Ulriksdals Wärdshus AB

Ulriksdals Wärdshus AB

Llama 4688-508 15 www.ulriksdalswardshus.se
3.4

About company

Ulriksdals wärdshus erbjuder julbord, smörgåsbord, lunch och middag, catering, bröllopsmiddag, festmåltider och konferens med matupplevelser utöver det vanliga

7 omdömen om Ulriksdals Wärdshus AB

Roger T
Escribió sobre Ulriksdals Wärdshus AB

Nej tyvärr Ulriksdals Wärdshus, det är inte på långa vägar så bra som det var förr. I och för sig måste man jämföra Ulriksdals med sin forna standard under Lauris tid när man var absolut bäst i Sverige. En oerhörd kulturinstitution. Nu är det bara OK...helt OK...men inte mer. Tyvärr. Utsikten är dock lika bra som alltid. Ytterligare klagomål: Ingen julmusik heller (oj, jag saknar Max - kommer Ni ihåg...?).

Paraden
4.2/5 i betyg av 4740 omdömen 4.2 av 4740 omdömen

God mat och trevliga flickor som servade oss. Det jag saknar för fullt betyg är tillgängligheten för oss hjulburna!

PRO Skogås genom Gerd K PRO Skogås genom Gerd K
anna s
Escribió sobre Ulriksdals Wärdshus AB

Såg jättemycket fram emot att äta ett härligt julbord, vart grymt besviken!! Vi var där en helg på sista sittningen, (de har bara två på helgen)som böjar mellan 17-17.30. 19.00 var det i så gott som tomt i lokalen, detta för att de plockade bort maten, fixade men nästa dags sittning mm, hur mysigt är det att sitta där när det enda man känner är att personalen vill att man ska gå. Det var en hel del mer saker vi inte var nöjda med, kändes trist när man tagit taxi från o till stan och att det är ett rätt dyrt julbord. ...

Ulrika H
Escribió sobre Ulriksdals Wärdshus AB

Det ligger vackert och kan du sitta ute i trädgården är det trevligt. Personalen har en ojämn nivå, några skulle behöva en charmkurs. Prisnivån är hög och maten svarar inte upp till prisnivån! Vi har varit där vid flera tillfällen dag och kväll och julbord och det är allt för många "genvägar" i köket med industri-sylt, färdigköpta dressingar, såser m.m.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4171 omdömen 4.0 av 4171 omdömen

GOD mat og drikke, GOD service og GOD stemning!

Lill-Karine N Lill-Karine N
Joakim N
Escribió sobre Ulriksdals Wärdshus AB

Mycket delikat mat och ett julbord att rekommendera. Enda att klaga på där var att hallonsylten på dessertbordet var av skolköksstandard.

Magnus R
Escribió sobre Ulriksdals Wärdshus AB

Ligger underbart vid Ulriksdals slott, prisnivån är hög men så är också kvaliteten på maten. Det går dock utmärkt att ta en glas vin i Bersån för en rimlig peng. http://vinotinto.wordpress.com/2008/06/10/ulriksdals-vardshus/

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7934 omdömen 4.3 av 7934 omdömen

Bemötandet var lite arrogant och avmätt. Förrätten (löjrom) var onödigt liten, 2 små teskedar rom. Nog för att rom är dyrt, men denna serve

Erik
Escribió sobre Ulriksdals Wärdshus AB

Detta ställe är verkligen förstklassigt, men smakar det så kostar det. Deras julbord är dock inte nämnvärt dyrare än något annat ställe. Miljön och maten är underbart god. Vill man komma undan med pengar kvar i plånboken gör man säkrast i att äta deras buffeer, tex julbordet och skaldjursbuffen.

Camilla
Escribió sobre Ulriksdals Wärdshus AB

Det här är en restaurang med tradition och hög kvalitet. Det märker man inte minst på den eleganta personalens seriösa, artiga men något svala bemötande. Den gamla lokalen är charmig med en lyckad mix av gammalt och nytt: ljusgrå väggar, vita linnedukar och vitmålade stolar på en knallgrön heltäckningsmatta med en härlig utsikt över trädgården ner mot vattnet. Häftigt! Menyn är lyxig och man bör äta tre rätter om man vill bli mätt. Oftast under året har de en prisvärt tre-rätters meny som verkligen ger valuta för pengarna....

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8101 omdömen 4.3 av 8101 omdömen

Vi firade min sons artonårsdag på Nybrogatan 38 och hade en helt fantastisk kväll!!! Vi var ett sällskap på 14 personer i alla åldrar och ha