Gabriel Bilir
2019-09 - 2020-08

Läs vad 11 Läs vad Gabriel Bilir

• Filip Johan H skrev om Gabriel Bilir en del av Unik Fastighetsförmedling

2020-08-19

Gabriel hjälpte mig att sälja min lägenhet i Traneberg Bromma, en mycket kompetent mäklare som gjorde sitt yttersta till att hålla mig uppdaterad och informerad under hela processen. I detta fallet blev både säljaren (jag) och köparen mycket nöjda. Kommer använda Gabriel igen! Läs mer
    Adam F gillar detta
  • CAMJAR D
    CAMJAR D skrev om Gabriel Bilir en del av Unik Fastighetsförmedling

2020-06-25

Efter lång period av letande, olika byråer och mäklaren så köpte jag äntligen min första bostad. Jag är otroligt glad och tacksam att jag fick hjälp från Gabriel på Unik. Inte nog med att Unik som helhet tar hand om en väl, men Gabriel är verkligen en mäklare som bryr sig om individen. Vare sig du är säljare eller köpare. Det är ”läskigt” att göra sin första och största affär i livet, men med Gabriel kändes det ytterst tryggt. Han har en sån positiv energi och attityd, han tar hand om en till hundra procent oavsett vad och ser till att man hittar det objekt som man kan kalla hem med ett leende. Jag kommer definitivt att köpa och sälja mina framtida bostäder via Unik och rekommenderar starkt denna byrå och samtliga mäklaren hos Unik. Ett helt fantastiskt team!! Läs mer
  • William H
    William H skrev om Gabriel Bilir en del av Unik Fastighetsförmedling

2020-06-09

Unik Fastigheter hjälpte mig sälja min bostad. Gabriel tog på sig uppdraget och hanterade det med bravur. Jag har träffat på många mäklare från både mindre och de största byråerna. Jag kan inte påstå att jag har bemöts av samma energi någonsin som jag blev av Gabriel. Gabriel är en hängiven person med yrkesstolthet och vill konstant prestera. Han sätter dig i centrum och jobbar konstant för att slå rekord och göra sin kund nöjd. Enastående mäklare som satsar allt. Säljer jag något i framtiden så finns det bara en mäklarbyrå jag kommer höra av mig till. Läs mer
  • SARA J
    SARA J skrev om Gabriel Bilir en del av Unik Fastighetsförmedling

2020-05-11

Sålde med hjälp av Unik Fastighetsförmedling och det slutade med en REKORD affär!

Tack till Gabriel Bilir som briljerade en Unik försäljning! Läs mer
  • MARINA R
    MARINA R skrev om Gabriel Bilir en del av Unik Fastighetsförmedling

2020-02-24

Gabriel Bilir är oerhört energisk och proffsig mäklare som hjälpte mig och maken med försäljningen. Vi rekommenderar honom starkt då han är professionell, engagerad och verkligen kan marknaden.
    I en tuff marknad lyckades han leverera ett oväntat resultat. Tack för ett fantastiskt jobb och ett trevligt samarbete! Läs mer
  • JOHAN B skrev om Gabriel Bilir en del av Unik Fastighetsförmedling

2019-12-11

Gabriel Bilir sålde min lägenhet 2019. Allt gick som en dans på rosor. Supernöjd men hans insats och försäljningspriset. Kan varmt rekommendera honom.

Lycka till! Johan B.P Läs mer
  • Mizgin G
    Mizgin G skrev om Gabriel Bilir en del av Unik Fastighetsförmedling

2019-12-03

Gabriel Bilir är en mäklare som inger stort förtroende. Alltid glad och trevlig. Uppskattade all tid han lade ner på oss. När vi kände oss nerviga och oroliga var han lugn och stillade vår oro. Kort sagt vi är supernöjda. Skulle inte tveka att rekommendera honom. Läs mer
  • ANNA CHRISTINA S
    ANNA CHRISTINA S skrev om Gabriel Bilir en del av Unik Fastighetsförmedling

2019-12-03

Fick tips om Gabriel på Unik Fastighetsförmedling och är mer än nöjd! Trots en riktig trög marknad fick Gabriel fram kunder så att det blev budgivning och en lyckad försäljning.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • SAMIR T skrev om Gabriel Bilir en del av Unik Fastighetsförmedling

2019-12-03

Stort tack till Gabriel Bilir som för andra gången hjälpte oss med ett lyckat försälj ningsresultat . Gabriel överträffar alla förväntningar med sin flexibilitet, tillgänglighet, lyhördhet och engagemang på ett personligt plan. Alternativet annan mäklare finns inte för oss ! Läs mer
  • Frida Maria B
    Frida Maria B skrev om Gabriel Bilir en del av Unik Fastighetsförmedling

2019-12-03

När vi planerade att sälja lägenheten träffade vi flertalet mäklare men valet var SJÄLVKLART när vi väl träffade Gabriel och vi har inte ångrat oss en sekund. Under hela försäljningsprocessen så har Gabriel varit lyhörd, otroligt engagerad och kämpat för att vi som säljare ska vara nöjda. Han har ringt/smsat och uppdaterat om läget, vilket har gjort oss trygga. Det märks även att samarbetet är stort mellan mäklarna på UNIK då de ofta varit två mäklare på visningar etc vilket vi tyckt var positivt.
    Nästa gång vi köper/säljer så kommer valet av mäklare vara ännu mer självklart! Kan varmt rekommendera Gabriel till alla som ska sälja bostad!!! Läs mer

Senaste försäljningarna

Ursviksvägen