Croisette Nyköping

Croisette Nyköping

4.0

Välkommen till oss på Croisette ! Här i Nyköping har vi ett professionellt team av fastighetsmäklare med olika bakgrund. Gemensamt för dem alla är att de har riktigt bra koll på Nyköping med omnejd och vill att du ska göra en lyckad, väl anpassad bostadsaffär. Vi är en personlig mäklarfirma med rötter i sydvästra Skåne. Numera...

63 omdömen om Croisette Nyköping

Ann A
Centralt öster

Vänlig, saklig, ärlig, noggrann

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 932 omdömen 4.9 av 932 omdömen

Åsa F
Sålde sitt hus med hjälp av

Toppenmäklare! Kommunicerade hela tiden när något hände Vi fick väldigt fin kontakt!

Lena Kristin N
Skrev om Croisette Nyköping

FALSK MARKNADSFÖRING!! Sålde lgh genom Anna Götheus som presenterade deras koncept med att styling och flyttstäd ingår i arvodet (arvode som är dyrare än andra mäklare). När sen lgh var såld kom det fram att dom utnyttjar kundens RUT-avdrag för att finansiera städningen utan att berätta det innan kontrakt skrevs!! Köparen av lgh sålde även genom Anna och fick inte heller den informationen! Att sen städföretaget ägs av hennes man gör inte saken bättre!!! Sökte Anna åtskilliga gånger för att få en förklaring men utan resultat!!

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Inger W
4:a

Sålt lägenhet, bra bemötande, inte så bra bilder, kunde ha varit mer focus på havsutsikten, lite för dålig info om budgivningen.

Erik G
Sålde sitt hus med hjälp av Croisette Nyköping
150.0 m²

Börje F
4:a

Har just köpt en lägenhet som V o V sålt o det funkade bra ,,, bra och sakligt bemötande proffsigt genomgång av köpekontrakt !!!! Har just skrivit avtal om att V o V skall sälja min fastighet om några veckor,,, får se hur proffsigt det blir ,, hoppas på det bästa !!! Kan återkomma när jag vet hur det gott !!!! Mvh Börje Fritzberg...

Mats Erik O
Sålde sitt hus med hjälp av Croisette Nyköping
165.0 m²

Bra bemötande Lovar mer än leverans Dålig fotograf och redigering Styling tveksam

Peter Ö
2.5:a

Sålt en bostadsrätt Proffsigt Mycket bra Det gick fort

Sara E
2.5:a

Lyhörd och engagerade! Mer än nöjd med försäljningsprocessen.

Carina H
5:a

Har köpt lägenhet via Våningen & Villan för första gången och blev mycket positivt överraskad! Kan varmt rekommendera dem till vänner och familj.

Markus J
4:a

Enkelt att handla av och ännu enklare att sälja med 👌

Robert V
Kvarnbacken

Bra jobbat med svårt uppdrag. Bra förklaring av hur marknaden fungerar nu.

Carl Bertil B
Öster

Engagerad mäklare som gjorde fastighetsaffären smidig men kontinuerlig kontakt.

Mohammad Husein H
Arnö

han förstod mina behov säljaren representerade exakt dem själva och de tjänster de erbjuder. säljaren var trevlig och serviceinriktad kommunikationen med säljaren var klar, direkt och effektiv

Mikael M
Öster

Jag har köpt ett radhus. Bra bemötande av mäklaren. Engagerad. Bevakar både köparens och säljarens intressen. Jag fick bra stöd genom hela processen.

Carl Eric Sebastian L
Skrev om Croisette Nyköping

Jag köpte en lägenhet genom Daryoush Delfi. Innan vi skrev på lovades jag att få lägenheten exakt som den var på visningen. Efter kontrakt skrivits och jag fått nycklar för att flytta in möts jag av en ostädad lägenhet och inte alls med det jag lovats. Mäklaren var svår att kontakta och fick sällan återkoppling. Kände mig lurad då jag gick med på att betala extra för lägenheten med de möbler och inredning som skulle ingå.

Linn L
Fågelbo

Köpte min första lägenhet och blev redan från första början bra bemött. En mäklare som alltid är tillgänglig och svarar på de frågor man kan tänkas ha! Supernöjd.

Alexander A
Arnö

Utmärkt bemötande, levde upp till förväntningarna jag hade.

Renata F

Duktig och trevlig mäklare som levererar 100%

William T
Arnö

Köpte bostad av Daryoush och han skötte allt från kontakt till kontrakt på ett exemplariskt vis. Lyhörd, ödmjuk och kunnig mäklare som gör det lilla extra för kunden och det uppskattas. En mäklare vi rekommenderar varmt.

Lara A
Trosa

Mycket bra mäklare hjälpte till med allt

Johanna F
Öster

Jag kan rekommendera Daryoush till andra som vill köpa en bostad. Jag och min sambo köpte våran första lägenhet med hjälp utav honom. Han var tillgänglig och svarade snabbt under hela processen. Vi kände oss trygga med honom som mäklare.

Tobias J
Öster

Bostadsrätt, snabb affär, bra bemötande.

Gunilla P
Arnö

1. Skulle köpa lägenhet Arnö 1 2. Bra i början, men lite stressat, missuppfattningar med kontraktet som vi inte hade kommit överens om, 3.Vi hade förväntningarna som vi upplevt tidigare, Vi förväntar oss att en mäklare ska upplysa oss om viktiga avtal som lånelöfte av banken i stället för upprätta avtal som är felaktiga, 4. Banken upplyste oss att inte skriva några avtal. 5. Min fru försökte kontakta Daryoush Delfi ,på telefon och sms, Han verkar inte ha någon lust att svara ?

Mattias K
Stensborg

Har inom loppet av ett år stött på Daryoush Delphi två gånger. En gång som säljare, och nu senast som köpare. En mycket kompetent yrkesman som kan sin sak. Kan starkt rekommendera honom.

Kent E
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Centralt Väster

Vi sålde en villa och fick mkt proffesionell hjälp av Delfi. Sedan är hela kontoret extremt trevligt och proffsigt. Mycket (bra) smart att det finns en fungerande styling och fotografer samt en butik (möbler) kopplat till mäkleriet. Min fru köpte en massa saker, förstås, bara genom att gå in där!

Birgitta A
Arnö

Köpt en bostadsrätt. Först mycket bra bemötande, men sedan mycket dåligt. Mina förväntningar var att få löpande information om bygget, det har jag inte alls fått. De förändringar som gjorts har jag överhuvudtaget inte fått från honom, utan dels upptäckt själv på ritning dels av folk som jobbar här. Jag valde denna lägenhet av flera skäl, bl a för att det skulle bli garage, sedan togs den bort och det skulle bli carport, nu verkar inte heller det bli. Jag valde 3:e våningen för att där skulle vara 2 lika stora balkonger....

Jan S
Isaksdal

Köpt bostadsrätt, mycket snabb ,effektiv och smidigt avslut, mycket trevlig mäklaren rekommenderas varmt

Calvin F
Arnö

Särklass stans bästa mäklarbyrå. Delfi i sig är väldigt professionell och trygg mäklare. Rekommenderar Delfi till alla som vill både köpa och sälja boende i Nyköping.

Erika B
Köpte sitt hus med hjälp av

Vi har precis köpt villa för vilken Dayoush Delfi varit mäklare och är nöjda så här långt :) . Vi upplever honom lugn, sympatisk och proffsig. Tydlig och bra vid kontraktskrivning. För övrigt ett plus också för Våningen o Villans koncept. Snyggt presentationsmaterial av objektet. Vi kan varmt rekommendera Delfi.

Thomas A
Arnö

1 Ev.köp av bostadsrätt Kumminet Flädervägen. 2 Bra utmärkt 3 Ställer upp på träffar och ger bra information om objektet. 4 Uppfyller våra förväntning

Anders B
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Centralt Väster

Hej Delfi har sålt min sekelskift lgh i centrala Nyköping. Delfi är mycket proffsig , serviceinriktad och ärlig. Delfi har en trevlig och lugn personlighet som gör att du kan lita på honom i affärer. Hälsningar Anders

Hans P

Försäljning på G av min Brf. Bemött på ett trevligt avslappnat sätt. Informativ och kunnig i sin profession. Motsvarade dom förväntningar jag hade. Ett bra och trevligt möte som bara kan rekommenderas till andra som går i köp eller försäljningstankar.

Elinor O

Tillmötesgående, hjälpsam och lösningsfokuserad.

Viktoria R

Mycket engagerad, hjälpsam och stödjande mäklare.

Fredrik E
Skrev om Croisette Nyköping

Oseriös otydlig och svamlig. Jobbar med lockpriser och är dålig på att hålla sig objektiv. Ska du sälja ett dyrare objekt använd inte denna mäklare. Och ska du köpa var vaksam, nystartat bolag med ett oerfarna mäklare.

Cloe F

Hej Otroligt mötesgående och strukturerad. Jag behöver inte tänka ens , han har redan ordnat så jag kan enkelt ta del av informationen och följa.

Alma Z

Knappt haft kontakt med mäklaren, en gång per mail och en gång per telefon, dryg.

Peter H
Skrev om Croisette Nyköping

Bra helhet. Vi är mycket nöjds!

Thomas L
Skrev om Croisette Nyköping

Mycket bra bemötande genom hela processen. Lätt att nå på telefon och mejl, snabba svar. Mycket proffsig skött försäljning. Även mycket bra löpande info från mäklaren om vad som händer.

Sara K

I och med att vi är i början av vårt bostadsköp av en nyproducerad lägenhet har vi inte haft så mycket kontakt än så länge. Första intrycket har varit bra.

Thomas N

Trevlig, hjälpsam och kunning.

Barbro S

Jag är ingen vän av stora ord! Jag tyckte bra om honom. Mycket bra bemötande! Fick bra svar på mina frågor.

Fredrik N
Skrev om Croisette Nyköping

Väldigt trevlig & glad tjej, kan starkt rekommendera henne!

Andreas K

Den enda info vi i stort sett fått är att vi betalt in den första summan pengar. I övrigt knapphändig och inte mycket info att ge någon feedback på.

Isabelle A

Lätttsam kille, förklarar bra och duktig mäklare.

Roder T

Daryoush är en genuint ärligt och härlig människa. Vår upplevelse med honom var väldigt bra och vi kände oss väldigt trygga i hans händer.

Ali Y

Väldigt professionellt bemötande, Kunnig på den lokala marknaden med omnejd. Behjälplig och tillgänglig för våra frågor.

Amanda W

Otroligt hjälpsam. Snabba svar på alla möjliga frågor som man som kund kan ha i köp av bostad. Kunde inte vara mer nöjd!

Kim E

Proffsigt bemötande med bra insyn i lokala marklnaden, bra efarenhet som skapar fötroende, trygghet i köp och sälj.