Alla kategorier Trafikskola Stockholms län Stockholm Kungsholmen Västermalms Trafikskola

Västermalms Trafikskola

Arbetargatan 22, 112 45 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Västermalms Trafikskola!

Vi strävar efter att du ska få en så bra och effektiv körkortsutbildning som möjligt och anpassar utbildningsplanen efter dig och dina behov. Alla lär vi oss på olika sätt, i olika takt och vill lägga olika mycket tid på körkortet, därför är det viktigt att du får vara med i planeringen av din utbildning både vad gäller antal lektioner, körning hemma och teori.

Våra körlektioner är 70min långa och kör du mycket hemma kan din handledare få åka med på lektionerna för att lyssna och uppdatera sina kunskaper. Vi erbjuder även intensivutbildningar samt utbildning för B96-kort och BE-körkort.

Körtider finns att boka måndag-torsdag kl. 07.00-18.10.

Kontakta oss så kan vi börja hjälpa dig närmare körkortet!
Mån-Tis: 09:00-13:00
Fre-Sön: Stängt

Läs vad 10 kunder tycker om Västermalms Trafikskola

• Veronica D
    Veronica D skrev om Västermalms Trafikskola
    Min tid på västermalmskörskola har varit toppen! Från bokning med super trevliga Catharina till mina körlektioner med Perry har allt var prickfritt. Mycket bra feedback från körlärare, lärt mig snabbt pga av duktig personal!
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Västermalms Trafikskola
    Utan Clary hade jag inte klarat att ta mitt körkort på så kort tid, bra tydlig instruktör med mycket bra input och kunskap.
  • Angelina L
    Angelina L skrev om Västermalms Trafikskola
    Jag tog mitt körkort för snart ett år sedan via Västermalms trafikskola och rekommenderar dem starkt. Jag körde med Perry och blev säkrare i trafiken steg för steg. Han gav bra tips, var pedagogisk och trappade upp lektionerna i en bra takt efter min nivå. När jag körde upp klarade jag det direkt och framför allt blev jag en lugn och säker bilförare. Stort tack!
    2017-01-12 Västermalms Trafikskola svarar Angelina L
    Hej Angelina. Bra att du är nöjd med vår utbildning. Det är vi glada för. Perry hälsar att du skall fortsätta köra lugnt och säkert som han lärt dig. Ha det så bra! Och tack för att vi fick förtroendet att lära dig köra bil. Hälsningar Västermalms Trafikskola
  • Henrik H
    Henrik H skrev om Västermalms Trafikskola
    Bästa trafikskolan i Stockholms innerstad!
    2017-01-10 Västermalms Trafikskola svarar Henrik H
    Hej Henrik! Tack för ditt fina omdöme, det blir vi glada för! Hoppas att du kör mycket så att du fått användning för ditt körkort :)
    Ha det så bra! Hälsar alla vi på Västermalms Trafikskola
  • Rasmus A
    Rasmus A skrev om Västermalms Trafikskola
    Trevlig personal i allmänhet. Dock feltolkade en av lärarna en tvetydig del av informationen i trafikskyltshäftet, vad den nu heter, vilket är lite märkligt. Kan tycka att det hör till deras jobb att kunna skyltarna. Detta var dock enda klagomålet jag har, annars var det en väldigt bra skola.
    2017-01-10 Västermalms Trafikskola svarar Rasmus A
    Hej Rasmus. Vad bra att du är nöjd med oss. Vi gör vårt bästa :) Vi har som policy att om vi är osäkra på något så tar vi reda på svaret innan vi svarar våra elever. Så det känns olyckligt att det blev fel gällande tolkningen av vägmärkeshäftet, och det ber vi så hemskt mycket om ursäkt för. Ha det så bra! Hälsar alla vi på Västermalms Trafikskola inklusive hundarna :)
  • Rachel F
    Rachel F skrev om Västermalms Trafikskola
    Byte till Västermalms från en annan trafikskola. Jättenöjd! Bra lärare, trevlig och hjälpsam receptionist, bra priser också. Skulle absolut rekommendera Västermalms om du tänker ta körkort 😄
    2017-01-10 Västermalms Trafikskola svarar Rachel F
    Hej Rachel. Vad skönt att höra att ditt byte av trafikskola blev bra! Vi gör allt vi kan för att hjälpa våra elever på bästa sätt, och det värmer i våra hjärtan när vi lyckas. Må så gott hälsar alla vi på Västermalms Trafikskola
  • Moa L
    Moa L skrev om Västermalms Trafikskola
    Jag vill ge Västermalms trafikskola högsta betyg samt kan tänka mig att rekommendera skolan till andra.
    2017-01-10 Västermalms Trafikskola svarar Moa L
    Tack så jättemycket Moa, det blir vi så glada för! Ha det gott, hälsar alla vi på Västermalms Trafikskola
  • Johan B
    Johan B skrev om Västermalms Trafikskola
    Mycket nöjd med Westermalms trafikskola. Proffsiga och effektivt, mycket pedagogiska. Tog mitt körkort på 3 månader, så inga onödiga lektioner för att mjölka pengar av eleverna👌👍
    2017-01-09 Västermalms Trafikskola svarar Johan B
    Hej Johan! Tack för dina fina ord om oss. Det är precis så vi arbetar, försöker hjälpa er elever
    att ta körkortet så snabbt och smidigt som möjligt utan massa onödiga lektioner och kostnader.
    Ha det så bra och kör lugnt. Hälsningar alla på Västermalms Trafikskola
  • Almir C
    Almir C skrev om Västermalms Trafikskola
    Professionellt och trevlig upplevelse
    2017-01-09 Västermalms Trafikskola svarar Almir C
    Hej Almir Tack! Vi blir jätteglada att du är nöjd med din utbildning hos oss. Ha det så bra och kör försiktigt! Hälsar alla vi på Västermalms Trafikskola
  • Katrin H
    Katrin H skrev om Västermalms Trafikskola
    Jag är helnöjd med denna trafikskola. Bra bilar och många körtider. Väldigt bra att alla körlektioner är 70 minuter, man hinner komma in i körningen bättre då och hinner öva många olika moment under varje lektion.

Arbetargatan 22, 112 45 Stockholm