Torsviks Bilservice AB

Stockholmsvägen 31, 181 33 Lidingö — Visa karta

5.0 i betyg av av 3 omdömen

Företaget Torsviks Bilservice AB på Stockholmsvägen i Lidingö.
Sedan 1979 finns vi i nuvarande form och jobbar för att sätta dina behov i centrum. Vi har ca 10 anställda. För det mobila huset är vi både prisvärda och serviceinriktade. Välkommen att ringa oss på Torsviks Bilservice AB!

Läs vad 3 kunder tycker om Torsviks Bilservice AB

• Jenny Karin Bodil B

2020-11-05

Jenny Karin Bodil B skrev om Torsviks Bilservice AB
    Trevliga, duktiga, erfarna, snabba och serviceinriktade. Fick snabb och korrekt hjälp efter att stora kedjan försökte blåsa mig på pengar- högre taxa och onödigt arbete. Jag rekommenderar alla att vända sig hit. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Speedy Bilservice Märsta
    4.7 / 5 i betyg — 46 omdömen
    Badge2020
    "Måste vara den bästa bilverkstaden i hela Stockholm. Bra servicenivå och jättevänliga och gör det bästa och snabbaste jobbet som jag upplevt"
  • 2017-03-03

Anna W skrev om Torsviks Bilservice AB
    Mycket bra service. Fick hjälp av Daniel i ett akut ärende. Han löste problemet snabbt och effektivt en sen fredag em då han egentligen hade stängt. Anna Werner Läs mer
    Anna W gillar detta
  • 2012-09-06

Hej! A skrev om Torsviks Bilservice AB
    Här hittar du veckans hjälte! Oerhört bra bemötande. Jag fick hjälp praktiskt och även med goda råd inför en försäljning. Att de också felsökte bilen snabbt som en extra tjänst hjälpte mig mycket. Tack!! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Speedy Bilservice Tyresö
    4.6 / 5 i betyg — 530 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Fått mer hjälp än vad jag begärde. En trasig och läckande bränsleslang hittades när ventilationen skulle justeras. Stort tack för den hjälpe"
    Becklin C

Bästa Bilverkstäderna nära Torsviks Bilservice AB:

Mycar Gärdet (2.6km)
Karl-erik H Karl-erik H tycker:
“Fick snabbt en tid för att lag...” Läs mer
HC Motor AB (2.7km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte