Ronni Mleczkovicz

Ronni Mleczkovicz

Ronni Mleczkovicz är mäklare på Unik Fastighetsförmedling

Ronni Mleczkovicz har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. Ronni Mleczkovicz har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 157 omdömen med ett betyg på 5.0. Ronni Mleczkovicz har haft 95 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 157 Läs vad Ronni Mleczkovicz

• köpte sin lägenhet med hjälp av Ronni Mleczkovicz en del av Unik Fastighetsförmedling
    • Kungsholmen
    2021-09-19
    Excellent service. I appreciated that info and contract were explained in good English.
    • Kungsholmen
    2021-09-18
    Fast and reliable communication. Good advice. Easy to work with. And facilitates in English too.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ronni Mleczkovicz en del av Unik Fastighetsförmedling
    2021-09-16
    Bra dialog och återkoppling under hela försäljningsprocessen. Satte rimliga förväntninga och jag som säljare kände mig trygg i hela processen. Vi landade i en snabb försäljning och jag blev nöjd med slutpriset.
    2021-09-15
    Ronni gav oss ett trevligt bemötande. Han var kunnig och hade svar på våra frågor. Han drev processen framåt utan att han var " pushig ". Vi rekommenderar honom starkt för den som tänker sälja
    2021-09-15
    Väldigt trevlig! Snabb och smidig affär. Toppenbra!
    2021-09-09
    Ronni gjorde ett fantastiskt jobb genom hela säljprocessen. Närvarande och var väldigt snabb på bollen med uppdatering och återkoppling. Skapade en starkt förtroende hos mig och gjorde sitt yttersta i varje moment. Rekommenderar andra att välja Ronni om ni går i säljtankar eller ska köpa nytt!
    2021-09-08
    Trevligt bemötande och klockren kommunikation! Stort tack Ronni!
    2021-09-05
    Ronni är Stockholms bästa mäklare! Han levererar rekord efter rekord. När jag skulle sälja min lägenhet var valet av mäklare självklart. Jag är övertygad om att jag fick bättre betalt än om jag hade valt en annan mäklare.
    • Hagastaden
    2021-09-05
    Ronni är en fantastisk mäklare som såg till att både jag som köpare och säljaren var nöjd med affären. Han är tillgänglig hela tiden och det var inga problem att göra färdigt affären sent på kvällen. Jag kommer använda mig av Ronni när jag väljer att sälja min lägenhet.
    2021-09-05
    Ronni var tydlig och snabb med information om lägenheten. Trevligt och professionellt bemötande på förhandsvisning och ett snabbt avslut.