Läs vad 28 Läs vad Nathalie Jensen

• 2021-01-21
    Förmedlade bostadsrätt vid köp. Lämnar bästa rekommendationer då Nathalie håller en mycket hög nivå utifrån min bedömning jämfört med erfarenhet från tidigare mäklare. Engagerad, korta ledtider och professionellt bemötande.
    Ida S
    • Kungsholmen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Jensen en del av Unik Fastighetsförmedling
    Vi har sålt lägenhet
    Mycket positiv, lyhörd,Professionell
    Hade inga förväntningar på mäklare.
    Med tiden som gick insåg jag hur ambitiös Nathalie var och professionell i det hon gjorde .

Lyhörd,smart,duktig,snäll.
    Haci D
    • Kungsholmen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Jensen en del av Unik Fastighetsförmedling
  • 2021-01-21
    Nathalie förmedlade en bostadsrätt som vi köpt (4 rum). Otroligt positivt bemötande, förtroendeingivande och engagerad. Väldigt service minded. Rekommenderar starkt!
    Michael A
  • 2021-01-14
    Nathalie är en fantastisk mäklare som skapar förtroende och tillit. Nathalie gör sitt yttersta för att hjälpa utefter ens egna krav och preferenser och hon är alltid tillgänglig. Nathalie får fem stjärnor av fem möjliga!
    Emilie S
    • 1:a
    • 31.5 m²
    • Vasastan/Norrmalm
  • 2021-01-08
    Nathalie förmedlade en bostad som jag köpte. Hon var väldigt professionell med snabb återkoppling!
    Meryem F
    • 48.0 m²
    • Bromma/Mariehäll
  • 2020-12-23
    Fick ett jätte seriöst intryck och en säljare som verkligen jobbade för en smidig affär för mig som säljare !
    Patrik H
    • 48.0 m²
    • Bromma/Mariehäll
  • 2020-12-11
    Jag har köpt en lägenhet utav Nathalie Jensen på Unik Fastighetsförmedling.

Redan från första bemötandet av henne så kände jag mig bekväm. Hon var ytterligt noggrann när det gäller informationen vi ville ha av bostaden, professionell i sitt bemötande och sättet hur hon agerade med oss som köpare.

Har aldrig tidigare köpt en bostad så hade inga riktiga förväntningar men det jag klart kan säga är att Nathalie satte ribban högt! Nästa gång jag köper eller säljer kommer förväntningarna vara skyhöga tack vare hennes hårda jobb.

En stark rekommendation ger jag till dig Nathalie.

Tack för allt!
    Fredrik G
    • 43.0 m²
    • Bromma
    Tusen tack Fredrik för de fina orden, det värmer enormt! Så glad för er skull! Vi ses på tillträdet, hörs vi inte innan önskar jag er n god kul och gott nytt år! :)
    Nathalie Jensen

Nathalie Jensen

Visa svar
  • 2020-12-11
    Toppenbemötande processen igenom och ihärdigt jobb för att göra oss som säljare nöjda!
    Sofie P
    • 70.0 m²
    • Vasastan
  • 2020-12-02
    Flexibel och trevlig samt hjälpsam.
    Johan B
    • 3:a
    • 74.0 m²
    • Vasastan/Norrmalm
  • 2020-11-29
    Sålt en bostadsrätt.

Jag blev bemöt på ett bra sätt. Hon var mycket pedagogisk och beskrev sin strategi som var väl genomtänkt.

Hon verkade identifiera marknaden direkt och gav en bra beskrivning på de uppkomna förutsättningar.
    Ulf J
    • 60.0 m²