Villagaranti

Linnégatan 15, 114 47 Stockolm — Visa karta

Trygghetsgarantin - ett takserviceabonnemang

Villagaranti grundades i Stockholm utifrån en enkel idé: Att göra det enklare och billigare för villaägare att åtgärda skador och problem på sitt tak. I dagsläget så kan det vara svårt och kostsamt att få ut hantverkare som åtgärdar läckage och skador på taket med tanke på att det ofta är en akut åtgärd. Alla medlemmar har tillgång till våra kompetenta hantverkare via vårt journummer.

Det finns alltid vissa utsatta punkter på taket som löper större risk för läckage. Exempel på dessa punkter är vid genomföringar så som avluftningsrör och skorstenar samt vid nocken och under trasiga takpannor. De flesta taken får vid ett eller flera tillfällen läckage vid de utsatta punkterna. Det är viktigt att skyndsamt åtgärda den typen av läckage för att undvika skada på övriga delar av taket.

Läs vad 6 kunder tycker om Villagaranti

• Johan P
    Johan P skrev om Villagaranti
    Vill tacka killarna som kom ut till oss i gårdagens snökaos för att täta takläckaget vi fick. Jag är riktigt nöjd med tjänsten!

Johan
  • Peter K
    Peter K skrev om Villagaranti
    Trevlig och hjälpsam kundtjänst. Bra pris för tjänsten. Känns tryggt nu när det ligger snö på taket.
  • Fredrik O
    Fredrik O skrev om Villagaranti
    Tjänsten fungerar bra. Trevligt och proffsigt bemötande. Fick hjälp med vindskivebeslag som blåst ned.
  • Lotta M
    Lotta M skrev om Villagaranti
    Vi fick ett läckage i vardagsrummet i helgen, jag ringde in och bemöttes av Adam som hanterade vårt ärende snabbt och proffsigt.
    Det tog bara någon halvtimme innan taket var täckt och killarna plockade ut blöt isolering och torkade upp vatten som samlats inne på vinden. Dagen efter när det slutat regna kom killarna redan på morgonen och bytte ut de delar som var skadade.
    Kan inte ha fungerat bättre stort tack till Jonas och Fredrik som ryckte ut en regnig helg. Hoppas fikat smakade trots allt:)
    Med vänliga hälsningar Lotta.
  • Johan E
    Johan E skrev om Villagaranti
    Tack för ett trevligt bemötande. Jag var skeptisk till en början och hade en del frågor, så jag ringde in till kundservice och pratade med Andreas. Vi hade ett väldigt trevligt samtal och jag fick alla mina frågor besvarade. Jag är jättenöjd med tjänsten, det känns skönt att veta vart man ska vända sig ifall något händer.

Johan
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Villagaranti
    Jag råkade ut för ett läckage vid skorstenen en kväll nu i oktober. Jag ringde in på journumret och behövde bara vänta en timme innan deras killar var ute. De var snabba och proffesionella med att täta läckaget och reparera skadan. Jag är jättenöjd med deras insats och kan rekommendera tjänsten.

Linnégatan 15, 114 47 Stockolm