Torsviks Bilservice AB

Omdömen totalt
Snittbetyg
5.0

Om företaget

Företaget Torsviks Bilservice AB på Stockholmsvägen i Lidingö. Sedan 1979 finns vi i nuvarande form och jobbar för att sätta dina behov i centrum. Vi har ca 10 anställda. För det mobila huset är vi både prisvärda och serviceinriktade. Välkommen att ringa oss på Torsviks Bilservice AB!

3 omdömen om Torsviks Bilservice AB

Visar 3 omdömen med 5.0 i snittbetyg
Jenny Karin Bodil B
Skrev om Torsviks Bilservice AB

Trevliga, duktiga, erfarna, snabba och serviceinriktade. Fick snabb och korrekt hjälp efter att stora kedjan försökte blåsa mig på pengar- högre taxa och onödigt arbete. Jag rekommenderar alla att vända sig hit.

Bli först att gilla detta omdöme!
Reco tipsar!
Speedy Bilservice Täby
4.8/5 i betyg av 1011 omdömen 4.8 av 1011 omdömen
BadgeTenYears

Otroligt bemötande, frågar först vad det kostar att byta bromsar fram o bak, 3500 kr säger han Göran i telefon, lämnar in bilen dagen där på

Anna W
Skrev om Torsviks Bilservice AB

Mycket bra service. Fick hjälp av Daniel i ett akut ärende. Han löste problemet snabbt och effektivt en sen fredag em då han egentligen hade stängt. Anna Werner

Anna W gillar detta
Hej! A
Skrev om Torsviks Bilservice AB

Här hittar du veckans hjälte! Oerhört bra bemötande. Jag fick hjälp praktiskt och även med goda råd inför en försäljning. Att de också felsökte bilen snabbt som en extra tjänst hjälpte mig mycket. Tack!!

Bli först att gilla detta omdöme!
Reco tipsar!
Mekonomen Bilverkstad Bromma
4.5/5 i betyg av 1461 omdömen 4.5 av 1461 omdömen
BadgeThreeYears

Mycket trevlig personal. Fick snabbt en tid med kort varsel. Lätt att hitta parkering. Otroligt prisvärt. Det kostade mig ca 1500:-. Exakt s

Filtrera omdömen