V V S Varuhuset AB

V V S Varuhuset AB

Ring 040-18 90 30 www.vvs-varuhuset.se
2.0

VVS-VARUHUSET erbjuder Dig allt inom vvs,bad,värme och vatten. Kompletta installationer/lösningar, rådgivning såväl som service och underhåll på allt inom vvs.

4 omdömen om V V S Varuhuset AB

HUGO G
Skrev om V V S Varuhuset AB

Grymt serviceminded personal, fick snabb hjälp av 2 grymma killar med en flytt av varmvattenberedare! Kan varmt rekommendera!

Rörexpressen i Lund
4.9/5 i betyg av 245 omdömen 4.9 av 245 omdömen

Vi köpte en Nibe luftvattenvärmepump via RörExpressen som installerade den hos oss förra veckan. Jag hoppades att vi skulle välja rätt pump,

Nina  L
Skrev om V V S Varuhuset AB

Jag kommer leta land och rike runt innan jag anlitar VVS-huset igen. Förutom att kvaliteten på genomfört arbete inte över huvud taget går hand i hand med den orimligt höga timdebiteringen bemöttes jag och med nonchalans och den sämsta kundservice jag varit med om när jag kontaktade ansvarig person. I samband med min köksrenovering där VVS-huset togs in för att kapa vatten- och avloppsrör fick jag dessutom en råtta på besök i lägenheten som tagit sig upp genom avloppsröret som inte förslutits på ett ordentligt sätt.

poddel p
Skrev om V V S Varuhuset AB

Håller med Anneli tar hutlöst betalt för icke utfört arbete.

Annelie M
Skrev om V V S Varuhuset AB

vill inte rekommendera dem då de lurar sina kunder och tar mer betalt än vad som sagts från början och drar ut på tiden för att dra in så mkt pengar som möjligt till sitt företag!