Nathalie Jensen

Nathalie Jensen

Nathalie Jensen är mäklare på Unik Fastighetsförmedling

Nathalie Jensen har varit registrerad mäklare sedan 2019-04. Nathalie Jensen har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 231 omdömen med ett betyg på 4.9. Nathalie Jensen har haft 93 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 231 Läs vad Nathalie Jensen

• sålde sin lägenhet med hjälp av Nathalie Jensen en del av Unik Fastighetsförmedling
    2022-09-26 Verifierad kund
    Snabbt, effektivt och med bra känsla o fint bemötande.
    2022-09-26 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjd med Nathalies insats. Nathalie är trevlig, strukturerad och professionell. Hon får både säljare och köpare att känna sig trygg genom hela processen.

Rekommenderas starkt!

//Nöjd säljare
    • Fredhäll
    2022-09-26 Verifierad kund
    Nathalie är väldigt duktig och professionell, ett nöje att arbeta med!
  • Michiel d
    2022-09-26 Verifierad kund
    Always treated well and good communication! Fast and good handling and well informed.
  • Anna H
    2022-09-24 Verifierad kund
    Nathalie är en trygg och positiv mäklare. Bra på att förhandla vilket är A och O i rådande läge med en osäker marknad.
    Arbetar hårt och är väldigt tillmötesgående och snäll.

Jag kan verkligen rekommendera Nathalie!
    2022-09-23 Verifierad kund
    Nathalie är en engagerad, skärpt, vass, påläst, målmedveten och samtidigt en ödmjuk, generös, lyhörd, förtroendeingivande mäklare och medmänniska.

De är få personer jag träffat som imponerar på mig som Nathalie gör varför jag med varm hand lämnane över allt som rörde försäljningen av min lägenhet till henne, något som självklart slutade i succé!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nathalie Jensen en del av Unik Fastighetsförmedling
    2022-09-23 Verifierad kund
    Natalie är väldigt villig att lyssna och svara på alla mina frågor, och va väldigt hjälpsam när jag fick för mig nya planer och kommunicerade bra med säljaren för att hitta lösningar.
    2022-09-23 Verifierad kund
    Jag kan verkligen rekommendera Nathalie som mäklare. Hon är engagerad, trevlig och kunnig inom sitt område. Vi kände oss trygga med henne under hela processen. Supernöjda helt enkelt!
    2022-09-23 Verifierad kund
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Nathalie. Vi fick ett professionellt bemötande med bra kommunikation och alltid en snabb återkoppling. Nathalie är målinriktad med en grym energi. Både säljare och köpare blev nöjda. Jag rekommenderar henne starkt.
    2022-09-22 Verifierad kund
    Professionell, kunnig och höll oss uppdaterade under hela processen. Vi är supernöjda och kan verkligen rekommendera Nathalie!