Emillio Afram

Emillio Afram

Emillio Afram är mäklare på Bergets Ro Fastighetsförmedling

Emillio Afram har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Emillio Afram har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 20 omdömen med ett betyg på 5.0. Emillio Afram har haft 11 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-03

20 omdömen om Emillio Afram

Patrik C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emillio Afram en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling

Mycket trevlig och bemötande och finns nästan alltid anträffbar. Förväntningarna var mindre än levererat alltså det blev mycket bättre än förväntat. Trevlig och alltid glad med bra driv som ger resultat. 5 poäng av 5 möjliga.

Sandra Ellinor A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emillio Afram en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling

Professionell, lyhörd och ärlig mäklare. Mycket nöjd med hjälpen.

Dilmon A
Västra Skogen

Den bästa mäklaren i området utan tvekan!

Susann J
Västra Skogen - Ingenting

Proffsig! Alltid tillgänglig. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Emillio.

Sara L
Västra Skogen - Ingenting

Emilio är kunnig och har ett otroligt bra bemötande som gjorde att jag som köpare kände mig lung och trygg genom hela affären. Han ger snabb återkoppling utan att vara hetsig, vilket är en eftersträvansvärd egenskap. Kan verkligen rekommendera.

Jie L
Sålde sin bostad med hjälp av Emillio Afram en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Hagastaden

Emillio Afram hjälpte mig att sälja min lägenhet på Hagastaden. Emillio är en extremt erfaren mäklare. Han hade alltid tid för alla våra frågor. Försäljningen har gått super smidigt. Rekommenderar honom starkt!

Johan E
Västra Skogen

Fick en bra magkänsla från första kontakt. Tydlig och transparent genom hela processen. Rekommenderar starkt!

Lena S
Västra Skogen

Jag och min man är otroligt tacksamma över att vi valde Emillio som fick uppdraget att sälja vår lägenhet. I denna tuffa marknad så lyckades han sälja lägenheten innan visning, bara det är helt otroligt och något vi aldrig förväntade oss. Vi uppskattar att Emillio var väldigt professionell med god social kompetens under denna säljprocess, det gjorde att vi alltid kunde känna oss trygga med honom. Han var alltid tillgänglig, tydlig och han såg till att göra det bästa både för köpare och säljare, vilket resulterar i att båda...

Jame-Jamil H
Västra Skogen

Mycket professionellt bemötande och alltid tillgänglig, vare sig det var lördag kväll eller måndag morgon. Höll en alltid uppdaterad i processen vilket uppskattades mycket. Rekommenderar starkt!

Isak Y
Västra Skogen - Ingenting

Bra och tydlig kommunikation utöver hela köpet!