Gabriel Bilir

Gabriel Bilir

Gabriel Bilir är mäklare på Unik Fastighetsförmedling

Gabriel Bilir har varit registrerad mäklare sedan 2015-07. Gabriel Bilir har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-12 och har fått 130 omdömen med ett betyg på 4.9. Gabriel Bilir har haft 107 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 130 Läs vad Gabriel Bilir

• sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Bilir en del av Unik Fastighetsförmedling
    • Ursvik
    2021-09-20
    Vi kan starkt rekommendera Gabriel.
    Han var väldigt närvarande under hela processen och väldigt kommunikativ och höll oss alltid uppdaterade under dom olika delarna under själva processen 😊
    • Vasastan
    2021-09-20
    Gabriel vände ett ganska lugnt intresse till ett väldigt bra pris. Närvarande och pedagogisk genom hela processen och flexibel med mina behov. 10/10!
  • 2021-09-17
    Om du läser detta är du förmodligen på jakt efter en mäklare. Du kan sluta leta nu.

- Kännedom om området
    - Bra kundbemötande
    - Anträffbar

Det är sådana saker som brukar nämnas när man letar efter en kompetent mäklare. Man skulle kunna lista en hel radda med floskler. Sanningen är den att Gabriel inte är en kompetent mäklare. Gabriel är på en egen nivå. Att begränsa sig till att Gabriel klarar av sitt yrke vore en skymf. Gabriel är ett riktmärke för hur du som mäklare ska agera och jobba.
    Du som läser detta har säkerligen redan förstått att jag är mer än nöjd med försäljningen. I samma hus såldes en likadan lägenhet för 620.000 kr mindre nyligen. Bortsett från att min ligger två våningar upp (Ingen utsikt som trumfar den andra på något sätt) skiljer sig lägenheterna inte åt. Vad som skiljer sig är mäklarens insats. Den andra mäklaren var från en större, rikstäckande firma. Jag kan inte påstå att jag hade någon större erfarenhet av Gabriels firma och dess varumärke, men det kändes lite mer som att man betydde något som kund än vad man kände hos andra firmor.
    Du som läser detta ska definitivt förstå att valet av mäklare ska till 100 % bestå av din känsla för vad mäklaren kommer att göra för din försäljning. Detta är det enda sättet i Sverige för en genomsnittlig medborgare att påverkar sin privatekonomi drastiskt. Och jag kunde inte vara gladare över att jag valde Gabriel för just detta.
    Den enda oron jag kände var hur köparna skulle kännas vid kontraktsskrivningen. Det visade sig att dom inte hade ett ont ord att säga om Gabriel. Detta visar än mer på vilket fullblodsproffs du som säljare kommer att ha och göra med. Det finns inga som helst tveksamheter om att du ska anlita Gabriel som mäklare. Har du inte insett det efter att ha läst detta är du mer än välkommen att höra av dig till mig så ska jag få dig att förstå hur du gör det bästa valet för din privatekonomi som du möjligtvis kan göra.

Att påstå att jag kan rekommendera Gabriel är en underdrift. Anlita honom bara, du kommer att tacka mig.

Mvh, Fredrik
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Bilir en del av Unik Fastighetsförmedling
    • Vasastan
    2021-09-16
    Bra bemötande, god sakkunskap, professionell, lyhörd
    • Centrala Sundbyberg
    2021-09-15
    Var en riktigt snabb och smidig process, precis som jag hoppats på.
    2021-09-13
    Andra gången vi säljer med Gabriel.
    Gabriel är lyhörd och väldigt proffsig i sitt bemötande och vi kan inte annat än vara 110% nöjda. Bäst i Solna/Sundbyberg!
    • Järvastaden
    2021-09-13
    Värdering, planering och säljprocess utfördes med högsta möjliga verkningsgrad!
    2021-09-09
    Extremt trevlig och professionell. Jobbade dag&natt för att vara tillgänglig och gjorde allt för att hjälpa till att få till en smidig process. Bästa mäklaren i stan faktiskt!
    2021-09-09
    Gabriel är väldigt trevlig, proffsig och tillmötesgående! En väldigt förtroendeingivande person som känns uppriktigt och ärlig. Skötte processen utmärkt och vi kunde inte ha önskat oss en bättre mäklare!
    • Kungsholmen
    2021-09-07
    Andra gången vi använder oss utav Gabriel. Alltid lika professionell och kunnig! Kan starkt rekommendera