap B
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Jag kan starkt rekommendera skolan till alla som letar efter en bra utbildning. Tack till skolan för en fantastisk erfarenhet!

Jarla Trafikskola
4.8/5 i betyg av 1546 omdömen 4.8 av 1546 omdömen

Jarla trafikskola i Norrtälje har varit fantastiska under den tiden jag kämpat för att ta mitt motorcykelkörkort. Jag kan med varm hand reko

Daime C
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Min körlärare har haft väldigt stort tålamod med mig

Joel B
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Man lär sig mycket inom körning som hjälper än att klara uppkörningen.

Saltsjö Trafikskola
4.7/5 i betyg av 966 omdömen 4.7 av 966 omdömen

Anser bemötandet som proffesionellt och trevligt. Klar och tydlig undervisning, samt varierat innehåll. Med detta menar jag att det var vari

Camilla B
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Väldigt bra trafikskola! Kunnig personal som gav mig många bra tips att använda i min bilkörning. Kan varmt rekommendera!

Siv J
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Jag var nervös som bara den, när jag öppna dörren och gick in till Tomtberga trafikskola. Jag hade inte kört bil på över 30 år. Men Mehmet var hur bra som helst. Han lär ut med en ängels tålamod och mycket humor, han står också ut med alla mina frågor. Jag har inte ångrat mig en sekund att jag vände mig dit, ett till plus i kanten är också att dom är lite billigare än många andra trafikskolor. Och den här gången har jag fullföljt utbildningen hela vägen. Tack Tomtberga trafikskola och Mehmet, det gjorde ni bra.

Din körskola
4.6/5 i betyg av 625 omdömen 4.6 av 625 omdömen

Bästa skolan tack för allting Johan och kassandra jag klarade körkortet på första försöket.

Oskar H
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Jätte bra trafikskola, väldigt pedagogiska lärare som verkligen vill se dig lyckas

Maria G
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Stor rekommendation, bra lärare!

JP´s Trafikskola
4.9/5 i betyg av 414 omdömen 4.9 av 414 omdömen

Genom JP har båda barnen tagit sitt körkort för bil på första försöket och en av dem har genom stöd även tagit BE . JP har förutom utbildnin

Sture Patrik B Sture Patrik B
Elina Maria Elisabeth J
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Jättebra trafikskola som jag starkt rekommenderar! Den läraren jag har, Mehmet, har varit väldigt lugn, tydlig och framförallt rolig att köra med. Man känner att man utvecklas varje lektion och ett extra pluss är också att han ger mig roliga associationer som underlättar inlärningen. Det känns också att man är där för att lära sig och inte för att bli dömd. Man blir peppad och uppmuntrad vilket är mycket uppskattat!

Majlinda Z
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Jätte bra trafikskola.Jätte nöjd med min lärare Mehmet.

Nybrons Trafikskola AB
4.8/5 i betyg av 461 omdömen 4.8 av 461 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

Hasibe A
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Hade tidigare inte kört med en trafikskola men detta var mer än vad jag hade förväntat mig. Känner mig så mycket tryggare i mitt körande och jag har lärt mig hur saker fungerar i trafiken och varför man bör agera så som man gör. Är verkligen supernöjd och har lärt mig otroligt mycket kring bilkörning som jag även ska tillämpa i min egna körning. Tack för all hjälp!

Emelie B
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Väldigt bra trafikskola! Perfekt personal som är lugn, ger utlärning på ett förstårligt och lärorikt sätt. Jag har 10 körlektioner som läggs upp utefter vilka mål som jag klarar och/eller behöver mer uppläsning i.

Stockholm City Trafikskola
4.5/5 i betyg av 3436 omdömen 4.5 av 3436 omdömen

Otroligt bra lärare/kurshandledare som förklarade på ett underbart sätt. Jättetrevlig och man lärde sig en massa

Melina U
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Bra lärare, man blir motiverad varje gång man kommer till körlektionerna. Läraren hjälper alltid till ifall jag har frågor om teori samt körning!

Eddie L
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Jag tycker att Tomtberga körskola är kanon. Bra och trevliga körskole lärare, som både lär ut bra på olika sätt men även kan skoja så att det inte känns stelt. Denna körskola är starkt rekommendera utav mig om du villa ha en rolig men även lärorik utbildning, till ditt körkort.

Jenny A
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Jag blir bemött väldigt bra och fått väldigt bra service. Jag får mycket bra hjälp med körningen som har hjälpt mig väldigt mycket!

Volkan S
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Mycket bra bemötande är jätte glad att jag valde just Tomtberga trafikskolan, allt går bra hittills och hoppas att det håller samma framöver, har köpt 10 körlektioner och är supernöjd

Berat A
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Jättebra service. Jättetrevlig personal. Hade höga förväntningar och mina förväntningar var sanna.

Svar från TOMTBERGA Trafikskola

Tack för att du tar dig tid till att ge oss ett omdöme, vi är väldigt glada för det. Grattis till körkortet. Hälsningar Tomtberga Trafikskola i Huddinge 🚘

Eric L
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Riktigt bra Fick lära mig mycket och roligt

Karl A
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Väldigt bra! Skön o trevlig personal som vet vad dem pratar om. Klarade på första uppkörningen efter mina lektioner.

Aref H

Väldigt bra lärare TOMTBERGA Trafikskola har✅

Majd A
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Bästa körskola fick körkort idag tack vare trafik lärare Ellinor 🤩

Vi ser fram emot att se dig ute på vägarna🤩 Tomtberga Trafikskola i Huddinge 🚗💨

Yuliia I
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Jag såg en reklam på sociala medier om Tomtberga Trafikskola, jag blev positivt överraskad av priserna. Jag möttes av mycket trevligt personal och fick svar på alla mina frågor och ännu mer information. Jag är väldigt nöjd med körlektioner, min instruktör Ellinor är väldigt professionellt. Hon hjälpte mig att hantera stressen med att köra bil som ingen annan kunde föra förrän nu. Jag fick förtroende för mig själv. Jag rekommenderar till alla den här trafikskola 👍.

Svar från TOMTBERGA Trafikskola

Hej Yuliia Tack för ditt omdöme. Vi ser fram emot att se dig ute på vägarna🤩 Tomtberga Trafikskola i Huddinge 🚗💨

Yonatan T
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Deras mötande Etisk väldigt bra.vilket det gör att jag som elev känner mig tryggare med trafik lärare.De är pedagogiska lärare.Jag lärt mig mycket De gör sitt bästa för eleverna att få lära sig snabbare och säkrare.

Svar från TOMTBERGA Trafikskola

Hej Yonatan, Tack för att du tar dig tid till att ge oss ett omdöme, vi är väldigt glada för det. Hälsningar Tomtberga Trafikskola i Huddinge 🚘

Odessa T
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Jag har blivit bemött på ett jättebra sätt av alla anställda på körskolan. Jag förväntade mig en tydlig plan över hur lektionerna skulle gå till och vilka mål som behövs uppnås, jag hade tidigare aldrig tagit en körlektion så jag var osäker på hur allt skulle gå till. Men det har jag fått på ett mycket bra sätt av min körskollärare. I slutet av mina lektioner får jag även reda på vad jag ska träna på när jag kör hemma mellan lektionerna för att jag ska kunna lära mig lektionsmaterialet till fullo. Jag kunde också köpa en...

Enes O
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Jag hade tidigare upplevt en riktig strul gällande uppkörningen så jag bestämde mig att ge trafikskolan ett försök. Kanske det bästa jag gjort när det gäller körkortet! Trafikläraren var konkret och tydlig med sin utlärning. Han förklarade inte bara vad jag bör göra men också varför jag bör göra det. Detta i sin tur hjälpte mig med att komma ihåg viktiga punkter ute i trafiken. Att köra privat med en släkting är något jag rekommenderar att man gör för att kunna praktisera, sen tycker jag dock att innan uppkörningen är det ett måste att man blir finslipad av en professionell.

Kaylei M
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Jätte bra lärare, han är snäll och tydlig

Jimmy Per Jonas A
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Handledarkurs En väl påläst och tekniskt kunnig och mycket erfaren föreläsare. Lite gammaldags att stå eller sitta och föreläsa rakt upp åh ner från en PowerPoint kanske men…. åh kanske lite tråkigt. Föreläsaren var trevlig och duktig.det bjöds på fika som jag dessvärre pga allergier inte kunde ta del av.

Sayed H
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Trevlig personal och tidligt fick hjälp och plan.

Svar från TOMTBERGA Trafikskola

Hej Sayed H, Tack detsamma! Vad skönt att vi kunde vara hjälpsamma. Mvh Tomtberga Trafikskola

Doughlas U
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Jag blev bemött väldigt bra och dom var väldigt trevliga, var på en annan körskola innan dom var väldigt otrevliga och när jag kom hit så var de mycket snällare

Svar från TOMTBERGA Trafikskola

Hej Doughlas U. Tack! Du var också en fantastisk trevlig elev och det var så kul att ha dig hos oss. Mvh Tomtberga Trafikskola

Nadia W
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

De som jobbar där har ettbemötande och de har bra priser

Svar från TOMTBERGA Trafikskola

Hej Nadia W, Tack. Vad kul att höra att du fick ett gott intruck hos oss! Mvh Tomtberga Trafikskola

Susana V

Mycket kunnig lärare whirpool

Svar från TOMTBERGA Trafikskola

Hej Susana V, Tack! Vad skönt att du fick ett positivt bemötande. Vi ser fram emot att se dig nästa lektion! Mvh Tomtberga Trafikskola

Hilmi G
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Skulle tipsa för alla, när man kör bilen och om man är lite obekväm gör Mehmet skämt hjälper till, så man vänjer sig snabbare och känner sig jätte jätte bekväm. Kult att köra med honom han lär jätte bra. Jag hade testat någon annan trafikskola förut om man jämför dem två, Tomtberga trafikskolans pris är billigare och lär ut 10 gånger bättre. Så tur att jag hitta den här trafikskolan skulle verkligen tipsa för alla :)

Svar från TOMTBERGA Trafikskola

Hej Hilmi G, Tack för dina fina ord Himli. Vad glada vi blir att höra att våra körlärare inte bara hjälpte dig lätta på nervositeten, utan att du också kände att du kunde utvecklas med dem. Vi hoppas att du får mer lycka samt framgång i din utveckling. Mvh Tomtberga Trafikskola

Rocio R
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Bra pedagog.man känner sig trygga att köra 👍🏼

Svar från TOMTBERGA Trafikskola

Hej Rocia R, Tack så mycket. Vad skönt att höra att du kände dig bekväm hos oss! Mvh Tomtberga Trafikskola

Jan-Erik T
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Oerhört trevligt bemötande och kunnig lärare som förklarar och ger goda råd hur man ska gå tillväga för att bli en bättre förare. Använde mig av priserbjudandet och kan inte bli nöjdare, stort tack!

Mehmet A och Ann-Sofie R gillar detta
Svar från TOMTBERGA Trafikskola

Hej Jan-Erik T, Tack detsamma! Vi blir väldigt glada över att få höra att elever kommer in och känner att de har fått hjälp med ett steg närmare deras mål. Vi ser fram emot våra framtida bemötanden samt utveckling tillsammans. Mvh Tomtberga Trafikskola

Samrawit W
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

The instructor was well prepared, he took his job very serious, explained very clear and time mannered, very knowledgeable he also knows how to calm his students nerve.

Mehmet A och Ann-Sofie R gillar detta
Svar från TOMTBERGA Trafikskola

Hello Samrawit W, Thank you so much for your kind words. We are very happy to see that you had a great and comfortable experience with us! Sincerely, Tomtberga Trafikskola

Noah Benjamin W
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Tomtberga trafikskola va grym för mig och har hjälpt mig otroligt mycket med min körning:)

Svar från TOMTBERGA Trafikskola

Hej Noah Benjamin W, Tack så mycket! Vi blir väldigt glada över att se att du känner dig framgångsrik i din utveckling. Mvh Tomtberga Trafikskola

Yasmin K
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Toppen! Efter 2 olika körskolor har jag kommit fram till att Tomteberga Trafikskola är den man bör vända sig till för att få körkort i hand. Jag hade Mehmet som trafiklärare. Mehmet var väldigt pedagogisk och kunnig! Tack Tomteberga Trafikskola!

Svar från TOMTBERGA Trafikskola

Hej Yasmin K, Tack så jätte mycket för de fina orden. Vi uppskattar dem verkligen samt så är vi jätte glada att höra att du kände dig nöjd hos oss. Mvh Tomtberga Trafikskola

Lara C
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Väldigt trevliga personal samt lärorika lektioner. Jag rekommenderar starkt!

Svar från TOMTBERGA Trafikskola

Hej Lara C, Tack så mycket! Vi uppskattar verkligen att ha dig som vår elev. Mvh Tomtberga Trafikskola

Jasmine F
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

fräscha lokaler och trevlig personal, lär mig mycket!

Svar från TOMTBERGA Trafikskola

Hej Jasmine F, Tack så mycket. Vad kul att höra att ni trivs hos oss! Mvh Tomtberga Trafikskola

Huseyin A
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Jätte bra företag där man kan använda av sig

Svar från TOMTBERGA Trafikskola

Hej Huseyin A, Tack så mycket, vi uppskattar det verkligen. Mvh Tomtberga Trafikskola

Kenneth K
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Bästa läraren. Rekommenderas varmt Ska även boka in fler lektioner framöver

Svar från TOMTBERGA Trafikskola

Hej Kenneth K, Tack så mycket för de fina orden. Vi ser fram emot framtida lektioner tillsammans! Mvh Tomtberga Trafikskola

SEVAL K
Skrev om TOMTBERGA Trafikskola

Jag tycker att min körlärare Mehmet är bäst på sitt jobb. Jag tackar honom så mycket för hans intresse och lektionerna var mycket lärorik. Om man vill ha ett varmt välkomnande, ärlighet och det bästa sättet att lära man att köra bil bör Tomtberga trafikskolan vara man förstahandsval. Tack! Tack! Tack

Svar från TOMTBERGA Trafikskola

Hej Seval K, Dina ord värmer och vi blir så glada över att höra att du fick en positiv erfarenhet hos oss. Vi vill också tacka dig, inte bara för de fina orden utan också för det fantastiska bemötandet vi fick av dig. Mvh Tomtberga Trafikskola