Viköperdinbil

• Jasmin M

2019-07-24

Jasmin M skrev om Viköperdinbil
    Otrevlig,oproffsig bedömning, långsam hantering ,tog över 60 minuter

VI KÖPER DIN BIL WEBB ONLINE BILVÄRDERING PRIS den 23 juli 2019 kl 15:50 162.450 KR
    Idag den 24 juli 2019 kl 11.30 hade bokat tid på VI KÖPER DIN BIL station Tegenevägen 2,Hisings Backa , Göteborg . Efter 60 minut i väntan fick jag på deras Ipad 114.500 kr ??
    (-47.950 kr från VI KÖPER DIN BIL ONLINE BIL VÄRDERING )

De på station säger att de bara skickar bilder och information kring bilens skick till VI KÖPER DIN BIL i Stockholm och de i Stockholm som sätter "ONLINE BIL VÄRDERING SOM LOCKPRIS SOM att få dig komma in med din bil till VI KÖPER DIN BIL STATION som markant lägre värderar bilen, trots att är I ny skick.
    Online pris och verkliga pris skall inte skiljas mer än 10 % från ONLINE BIL VÄRDERING.

Det är markant lägre pris än VI KÖPER DIN BIL WEBB ONLINE BILVÄRDERING PRIS.Bilen är i nästan ny skick.
    Jag tackade NEJ att sälja bilen till VI KÖPER DIN BIL.

VI KÖPER DIN BIL KÖR WEBB ONLINE BIL VÄRDERING HÖGRE PRIS SOM EN LOCKPRIS att få dig komma in med din bil till VI KÖPER DIN BIL STATION som markant lägre värderar bilen, trots att är i nästan ny skick..
    SOM KUND JAG ÄR MISSNÖJD , BORTKASTAD DAG ,OSERIÖS VERKSAMHET !!

ATT ANVÄNDA WEBB ONLINE LOCKPRISER ÄR ENLIGT KONSUMENTVERKET OCH SVENSK LAG FÖRBJUDET ! Läs mer
  • Reco tipsar!
    hanssonbil i Vänersborg
    4.6 / 5 i betyg — 55 omdömen
    Badge2019
    "Service och förbesiktning. Trevligt bemötande. Jag har de förväntningar att jag kan lita på ett väl utfört arbete, så att jag kan känna"
  • 2019-07-22

Stefan A skrev om Viköperdinbil
    Extremt oseriöst. Blev erbjuden 71’ på nätet men endast erbjuden 55’ på plats fastän bilen i stort sett är helt klanderfri. Extremt tydligt att man vill locka till sig kunder i hopp att kunderna är dumma nog att ta budet. Priset kan inte skilja så pass mycket om bilen har ett bättre skick än normalt. I mitt fall borde det erbjudna priset vara högre än nätbudet då skicket på bilen är så bra. Gå inte ditt och lägg engangemang att tvätta och städa bilen för att endast få ett skambud på plats. Kolla in deras egna kundutlåtande på deras egna hemsida, där finns i stort sett enbart väldigt positiva utlåtanden .... oväntat ..... Läs mer

Bästa Försäljarna av begagnade bilar nära Viköperdinbil:

Soma K Soma K tycker:
“Jag kan bara säga gott om före...” Läs mer
Moberg Bil AB (1.8km)
Gothia bil (3.4km)
45:ans Bil (4.2km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte