Victoria's Städservice KB

2.0 i betyg av av 6 omdömen

Läs vad 6 kunder tycker om Victoria's Städservice KB

• 2020-05-15

RYTE J skrev om Victoria's Städservice KB
    Jag måste få tacka er på Victorias Städservice för att ni levererat ett rent hem sen 2017 till mig och min familj. Har varit en ren fröjda att komma hem varannan fredag då ni varit här. Ser fram mot lika rent i framtiden. Trevlig helg önskar Gustaf med familj Läs mer
  • Sponsor
    Städalliansen Göteborg
    3.9 / 5 i betyg — 270 omdömen
    Badge2018
    "Flyttstäd med väldigt kort varsel och resultatet var FANTASTISKT så välstädat och fint. Underbar service dessutom! Kommer garanterat rekom"
  • 2018-04-25

Marcus H skrev om Victoria's Städservice KB
    Sämsta städfirman någonsin. Gjorde sönder flertalet saker i vårt hem utan att ta något ansvar. Sa upp städningen på dagen efter att de gjort sönder en kökslucka. Nu vägrar de ersätta oss för den. Chefen Anders som driver firman är en riktig dåre. ANLITA ALDRIG DETTA BOLAGET. Läs mer
  • Elisabeth

2017-02-16

Elisabeth skrev om Victoria's Städservice KB
    Dålig service. Otrevlig chef som pratar väldigt nedlåtande. Håller ej vad dem lovar i beskrivningen. Flera saker som glömdes varje gång. Skulle absolut inte rekommendera detta företag till någon!! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Kvalitetsflytt
    4.7 / 5 i betyg — 994 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Så fantastiskt bra!! Allt från offert, upphämtade, leverans ute på skärgårdsö. Professionell personal med glimten i ögat. Tack Daniel och F"
  • 2016-04-29

M A skrev om Victoria's Städservice KB
    Vi anlitade Victorias städ service för ett tag sen men önskar att vi hade kollat här först. Städ tjejen var ok och fick jobbet gjort men deras boss är en riktigt otäck jävel som får det att krypa innanför skinnet på en.
    Jag ger dom 2 pluppar för att städ tjejens skull annars hade dom fått en över kryssad om det hade gått.
    Jag kan inte rekommendera Victorias till nån. Inte med den bossen. Läs mer
  • 2012-10-05

Familjen L skrev om Victoria's Städservice KB
    Nästan godkänt men inte mer. Lovade runt och höll tunnt skulle man kunna säja. Tack och lov finns det bättre alternativ för oss som värdesätter nogranhet och ett vänligt bemötande. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Lundby Städhjälp AB
    4.7 / 5 i betyg — 157 omdömen
    Badge2020
    "Fantastiskt bra! Joanna gör ett grymt jobb varje gång och kontakten med Patricia har alltid varit snabb och trevlig. Flexibla och lyhörda på"
    Beatrice Monica Lillemor S
  • Klas G

2012-09-16

Klas G skrev om Victoria's Städservice KB
    Jag upplever Victoria´s Städservice KB som en synnerligen oseriös firma och kan inte på något sätt rekommendera deras tjänster till nångon!!!
    Städningen var förvisso OK och tjejen som städade var trevlig, men vi tvingades betala för tolv timmar fast jobbet bara tog åtta. I den följande mailväxlingen uppfattade vi ägaren till städfirman som både mycket otrevlig och dessutom hotfull. Vår uppfattning är att Victoria's städservice i Borås inte är ett seriöst företag och vi kan, som sagt, definitivt INTE rekommendera firman. Läs mer