Läs vad 67 Läs vad Gabriel Bilir

• 2021-01-22
    Grym kundupplevelse från början till slut. Kombination av Gabriels energi, erfarenhet och unika process gjorde honom till ett självklart val för affären, och det visade sig stämma i resultatet. Gabriel har en fantastisk service tänk och är en naturlig säljare av högsta klass.
    Esmail B
    • 28.0 m²
    • Råsunda
    sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Bilir en del av Unik Fastighetsförmedling
  • 2021-01-15
    Sålt en bostad.
    Blev bemött på ett väldigt glatt, engagerat, genomtänkt och proffsigt sätt.
    Mina förväntningar uppfylldes, det var att hitta en köpare på smidigt sätt samt snabbt. Tycker absolut att mäklaren levde upp till mina förväntningar.
    Jag hade en jätte bra upplevelse och känsla från start till avslut. Gabriel är en mycket härlig person med mycket positiv energi som smittat av sig.
    Sara D
    • 44.5 m²
    • Ursvik
  • 2021-01-02
    Engagerad, kunnig, tillmötesgående och professionell - tack Gabriel för din hjälp med att hitta vår bostad! I synnerhet i Corona-tid när vi inte kunde besöka lägenheten men du gav oss en virtuell visning och svarade på alla våra frågor! Vi ger dig våra varmaste rekommendationer!
    Ulrika T
    • Centrala Sundbyberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Bilir en del av Unik Fastighetsförmedling
  • 2020-12-18
    Vi är extremt nöjda med Gabriel! Han utförde uppdraget på exceptionellt sätt! Han visade ett stort engagemang, var lyhörd, gav ständigt information och återkoppling - allt man kan önska sig om säljare! Kan starkt rekommendera Gabriel om du vill ha vass och professionell mäklare som uttrycker genuin glädje för det han gör! Vi kommer utan tvekan att anlita Gabriel nästa gång vi flyttar!
    Liza A
    • 55.0 m²
    • Bromma/Mariehäll
  • 2020-12-14
    Energifull, proffsig och kundfokuserad mäklare.
    Efwa K
    • 1.5:a
    • 55.0 m²
    • Hammarby Sjöstad
  • 2020-12-12
    Nu har Gabriel varit våran mäklare vid 2 försäljningar, och vi är så nöjda med precis allt, från första kontakt till avslutad affär.
    Allt sköts fantastiskt smidigt, och med ett otroligt driv att nå våra mål som säljare.
    Proffsigt rakt igenom!
    Mia S
    Mia S
    • 28.0 m²
  • 2020-12-02
    Jag var mycket nöjd med Gabriel Bilirs insats som mäklare. Han är trevlig, social, energisk och kompetent. Han lyckades sälja min lägenhet innan allmän visning genom att kvällstid ordna en privat digital visning för ett par som var intresserade. Jag kommer utan vidare att anlita Gabriel Bilir igen, när jag flyttar nästa gång.
    Niclas L
  • 2020-11-30
    Gabriel är en person och mäklare som förstår att ta in hela bilden och gör därför både säljare och oss som köpare nöjda! Vi ledes på ett respektfullt sätt till köpets fördelar och nackdelar. Dessutom visar Gabriel att han förstår vad service är från början till slut! Kan bara ge honom mina finaste rekommendationer/ Rasmus Troedsson
    Rasmus T
    Rasmus T
  • 2020-11-30
    Jag köpte en lägenhet i Sundbyberg och Gabriel Bilir var väldigt smidigt och var jätte bra på att förhandla och hela affären gick jätte fort! Jag är jätte nöjd med Gabriel!
    Jack H
    • 59.0 m²
  • 2020-11-28
    Mycket kompetent. Sålde vår lägenhet till ett pris som var över förväntan så kunde inte vara mer nöjd.
    Rekommenderar verkligen!
    Anna J