Läs vad 31 Läs vad Ronni Mleczkovicz

• 2021-01-15
    Ronnie sålde vår lght på blott 11 dagar!!! Känslan från start till mål kändes fantastisk. Vi blev hela tiden uppdaterade på det som skedde i processen vilket kändes otroligt skönt. Nu blev ju processen inte så lång då han gjorde det omöjliga möjligt. Så tacksam att vi anlitade Sveriges kanske bästa mäklare 👌🌟Lösningsorienterad, engagerad och otroligt ödmjuk är bara några kvaliteter Ronnie besitter.
    D
    • 50.0 m²
    • Vasastan
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ronni Mleczkovicz en del av Unik Fastighetsförmedling
  • 2021-01-14
    Både Ronni och Adam hjälpte mig med köp av lägenhet, och redan där var det klappat och klart – självklart ska de även hjälpa mig att sälja! Deras kompetens och härliga personligheter gjorde valet givet.
    En viss oro kan uppstå när man köper innan man säljer, men jag var aldrig orolig när jag hade Ronni till hjälp. Grym kommunikation och grym motivation från Ronnis sida gjorde att vi står här i dag, några dagar senare – lägenheten såld för drömpriset!
    Indra O
    • 39.0 m²
    • Gärdet/Östermalm
  • 2021-01-10
    Ronnie sålde min första lägenhet på Södermalm i Stockholm. Redan ifrån första mötet kändes allting tryggt och proffesionellt. Han var kommunikativ, tillgänglig och närvarande genom hela säljprocessen. Så länge han jobbar inom samma bransch kommer jag inte att vilja använda mig av någon annan mäklare om jag säljer min nästa lägenhet. Elva av tio möjliga poäng!
    Ludwig K
    • 1.5:a
    • 40.0 m²
    • Södermalm
  • 2021-01-08
    Då jag själv jobbar som fastighetsmäklare så har jag naturligtvis ett brett nätverk av kompetenta mäklare.
    Trots detta valda jag att vända mig till Ronni som jag tidigare inte hade haft kontakt med då jag hade sett att han var väldigt aktiv i Hagastaden, där jag hade min lägenhet.

Jag märkte direkt att Ronni har de kvaliteter som jag tycker är viktiga hos en mäklare i samband med att jag sonderade terrängen.

Vaken och skärpt vilket märks på hans analytiska förmåga av situationer.
    Lösningsorienterad och förutseende. Han ligger steget före och har lösningar på utmaningar som kan uppstå i en förhandling.
    Helt klart en hårt arbetande mäklare.
    Det ska nog mycket till för att Ronni ska säga "jag hinner inte" eller "jag kan inte". If there´s a will there´s a way och Ronni har viljan.
    Ödmjuk och lätt att tycka om. Jag var aldrig orolig att arrogans eller attityd skulle sätta käppar i hjulen. Tvärt om var jag helt trygg med den biten då Ronni känns både proffsig och varm som person.

Ronni jobbade metodiskt och engagerat från start till mål
    Det verkliga mäklaratbetet som inte syns utåt var det som ledde oss till en affär jag är mycket nöjd med.
    Bearbetning av spekulanter från tidigare försäljningar, privatvisning på obekväma tider och fullt fokus på att ro affären i land gjorde att han nådde hela vägen fram!

Stort tack Ronni och riktigt bra jobbat!
    Alexander L
    • 53.0 m²
    • Hagastaden
  • 2021-01-05
    Ronni är en mäklare som sticker ut från mängden med sitt enorma driv, sin jordnära personlighet och stora intresse för sälj och framförallt lägenheter. Han ser möjligheter och fördelar med allt, vilket gör honom till den bästa mäklaren. Han överträffade all våra förväntningar och sålde vår bostad till ett rekordpris!
    Sebastian I
    • 50.0 m²
  • 2021-01-04
    Köpt en tvåa i Vasastan via Ronni.
    En mycket smidig köpprocess. Ronni var väldigt trovärdig, påläst och engagerad samt kommunicerade tydligt och med snabb återkoppling. Jättenöjda!
  • 2020-12-31
    "Ronni visade från första sekunden när han klev in genom dörren att han var rätt person för jobbet. Hungrig, driven och med massor av energi så uppfyllde han mina förväntningar. Misstänker att jag anlitat Stockholms bästa mäklare. "
    Sebastian D
    • 60.0 m²
    • Vasastan/Hagastaden
  • 2020-12-14
    Mycket erfaren och talangful mäklare.
    Dana J
    • 34.5 m²
    • Hagastaden
  • 2020-12-10
    Ronni är mäklaren som går den extra milen för att göra dig nöjd. Han är hungrig och samtidigt lyhörd för dina behov som säljare. Kan varmt rekommendera Ronni till andra säljare.
    Marcus W
    • 33.0 m²
  • 2020-12-08
    Köpt en etta i Vasastan, Ronni var tillgänglig och engagerad. Trevlig och med bra energi.
    Kajsa A
    • 33.0 m²
    • Vasastan
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ronni Mleczkovicz en del av Unik Fastighetsförmedling