Rasmus Logärd

Rasmus Logärd

Rasmus Logärd är mäklare på Bergets Ro Fastighetsförmedling

Rasmus Logärd har varit registrerad mäklare sedan 2022-08. Rasmus Logärd har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 59 omdömen med ett betyg på 5.0. Rasmus Logärd har haft 24 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-03

59 omdömen om Rasmus Logärd

Selma T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Logärd en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Edsberg

Rasmus var både trevlig och duktig och både jag och sambon är väldigt nöjda med vår nya lägenhet och en bra genomförd affär. Tack för hjälpen, vi rekommenderar Rasmus om man går i köp eller säljtankar!

Tim G
Edsberg

Trevligt, hjälpsam och kunnig. Som köpare kände jag mig trygg och lugn med Rasmus som mäklare.

Jan-Erik B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Logärd en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Edsberg

Hej Mäklaren Rasmus hade ett vänligt bemötande på alla sätt, våra förväntningar på försäljningen var inte så höga men det ändrades med hans entusiasm , då höjdes målen , och för vår del blev det över förväntan

Michaela B
Råsunda

Trygg, kunnig och professionell innan, under och efter köpet. Vi fick svar på alla frågor och kände oss nöjda under hela processen.

Lucas A

Skön kille. Helt rätt person för det vi leta efter. Visste direkt vad svaret var på våra frågor som vi hade. 10/10

Thomas S
Råsunda

Rasmus ger ett lugnt och professionellt intryck. Påläst, lätt att komma i kontakt med och har tydlig och bra kommunikation innan, under och efter försäljningen. 10/10

Josefin S
Råsunda

Driven, insiktsfull, lyhörd och tillitsfull. Besitter gedigen kunskap samt medvetenhet om marknadsläget. God samarbetsförmåga, öppen kommunikation om förväntningar och gemensam målbild. En trygg försäljningsprocess.

Emil T
Östermalm - Gärdet

Rasmus är en väldigt professionell och duktig mäklare som gjort hela processen enkel under min försäljning! Rekommenderas varmt!

Isabelle N
Råsunda

Rasmus har under hela processen varit informativ och hjälpsam. Han är flexibel och otroligt trevlig, lyhörd och proffsig. Han gjorde sitt yttersta för att sälja min lägenhet och jag är supernöjd med hans insats. Rekommenderar varmt!

Franklin C
Råsunda

Affärsdriven mäklare som dessutom var väldigt lösningsorienterad som löste både mitt och säljarens behov. Rekommenderas starkt! Tack för en bra affär Rasmus!