Victoria's Städservice KB

2.7

6 omdömen om Victoria's Städservice KB

LARS P
Skrev om Victoria's Städservice KB

En av de största fördelarna med Borås är att Victorias Städservice finns i orten. Rent och fint blir det och service andan är på topp

Dreamclean Sweden AB
4.7/5 i betyg av 383 omdömen 4.7 av 383 omdömen

Tjänsten jag köpt är städ varannan vecka och jag är nöjd med den, även om tre timmar ibland känns som för mycket. Jag hade önskat att det gi

Ing-gun O Ing-gun O
RYTE J
Skrev om Victoria's Städservice KB

Jag måste få tacka er på Victorias Städservice för att ni levererat ett rent hem sen 2017 till mig och min familj. Har varit en ren fröjda att komma hem varannan fredag då ni varit här. Ser fram mot lika rent i framtiden. Trevlig helg önskar Gustaf med familj

Elisabeth
Skrev om Victoria's Städservice KB

Dålig service. Otrevlig chef som pratar väldigt nedlåtande. Håller ej vad dem lovar i beskrivningen. Flera saker som glömdes varje gång. Skulle absolut inte rekommendera detta företag till någon!!

Lundby Städhjälp AB
4.8/5 i betyg av 243 omdömen 4.8 av 243 omdömen

Noggrant och fint städat. Vi är jättenöjda! Rekommenderas!

M A
Skrev om Victoria's Städservice KB

Vi anlitade Victorias städ service för ett tag sen men önskar att vi hade kollat här först. Städ tjejen var ok och fick jobbet gjort men deras boss är en riktigt otäck jävel som får det att krypa innanför skinnet på en. Jag ger dom 2 pluppar för att städ tjejens skull annars hade dom fått en över kryssad om det hade gått. Jag kan inte rekommendera Victorias till nån. Inte med den bossen.

Familjen L
Skrev om Victoria's Städservice KB

Nästan godkänt men inte mer. Lovade runt och höll tunnt skulle man kunna säja. Tack och lov finns det bättre alternativ för oss som värdesätter nogranhet och ett vänligt bemötande.

Klas G
Skrev om Victoria's Städservice KB

Jag upplever Victoria´s Städservice KB som en synnerligen oseriös firma och kan inte på något sätt rekommendera deras tjänster till nångon!!! Städningen var förvisso OK och tjejen som städade var trevlig, men vi tvingades betala för tolv timmar fast jobbet bara tog åtta. I den följande mailväxlingen uppfattade vi ägaren till städfirman som både mycket otrevlig och dessutom hotfull. Vår uppfattning är att Victoria's städservice i Borås inte är ett seriöst företag och vi kan, som sagt, definitivt INTE rekommendera firman.