Valsim AB

Valsim AB

valsim.se
  • Badge2023

Välkommen till Valsim AB, städföretaget som erbjuder en rad olika städtjänster för att hålla dina utrymmen fräscha och fräscha. Vårt åtagande att använda miljövänliga rengöringsprodukter och utrustning innebär att du kan njuta av en oklanderlig städning utan att skada planeten. På Valsim AB förstår vi att allas rengöringsbehov...

13 omdömen om Valsim AB

Billy O
Skrev om Valsim AB

Otroligt professionella, vänliga och resultatet bättre än förväntat!

Svar från Valsim AB

Tack så mycket, Billy! Vi är glada att du är nöjd med vårt arbete. Om det är något mer vi kan hjälpa dig med, är det bara att säga till. Ha en fantastik dag!

Bengt Olov N
Skrev om Valsim AB

Noggranna, trevliga o vänliga. Faktura ok, utlovat pris stämde. Lycka till Mait o B-O

Svar från Valsim AB

Hej Bengt Olov N, Tack så mycket för ditt fina omdöme om Valsim AB! Vi uppskattar din feedback och önskar dig all lycka framöver.

Maxine Ö
Skrev om Valsim AB

Mycket trevligt bemötande, städade jättenoga och effektivt.

Svar från Valsim AB

Hej Maxine! Tack så mycket för din positiva feedback! Vi uppskattar det.

Mathapelo M
Skrev om Valsim AB

Team Vaslim is the absolutely the best, extremely reliable, professional service. Always going the extra-mile, taking exceptional care of your home like their own. Good value for money. I highly recommend them to others needing wow service.

Svar från Valsim AB

Hello Mathapelo! Thank you for choosing Valsim. We hope our service and work brought a smile to your face and made your life just a little easier.

Barbara K

Proffsigt och snabbt utfört! Barbars

Svar från Valsim AB

Hej Barbara! Tack så mycket för ditt omdöme! Vi är glada att du uppskattar vår professionalism och snabba service.

Mariana E
Skrev om Valsim AB

Så vänliga, noggranna, seriösa och omsorgsfulla om resultatet. Rekommenderas varmt!

Svar från Valsim AB

Hej Mariana! Tack för de vänliga orden! Vi uppskattar verkligen dina ord .Varmt tack för rekommendationen!

Erica F
Skrev om Valsim AB

Valsim är en utmärkt service! De är nogrannna, trevliga, kunniga. Innan Valsim jag provade flera men var inte nöjd, de är absolut bästa som finns! De använder bara deras miljövanliga produkter o de är inkluderat i priset. Jag behöver inte tänka på städning hemma o det känns värd! Jag skulle verkligen reccomemdera de 😄

Svar från Valsim AB

Hej Erica! Tack för att du delar med oss en av din positiva erfarenhet med våra fantastiska kunderna och med VALSIM! Det är alltid bra att höra när kunder är nöjda med våran service och att företaget använder 🍃miljövänliga 🍃 produkter är definitivt ett plus för oss. Dessutom är detta en av våra största hållbarhetsplaner. Det är bra att du känner att du inte behöver tänka på städningen hemma och att det känns värt priset. Vi är glad att du skulle rekommendera oss till andra! Vi uppskattar detta ☺️

Senad A
Skrev om Valsim AB

Fantastiskt rakt igenom kan varmt rekommendera!

Svar från Valsim AB

Hej Senad, Tack för ditt fantastiska omdöme! Vi är glada över att ha kunnat hjälpa och hoppas att vi fortsätter att göra dig glad i framtiden. Med vänlig hälsning,

Gabriella A
Skrev om Valsim AB

Bra service! Noggranna och alltid ett utmärkt resultat.

Svar från Valsim AB

Tack så mycket för den vänliga feedbacken om vår städservice. Vi uppskattar verkligen dina ord . Vi saknar att få erbjuda våra städtjänster för tillfället, men vi ser fram emot att återvända till er när ni kan. Tack igen för ditt stöd och hoppas att vi får möjlighet att fortsätta erbjuda dig en högkvalitativ städservice i framtiden.💕

Matthew R
Skrev om Valsim AB

Meticulous and friendly service, highly recommend!

Svar från Valsim AB

Thank you for your feedback, Matthew. We appreciate your input and hope to continue providing cleaning services for you in the future. We will strive to improve our services to meet your expectations better.

Terri H
Skrev om Valsim AB

Jag kan inte nog beskriva hur nöjda vi är med Valsim. Det blir skinande rent och de gör alltid det där lilla extra. Dessutom med personlig touch. Valsim är flexibla och oerhört hjälpsamma. Lite som att ha anlitat Mary Poppins.

Svar från Valsim AB

Hej Terri, Tack så mycket för den fantastiska feedbacken! Det glädjer oss att höra att du är så nöjd med vårt arbete och att du uppskattar den personliga touchen vi lägger till i vår städning. Vi är alltid glada att hjälpa till och göra det lilla extra för våra kunder. Tack igen för dina vänliga ord, det betyder mycket för oss! Vänliga hälsningar,

Lisa R
Skrev om Valsim AB

Valsim är superproffs! Jag använder dem för hemstädning 2 ggr/månad. Förutom att alltid göra skinande rent gör de alltid något litet extra som sätter guldkant på upplevelsen. Och när jag slarvat eller glömt att köpa hem något (som händer lite för ofta...) har de löst det åt mig. Kan varmt rekommendera Valsim – särskilt Valentina – till alla.

Svar från Valsim AB

Hej Lisa! Tack för ditt positiva omdöme om vår städfirma. Vi är glada att höra att du är nöjd med vår service och att vi har kunnat göra skillnad genom att lägga till något extra. Vi kommer att fortsätta att sträva efter att ge dig och alla våra kunder en högkvalitativ och personlig städtjänst. Vi uppskattar verkligen din rekommendation och är stolta över att ha Valentina i vårt team. Med vänlig hälsning,

Markus K
Skrev om Valsim AB

Väldigt trevliga! Gör ofta det lilla extra

Svar från Valsim AB

Hej Markus! Tack så mycket för din feedback om våra städtjänster. Vi är glada att höra att du är nöjd med vårt arbete och vi uppskattar din lojalitet genom åren. Vi ser fram emot att fortsätta städa åt dig i framtiden! Ta hand om dig,