Varit i kontakt med denna salong 2 ggr - sämst!! Första gången färgade/slingade jag och klippte mitt hår. Det blev inte ALLS som jag efterfrågat, trots ingående beskrivning, färgprov och bild. Så min frisör hemma fick göra om det. Andra gången, 2-3 år senare, skulle min dotter färga håret - vi skulle vara på Dalarö denna dag, så jag chansade att det skulle bli bra för henne då det var en enklare helfärgning. Min dotter fick en tid tidigare i stan nära sin skola och skulle boka av tiden på denna salong. Detta glömde hon uppenbarligen... då jag fick en faktura på full debitering efter några veckor. Helt ok att debitera för uteblivit besök, men det oprofessionella bemötandet jag fick efteråt var det absolut värsta och sämsta jag varit med om. När jag kommenterade att det var tråkigt att hon inte hörde av sig när ingen dök upp (vilket alla bra och seriösa frisörer jag stött på gör, när man blir något sen), fick jag svar att hon minsann ”har 1000 kunder”, frågan ”varför jag skickar min dotter att avboka” (som var den som hade tiden), insinuationer om vuxna människor (vilket detta kundbemötande var långt ifrån), kommentar att jag inte kunnat nyttja tiden även om hon hade hört av sig, då man ”måste vara i tid” (oh, yes, jag hade bra betyg i matte så jag begriper att jag inte hade kunnat göra samma behandling, men en klippning kanske…) Proffsiga människor i service och hantverksyrken nära kunder är det som driver god kundupplevelse. Detta var allt annat än proffsigt - lågvattenmärke i skriftlig form på mail och så långt ifrån god service man kan komma. Så dåligt resultat + synnerligen dåligt och oproffsigt kundbemötande = jag kan inte rekommendera ens min värsta ovän att gå dit!