Alla kategorier Lokalvårdare Västra Götaland Borås Victoria's Städservice KB

Karlsbergsgatan 3, 504 60 Borås — Visa karta

Ånäsvägen 44-46, 41668, GÖTEBORG
Örgryte Städ
Åsa R:
Trevligt och proffsigt bemötande! Och väl utförd flyttstäd. Jag är mycket nöjd!

Läs vad 3 kunder tycker om Victoria's Städservice KB

• M A
    M A skrev om Victoria's Städservice KB
    Vi anlitade Victorias städ service för ett tag sen men önskar att vi hade kollat här först. Städ tjejen var ok och fick jobbet gjort men deras boss är en riktigt otäck jävel som får det att krypa innanför skinnet på en.
    Jag ger dom 2 pluppar för att städ tjejens skull annars hade dom fått en över kryssad om det hade gått.
    Jag kan inte rekommendera Victorias till nån. Inte med den bossen.
  • Familjen L
    Familjen L skrev om Victoria's Städservice KB
    Nästan godkänt men inte mer. Lovade runt och höll tunnt skulle man kunna säja. Tack och lov finns det bättre alternativ för oss som värdesätter nogranhet och ett vänligt bemötande.
  • Klas G
    Klas G skrev om Victoria's Städservice KB
    Jag upplever Victoria´s Städservice KB som en synnerligen oseriös firma och kan inte på något sätt rekommendera deras tjänster till nångon!!!
    Städningen var förvisso OK och tjejen som städade var trevlig, men vi tvingades betala för tolv timmar fast jobbet bara tog åtta. I den följande mailväxlingen uppfattade vi ägaren till städfirman som både mycket otrevlig och dessutom hotfull. Vår uppfattning är att Victoria's städservice i Borås inte är ett seriöst företag och vi kan, som sagt, definitivt INTE rekommendera firman.

Karlsbergsgatan 3, 504 60 Borås