Emillio Afram

Emillio Afram

Emillio Afram är mäklare på Unik Fastighetsförmedling

Emillio Afram har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Emillio Afram har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-06 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 5.0. Emillio Afram har haft 9 försäljningar sen 2021-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-05 - 2021-07

Läs vad 9 Läs vad Emillio Afram

• sålde sin lägenhet med hjälp av Emillio Afram en del av Unik Fastighetsförmedling
    2021-07-22
    Emillio visade allra högsta service nivå man kan tänka sig få som säljare. Hade jag en fråga kunde jag alltid få tag i honom och fick alltid svar omgående. Han överträffade mina förväntningar när det gällde priset på bostaden. Det visade sig vara mitt livs bästa affär på en lägenhet som egentligen hade lite svängrum på uppsidan. Emillio gjorde ett enastående arbete och lyckades hitta rätt köpare i en nedåtgående marknad.
    • Kungsholmen
    2021-07-19
    Emillio, sikken stjärna ✨Vid vårt första möte sade vi att vårt mål var att ta försäljningsrekordet i föreningen. Vi visste inte vad vi skulle förvänta oss men Emillio tackade och tog emot. Vi hade flera visningar och Emillio tog verkligen sin tid både med intresserade och med oss och fick verkligen oss att känna oss trygga i hela processen. En kväll ringer han och meddelar att han hittat en köpare TILL rekord UTAN budgivning. Då var det bara att slänga på sig kläderna och ta sig till Unik för signering 😅 All eloge till Emillio och Unik! Vi är världens nöjdaste kunder.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emillio Afram en del av Unik Fastighetsförmedling
    • Kungsholmen
    2021-07-08
    Emillio var proffsig och hjälpsam.

Angelägen att hjälpa mig och jag kände hans stöd.

Rekommenderar er att ta hjälp av Emillio vid framtida försäljningar/köp.
    • Hjorthagen
    2021-06-21
    Emilio var mycket påläst och en god förhandlare. Dessutom väldigt trevlig.
    • Vasastan
    2021-06-14
    Väldigt bra support och dialog under hela köp processen. !
    • Vasastan
    2021-06-14
    Supertrevlig och professionell. Inget negativt att säga verkligen bara nice person som i min åsikt har koll på der vi som kunder behövde
    2021-06-14
    Emilio var trevlig och gav ett gott intryck med bra kunskap om området. Han var aktiv och engagerad under hela processen. Bra jobbat!
  • Christian E
    sålde sitt hus med hjälp av Emillio Afram en del av Unik Fastighetsförmedling
    2021-06-09
    Allt gick enkelt och smidigt från början till slutet
    Kan varmt rekommendera Emillio och unik fastighetsförmedling
    • Alby
    2021-06-09
    Proffesionellt bemötande från början till slut. Kan rekommendera Emillio till alla som vill sälja sin bostad, skulle inte tveka att anlita honom igen vid nästa bostadsaffär
    Fem stjärnor ⭐️