Rasmus Logärd

Rasmus Logärd

Rasmus Logärd är mäklare på Bergets Ro Fastighetsförmedling

Rasmus Logärd har varit registrerad mäklare sedan 2022-08. Rasmus Logärd har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 56 omdömen med ett betyg på 5.0. Rasmus Logärd har haft 24 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-03

56 omdömen om Rasmus Logärd

Michaela B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Logärd en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Råsunda

Trygg, kunnig och professionell innan, under och efter köpet. Vi fick svar på alla frågor och kände oss nöjda under hela processen.

Lucas A

Skön kille. Helt rätt person för det vi leta efter. Visste direkt vad svaret var på våra frågor som vi hade. 10/10

Thomas S
Råsunda

Rasmus ger ett lugnt och professionellt intryck. Påläst, lätt att komma i kontakt med och har tydlig och bra kommunikation innan, under och efter försäljningen. 10/10

Josefin S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Logärd en del av Bergets Ro Fastighetsförmedling
Råsunda

Driven, insiktsfull, lyhörd och tillitsfull. Besitter gedigen kunskap samt medvetenhet om marknadsläget. God samarbetsförmåga, öppen kommunikation om förväntningar och gemensam målbild. En trygg försäljningsprocess.

Emil T
Östermalm - Gärdet

Rasmus är en väldigt professionell och duktig mäklare som gjort hela processen enkel under min försäljning! Rekommenderas varmt!

Isabelle N
Råsunda

Rasmus har under hela processen varit informativ och hjälpsam. Han är flexibel och otroligt trevlig, lyhörd och proffsig. Han gjorde sitt yttersta för att sälja min lägenhet och jag är supernöjd med hans insats. Rekommenderar varmt!

Franklin C
Råsunda

Affärsdriven mäklare som dessutom var väldigt lösningsorienterad som löste både mitt och säljarens behov. Rekommenderas starkt! Tack för en bra affär Rasmus!

Lena S
Östermalm - Gärdet

Rasmus är vänlig, trygg och enkel att kommunicera med. Han är också lugn och tålmodig. Affären gick snabbt och smidigt och båda parter var nöjda. Tack!

Matias K

Working with Rasmus was a pleasure. Most importantly in my case we were selling a apartment during a low market, and despite for months of not having any interest or potential buyers coming to open houses, Rasmus would continue to week after week hosting open houses. I appreciate that he was not giving up, and that in difficult times, he would not stop showing the apartment and trying. In the end he managed to get the bidder to come up to an acceptable level.

Johanna K
Järvastaden

Vi är väldigt nöjda med Rasmus!