Alla kategorier Snickare Stockholms län Huddinge Trevnad&smak AB

Geometrivägen 3-7, 141 75 Kungens kurva — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Trevnad&smak AB

• Christian  B
    Christian B skrev om Trevnad&smak AB
    Rekommenderas! Efter att har vi testat ett par andra firmor för städning som höll måttet så testade vi Trevnad&Smak AB och fick ett riktigt bra resultat. Vi är supernöjda och har aldrig haft några problem. Läs mer
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Trevnad&smak AB
    Varannan vecka hjälper oss Alena med städning. Hon är väldigt glad och trevlig person samt proffsig med hög kvalité. Vi är väldigt nöjda. Skulle gärna rekommendera Trevnad&Smak till vänner och bekanta.
    Mvh Amanda Ericsson Läs mer
  • Helen A
    Helen A skrev om Trevnad&smak AB
    Super nöjd!!!
    Mycket proffsiga, tillmötesgående och pålitliga. De tapetserade och målade hemma hos mig och resultatet vart superbra. Kommer definitivt använda mig av dem igen. Rekommenderas! Läs mer
  • Johan A
    Johan A skrev om Trevnad&smak AB
    Stor tack för min nya altan och målning av fasaden. Jag är mycket nöjd. De var bra att ha att göra med. De arbetade snabbt, effektivt och var jätteduktiga. Super nöjda kommer att anlita dom vid fler tillfällen. Läs mer
  • Märta J
    Märta J skrev om Trevnad&smak AB
    Uladzimir är mycket duktig erfaren snickare! Håller vad han lovar både i tid och utförande! Dessutom kreativ med egna förslag och rekommendationer! Jag är mycket nöjd av utfört arbete. Toppen! Läs mer
  • Maria L
    Maria L skrev om Trevnad&smak AB
    Trevnad&Smak AB gjorde renovering i mitt hus. Köket byggdes upp på ny plats, och rör för vatten/avlopp, samt el-ledningar och ventilation drogs fram till ny plats samtidigt med målning och tapetsering av väggar i köket och hållen.

Trevnad&Smak har varit proffsiga ända från första möte. Bra offert, och tydlig kommunikation under tiden arbetet pågick. Jag och familjen är jätte nöjda av utfört arbete. Läs mer
  • Staffan S
    Staffan S skrev om Trevnad&smak AB
    Ett plank och en ny entretrappa: Trevnad och Smak arbetade hårt och effektivt, på överenskomna tider och inom budget. Noggranna och positiva. Vi blev mycket nöjda. Läs mer

Bästa snickarna i Huddinge:

Viggebyvägen 22, 19571, ROSERSBERG