Nathalie Jensen

Nathalie Jensen

Nathalie Jensen är mäklare på Unik Fastighetsförmedling

Nathalie Jensen har varit registrerad mäklare sedan 2019-04. Nathalie Jensen har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 108 omdömen med ett betyg på 4.9. Nathalie Jensen har haft 82 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 108 Läs vad Nathalie Jensen

• sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Jensen en del av Unik Fastighetsförmedling
    2021-09-15
    Nathalie var otroligt professionell genom hela processen! Hon gav, redan från start, bra förväntningar och var alltid noggrann med att jag som säljare kände mig trygg i hennes agerande. Valde just Nathalie på grund av hennes moderna säljstrategi, en stjärna till mäklare!
    2021-09-09
    Nathalie gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja vår lgh. Från att vi anlitade henne rullade saker på helt otroligt smidigt och hon var väldigt tillmötesgående och uppvisade en flexibilitet vi inte upplevt hos tidigare mäklare. Hon sålde lgh supersnabbt på förhand till ett slutpris över våra förväntningar. Vi ger henne våra varmaste rekommendationer.
    2021-09-08
    Fantastisk!! Nathalie har våra varmaste rekommendationer!
    • Vasastan/Norrmalm
    2021-09-08
    Från första kontakt gav Nathalie ett trovärdigt, öppet och professionellt intryck och förvaltade högt ställda förväntningar på ett utmärkt sätt genom hela processen. Speciellt utmärkande var hennes personliga engagemang, tillgänglighet och lösningsorienterade förmåga. Fick ett stort förtroende för Nathalie och kan varmt rekommendera att anlita henne som ombud.
    2021-09-08
    Nathalie är otroligt professionell i sitt arbete, finns tillgängligt dygnet runt och gör allt i sin makt för att göra sin kund nöjd!
    2021-09-04
    Nathalie fixade en väldigt fin annons, jobbade hårt med att få in många på visningar, höll mig uppdaterad och jag var väldigt nöjd med slutpriset
    • Sundbyberg
    2021-09-03
    Ingen snackare. Nathalie är en mäklare som lever upp till de höga förväntningarna som hon ställer. Rekommenderas starkt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Jensen en del av Unik Fastighetsförmedling
    • Vasastan
    2021-09-03
    Nathalie har varit helt fantastisk genom hela processen. Jag har fått alla mina frågor och funderingar besvarade på ett ytterst professionellt sätt. Med detta sagt råder det inga tvivel om att jag kommer anlita Nathalie den dagen det är dags att sälja min bostad. Högsta möjliga betyg!
    2021-09-02
    Proffsig och väldigt trevlig. Sålde in lägenheten på ett sätt som kändes genuint och kunnigt.
    • Vasastan
    2021-09-01
    Jag var väldigt nöjd med Nathalie, både i processen och med slutresultat. Hon var lyhörd och engagerad från början till slut!